Bongaa "Kityläinen" !
Re: Bongaa "Kityläinen" !
Kyllä se on kehä ykkönen, mikä erottaa meidät muusta maailmasta. Kolmoselle en edes uskaltais.
-
- Kitinän uhri
No offtopicoidaan sit... Ei ole pääkaupunkiseutua, on pääkaupunki ja maaseutu.
-
- Kitisijä
Heeeeee, bongasin tänään neljän jälkeen Elpan viipottamassa rautatieasemalle päin, havainto suoritettu Memphisin terassilta!
Tai ainakin olen melko varma asiasta
Tai ainakin olen melko varma asiasta

Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
-
- Kitisijä
Tähän kai tämmöne havainto kuuluu ilmoittaa...Lolita kirjoitti:Se oli ElanorRAVEN.Mojo kirjoitti:Aamulla pihalla olevaan puun oksalle, noin 3 metrin päähän minusta, laskeutui sysimusta korppi. Eikä se suostunut lähtemään vaikka sitä pikkukivilla kovasti koitin heitellä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Mä olen niiiiiiiiiin kauan odottanut, että saan tämän kertoa:
LillyMunster bongattu, vihdoin, viimein.
Nii ja siinä sivussa Ellis/Hämis, Nibsu, McJanne, Elppa, Dumis, Turbohaltija jne.
Ja Fåå tänään. Oikeen terassilla käytiin
LillyMunster bongattu, vihdoin, viimein.
Nii ja siinä sivussa Ellis/Hämis, Nibsu, McJanne, Elppa, Dumis, Turbohaltija jne.
Ja Fåå tänään. Oikeen terassilla käytiin

-
- Kitisijä
mustaenkelin tapasin eilen illalla paikallisessa (Etelä-Haaga) R-kioskissa. Sylissä pussi sipsejä ja sixpäkki...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
Saa enää oluttakaa juua rauhassa...Homeboy65 kirjoitti: Sylissä pussi sipsejä ja sixpäkki...

Yks Sandels meni alas ja sit tipahin... tuli semmonen unihiekkamyrsky.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Perjantaina bongattu 2 Kitisijää ja 1 ex-Kitisijä. Eivät olleet kaikki yhdessä paikassa 

Kuka missä? Kerro kaikki!Bliss kirjoitti:Perjantaina bongattu 2 Kitisijää ja 1 ex-Kitisijä. Eivät olleet kaikki yhdessä paikassa

Curiosity killed the cat....Elukka kirjoitti:Kuka missä? Kerro kaikki!Bliss kirjoitti:Perjantaina bongattu 2 Kitisijää ja 1 ex-Kitisijä. Eivät olleet kaikki yhdessä paikassa

...but I'm no pussy!Bliss kirjoitti:Curiosity killed the cat....Elukka kirjoitti:Kuka missä? Kerro kaikki!Bliss kirjoitti:Perjantaina bongattu 2 Kitisijää ja 1 ex-Kitisijä. Eivät olleet kaikki yhdessä paikassa

-
- Kitisijä
Mä menin ensin Tilheen, sitten kotiin. Join muutaman ja sitten koisimaan...mustaenkeli kirjoitti:Saa enää oluttakaa juua rauhassa...Homeboy65 kirjoitti: Sylissä pussi sipsejä ja sixpäkki...![]()
Yks Sandels meni alas ja sit tipahin... tuli semmonen unihiekkamyrsky.

-
- Kitisijä
Tänäiltana, palttiarallaa kuuen kieppeillä Kansallismuseon liepeillä käveli ihan Manalan näkönen mies. En uskaltanu tervehtiä tai muuten lähennellä, vaan vetäydyin yhä syvemmälle keltaisen hupparini hupun taakse.
Eikä se kai oikeesti ees Manala ollu, helvettiäkö se siellä ois tehny...?!
Eikä se kai oikeesti ees Manala ollu, helvettiäkö se siellä ois tehny...?!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Thanks, mukavaa olininnithequeen kirjoitti: Ja Fåå tänään. Oikeen terassilla käytiin

-
- Kitisijä
Elco bongattu kampin mäkkäristä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Yritin bongata Tixua eilisestä Kanada-pelistä, mutta en oo satavarma näinkö oikein. Jos näin niin MIHIN HELVETTIIN SE "PUS JENNI PUS!" -LAKANA OLI JÄÄNYT HÄ????
Mikäli LillyMunsterin avataressa on hänen oma kuvansa, niin olen tainnut bongata hänet Iisalmessa. Tai sitten jonkun kloonin. Tai sitten näin unta.
-
- Kitisijä
Kylläpä se on minun naama.Leila kirjoitti:Mikäli LillyMunsterin avataressa on hänen oma kuvansa, niin olen tainnut bongata hänet Iisalmessa. Tai sitten jonkun kloonin. Tai sitten näin unta.
Ja Iisalmessa asun, eli täysin mahdollista, ja ei täällä kyllä kukaan tältä näytä, siis muut kuin minä

Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
-
- Kitisijä
Keikaus bongattu Cannesin lehdistötilaisuudesta.
Keikaus bongattu Cannesin leffafestareilta.
(nelosen uutisista fjönttö, en kai mä nyt sinne ite menis!)
edit: Camilla *5*
(nelosen uutisista fjönttö, en kai mä nyt sinne ite menis!)
edit: Camilla *5*

-
- Kitisijä
TÄH?LillyMunster kirjoitti:Kylläpä se on minun naama.Leila kirjoitti:Mikäli LillyMunsterin avataressa on hänen oma kuvansa, niin olen tainnut bongata hänet Iisalmessa. Tai sitten jonkun kloonin. Tai sitten näin unta.
Ja Iisalmessa asun, eli täysin mahdollista, ja ei täällä kyllä kukaan tältä näytä, siis muut kuin minä
Niin lähellä Grandmaster Fuck ja Yhdynnän O-Sensei -minua?
Pistä pannu kuumenemaan, minä tankkaan Nissanin!!
(Asut niin kaukana Kitinämailta, että vakkaripanoissa sun täytyy tyytyä jämiin

Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
-
- Kitisijä
Tänä aamuna kello 8.00 bongattu Homeboy. Iha vallan kadulla vastaan käveli pullo Karjalaa kädessään.
Liekö ollut hällä menossa projekti: "Karjala takaisin, vaikka pullo kerrallaan!"
Liekö ollut hällä menossa projekti: "Karjala takaisin, vaikka pullo kerrallaan!"

-muumimamma
-muumimamma
-
- Kitisijä
Se oli vain krapulakeskari...mustaenkeli kirjoitti:Tänä aamuna kello 8.00 bongattu Homeboy. Iha vallan kadulla vastaan käveli pullo Karjalaa kädessään.