![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tulee varmaan kuumat paikat perjantaina USA:n kanssa. Liikaa venailua.
Gwyneira kirjoitti:Bob Francisin
Tsaari kirjoitti:Gwyneira kirjoitti:Bob Francisin
...Jokerien valmentaja kaudelle 2008-2009![]()
http://nyt.hs.fi/kukanyt/
Olen.ninnithequeen kirjoitti:Jotenkin....heikkoa tuo Suomen peli kuitenkin, vai oletteko eri mieltä?
Kyllä pitää parempaan pystyä hei.bedlam kirjoitti:Olen.ninnithequeen kirjoitti:Jotenkin....heikkoa tuo Suomen peli kuitenkin, vai oletteko eri mieltä?
Minusta eilinen matsi oli Suomelta alun hermostuneisuuden jälkeen todella hienoa peliä. Yllättävänkin hienoa.ninnithequeen kirjoitti:Kyllä pitää parempaan pystyä hei.bedlam kirjoitti:Olen.ninnithequeen kirjoitti:Jotenkin....heikkoa tuo Suomen peli kuitenkin, vai oletteko eri mieltä?
Komppaan. Ketjut näyttivät pelaavan aika hyvin yhteen, muutamia haparoivia poikkeuksia toki vielä mutta hyvältä näytti.bedlam kirjoitti:Minusta eilinen matsi oli Suomelta alun hermostuneisuuden jälkeen todella hienoa peliä. Yllättävänkin hienoa.ninnithequeen kirjoitti:Kyllä pitää parempaan pystyä hei.bedlam kirjoitti:
Olen.
En tiedä osaako kukaan jos puetaan hattivatiksi ja vedetään huppu pään yli.bedlam kirjoitti:Ei se Niittymäki näemmä tapella sentään osaa:
Mun mielestä se oli vaan harvinaisen heikko yritys scorata. Lähes suoraan hanskaan.Herra Manala kirjoitti:Halusin vain sanoa, että se Niittymäen rankkarikoppi oli ihan älytön. Suorastaan yliluonnollinen.
Lähes suoraan on lähes suoraan. Se ei kuitenkaan ole suoraan, joten se vaatii tilanteeseen reagoimista. Tolta etäisyydeltä tollasella vauhdilla kiekko taittaa sen matkan ihan käsittämättömän nopeasti, joten Niittymäen reaktio oli joka tapauksessa aivan käsittämätön. Ei sitä enää ilmasta ehdi katsomaan mihin se kiekko tulee tolta etäisyydeltä, vaan se on nähtävä jo siitä missä asennossa lapa on jäässä kiekkoa lyödessä.Gwyneira kirjoitti:Mun mielestä se oli vaan harvinaisen heikko yritys scorata. Lähes suoraan hanskaan.
Haha. Jos nyt ensin annettais kahden häntä paremman vielä loukkaantua.Suvinen kirjoitti:Nonni, ei se Niittymäki enää tuolla pelaa. Wallinheimo kehiin!!!!!
En mäkään muuten seurannut, mutta Nikke puki kampsut päälleen ekan kerran kun Norrena joutui jäälle...Suvinen kirjoitti:Aijjaa.. no en ole niin tarkasti seurannut viime päivinä, paisti tuon Niittymäen loukkaantumisen. Kun ei nyt suomen pelit jämähtäisi siihen..Gwyneira kirjoitti:On siellä Niksukin vielä Wallinheimon edellä, tuplaveehän kotiutui jo kun turkulainen mongertaja liittyi jengiin...
(ja oli oli hyvä!)
Joo, vissiin aika moni.Turbohaltija kirjoitti:No niin, aikooko joku mennä jonnekin tyyliin baariin tänään neljältä katsomaan Suomen peliä?
Jees, no, olisko sama baari mitään, niin vois jännätä yhdessä?Geetzu kirjoitti:Joo, vissiin aika moni.Turbohaltija kirjoitti:No niin, aikooko joku mennä jonnekin tyyliin baariin tänään neljältä katsomaan Suomen peliä?
Mä meen muumilimpparin äärelle 3-vuotiskutsuille mutta hei onhan noi kaikki screenilliset baarit täynnä seuraa! Anteeks, nyt meen pois ketjusta ja saatat saada ehkä oikeastikin viihdyttävää matsinkatselmusseuraa.Turbohaltija kirjoitti:Jees, no, olisko sama baari mitään, niin vois jännätä yhdessä?Geetzu kirjoitti:Joo, vissiin aika moni.Turbohaltija kirjoitti:No niin, aikooko joku mennä jonnekin tyyliin baariin tänään neljältä katsomaan Suomen peliä?
Ite veikkailen, että Kanada kaatuis huomenna mutta Ruotsi ikävä kyllä ei. Ihassama!!!11 ttu.bedlam kirjoitti:Vituttaa, että veikkasin oikein. Finaaliin menee myös Kanada, Suomi voittaa Ruotsin pronssiottelussa.