Kyllä se tupakointi vaan on mielestäni helvetin kiva tapa, jossei lasketa miinuspuolia. Se että se olis turn-off? Ei ainakaan mulle ihan treffailun aluksi, savuttoman ja savullisen ikuiseen liittoon ei kyllä ole kovinkaan suurta luottoa mulla.
*lähtee röökille pukeutuneena pelkästään jonkun vanhaan akkuhapolla rei'itettyyn abihuppariin ja tiikeritossuihin*
Wittu, mä oon tyylikäs!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
noo.. Silloin kun et itse polta ja saat viereesi suloisen neitokaisen joka haisee keskikaljakuppilan pinttyneeltä kuoleman kaasulta, on kyllä melkoisen totaalinen turn off.
Mutta jos itse paskoo housuihin, niin kai se toisenkin paska hyvältä haisee..
noo.. Silloin kun et itse polta ja saat viereesi suloisen neitokaisen joka haisee keskikaljakuppilan pinttyneeltä kuoleman kaasulta, on kyllä melkoisen totaalinen turn off.
Otit taas worst-case-scenaarion. Mulle se vaan ei ole EHDOTON nou-nou jos polttaa, ketjupolttajat ovat sitten asia erikseen...
Sinkkumatti kirjoitti:
No kyllä se riittää ihan se yksi spaddu jo siihen, että haisee kuolemalta..
Sun on pakko olla entinen röökaaja. Oon huomannut, että sellaiset jotka ovat sen itse joskus pystyneet lopettamaan inhoavat kyseistä huonoa tapaa ehkä kaikkein eniten.
Sinkkumatti kirjoitti:Jep. 13 vuotta poltin ja nyt 5 vuotta ilman.
Siis kokonaan ilman, vai "joskus rööki tai sikari suussa ravintolassa ei lasketa"?
Röökaaminen turn off täälläkin, vaikka itsellä ei ole spaddu suuhun eksynyt kovin montaa kertaa elämän aikana. En tosin tiedä liittyykö se niinkään tyyliseikkoihin.
bedlam kirjoitti:Minuakin luullaan aina parikymppiseksi ja joskus jopa epäillään täysi-ikäisyyttäni, joten varhaiskeski-ikäisen perusvaatetus näyttäisi päälläni varmaankin aivan naurettavalle
Se on katsos eri juttu teillä rokkenrollin soittajilla
mustakikkeli kirjoitti:Siis kokonaan ilman, vai "joskus rööki tai sikari suussa ravintolassa ei lasketa"?
Täysin kokonaan ilman tupakkaa, mutta silloin tällöin saattaa joskus vahingossa hyvä sikari suuhun eksyä, varsinkin jos on sinkkumallasta tarjolla. Shame on me.
Harmi että varmaan 80% naekkosista polttaa rafloissa ja muutenkin. Noh helpottaapa karsimista ainakin, on nimittäin sen verta oksettava harrastus tuo röyhyttely.
Feiz kirjoitti:Harmi että varmaan 80% naekkosista polttaa rafloissa ja muutenkin. Noh helpottaapa karsimista ainakin, on nimittäin sen verta oksettava harrastus tuo röyhyttely.
Mulla raja naisen tupakanpolton sietämiselle(tyylikkyydelle) kulkee jostain syystä siinä, missä itselläkin. Eli baarissa joujou ja muuten nounou. Niin ja nainen on krapula-aamuna muutenkin jo pahanhajuinen, tupakkia polttanut haisee rapajuopolle.
Sinkkumatti kirjoitti:Mutta joo. Tupakointi on ihan helvetin kuvottava tapa. Yhtä kaunista katseltavaa kuin räkäpallojen syönti.
Jipii! Tuohan tarkoittaa sitä, että voin jatkossa mennä syömään räkäpalloja julkiselle paikalle tuntematta itseäni yhtään huonommaksi kuin viereinen röökaaja. \o/
Sinkkumatti kirjoitti:Mutta joo. Tupakointi on ihan helvetin kuvottava tapa. Yhtä kaunista katseltavaa kuin räkäpallojen syönti.
Jipii! Tuohan tarkoittaa sitä, että voin jatkossa mennä syömään räkäpalloja julkiselle paikalle tuntematta itseäni yhtään huonommaksi kuin viereinen röökaaja. \o/
Harvinaisen paikkansapitävä on myös jossain Kingin kirjassa ollut vertaus siitä, että joutuu hengittelemään vieressä syöpäpötkyläänsä tupruttavan nikotiiniaddiktin savuja:
"Se on kuin joutuisi syömään toisen ihmisen räkää!"