3) ne joista et ole varma, eli menevät kellariin tms.
Mä olen sitä mieltä, että parempi jättää tämä vaihtoehto pois. Ainakin itsellä tuohon kasaan lentäisi suurinpiirtein kaikki. Jos vaihtoehtona on säästäminen ja roskis, tulee roina katsottua tarkemmin läpi.
slam kirjoitti:banadol bore! Ilman sitä en olisi tässä tänään. Puhumassa teille näitä mielenkiintoisia ilmoitusluontoisia asioita
Mitä se on??
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MIHIN VALMISTETTA KÄYTETÄÄN?
Panadol Pore poretabletteja käytetään tilapäisten särky- ja kuumetilojen yhteydessä alentamaan kuumetta ja lievittämään kipua. Tällaisia kuume- tai kiputiloja ovat mm. hermo- ja lihassärky, päänsärky, vilustuminen, influenssa, hammassärky sekä kuukautiskivut.
Et kai väitä, että Kovalla ja Pehmeällä ei ole muka mitään eroa?
3) ne joista et ole varma, eli menevät kellariin tms.
Mä olen sitä mieltä, että parempi jättää tämä vaihtoehto pois. Ainakin itsellä tuohon kasaan lentäisi suurinpiirtein kaikki. Jos vaihtoehtona on säästäminen ja roskis, tulee roina katsottua tarkemmin läpi.
Me ollaan niin samikset! Metodini olkoon; yksi jätesäkki + laatikoita, eli
Ääh... Nyt on jo niin tylsää, että taidan lähteä duuniin etuajassa. Nälkäkin. Yyh.
Käynpä par kk jälkikäteen tarkastuttamassa autoo..
sitte itämeren viileään syliin ja uimasillee..
Valmistautumista suurta koitosta(maksalle) ruåttinristeymää varten!
Oli kivuttomin hammaslääkärikeikka ikinä, vaikka unohdinkin taas hengittää ja meinasin pyörtyä, kun nousin tuolista. Löytyi yksi pieni reikä, joka onneksi paikattiin heti. Puoli naamaa on tunnottomana
Ku ois hoksannu tallettaa ton leirikirjeen jollekki levykkeelle, ni ei ois tarttenu enää tänää töitten jälkee tulla tääl koululla pistäytyyn. Lahopää ku oon, ni ylimäärästä työtä tehtävä...
Töistä puheenollen. Esimies sano semmosen lauseen, joka päätty sillai, et "... ni ellei sit tapahu mitää sellaista, että saatas jatkettua sun työsopimusta sitte viel lisää syksymmällä". En uskaltanu sanoa tohon mittää. Helvetti. Pitäs kai mun opiskellakki. Kiva vaan, jos tykkäävät, mut...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
swirl kirjoitti:Oli kivuttomin hammaslääkärikeikka ikinä, vaikka unohdinkin taas hengittää ja meinasin pyörtyä, kun nousin tuolista. Löytyi yksi pieni reikä, joka onneksi paikattiin heti. Puoli naamaa on tunnottomana
Onkohan tuo kiinni hoitajasta vai aineista, mulla oli viime keväänä isojakin reikiä, eikä silloin onnistuttu puuduttamaan kuin se itse työmaa.
Luulisi tuon rohkaisevan uusiin käynteihin, mutta kun ei niin ei. Miten niin löytyy parempaakin käyttöä rahoille kuin hammaslääkäri?
Voi kaaleppi. Pitäis kaivaa jostain törkeä määrä sample-cd:itä, niin että olis formatoinnin jälkeen uutta tavaraa minkä kanssa pelleillä. Tietäis vaan mistä katselis noille levyille tietoja. :c
pikkuego kirjoitti:
Luulisi tuon rohkaisevan uusiin käynteihin, mutta kun ei niin ei. Miten niin löytyy parempaakin käyttöä rahoille kuin hammaslääkäri?
Mie taas oon niin hysteerinen, että on pakko käydä vähintään kerran vuodessa, ettei sitten tuu ikäviä ylläreitä Suosittelen tuota mun talossani sijaitsevaa hammashoitolaa lämpimästi ainakin tämän yhden käynnin perusteella.
swirl kirjoitti:
Mie taas oon niin hysteerinen, että on pakko käydä vähintään kerran vuodessa, ettei sitten tuu ikäviä ylläreitä Suosittelen tuota mun talossani sijaitsevaa hammashoitolaa lämpimästi ainakin tämän yhden käynnin perusteella.
Mä käyn YTHS:llä. Poistatin viisaudenhampaat, ja 18 egee maksoi!