ElanorRaven kirjoitti:Ääh... Minä hingun suklaata ja sipsiä. Kaupat menee kymmenen minuutin päästä kiinni ja himmailen kotona kylpytakki päällä.
R-kiskat on ainakin ysiin auki....
Mutta kun asuu landella, niin mikään ei ole niin helppoa... Lähin R-kioski taitaa olla Turun keskustassa, eli n. 10 kilsan päässä, ja ainoa kulkuneuvo on polkupyörä
ElanorRaven kirjoitti:
Mutta kun asuu landella, niin mikään ei ole niin helppoa... Lähin R-kioski taitaa olla Turun keskustassa, eli n. 10 kilsan päässä, ja ainoa kulkuneuvo on polkupyörä
Entäs huoltis? Täytyyhän sipsinhimo saada tyydytettyä
ElanorRaven kirjoitti:
Entäs huoltis? Täytyyhän sipsinhimo saada tyydytettyä
No huoltis olis kyllä lähempänä, sinne ei ole matkaa kuin nelisen kilometriä. Mutta kun toisessa vaakakupissa painaa laiskuus Jos olisi rahaa, niin tilaisin pizzan.
Kuin myös. Ja kuumekin noussut yli 38 asteeseen. Kurkku on kipeä ja joka paikkaan sattuu. Siitä onkin jo pari vuotta kun viimeksi oli flunssa; siinä ajassa on ehtinyt unohtaa kuinka karmeaa se onkaan.
Olipa treffit. Aika humahti silmissä ja ja piti lopettaa ajoissa, vaikka tuntuikin että meillä olisi riittänyt juttua koko ilta. Fiksu, kaunis, hauska ja diggasi myös minun seurasta. Seuraavat deitit sovittu.
Uhm. Ja edelleen olen sitä mieltä että uimareilla on kroppa hyvässä kuosissa.
Kuin myös. Ja kuumekin noussut yli 38 asteeseen. Kurkku on kipeä ja joka paikkaan sattuu. Siitä onkin jo pari vuotta kun viimeksi oli flunssa; siinä ajassa on ehtinyt unohtaa kuinka karmeaa se onkaan.
Eka lätkäpeli katottu, tulos ei ollut miällyttävä.. Pari peliä jatsia tässä välissä. Mä voitin ekan pelin. Jihuu!!!!
Nyt jatkuu taas tuo lätkä - plaah!
Kid kirjoitti:Eka lätkäpeli katottu, tulos ei ollut miällyttävä.. Pari peliä jatsia tässä välissä. Mä voitin ekan pelin. Jihuu!!!!
Nyt jatkuu taas tuo lätkä - plaah!
Ja mä voitin tokan Viilikset meni ihan totaalisesti karjuessani suomen häviötä *byääh* Tortillat oli juu nameja; nyt ei mahdu edes sokeripalaa masuun.
Menojalka vipattaa ihan kauhiasti, mutta mies vaan löhöö lattialla tyynyjen päällä ja toi toinen pari vaan söpöilee ja rapsuttelee mirriä pitkin sohvaa.
Ai niin, muistinko sanoa että mulla on loma.
The great club outshines the individual, always and forever.
Taidanpa livahtaa Höyhensaarille. En usko nukkuvani hyvin, sillä palazzostani löytyi tänään yksi skorpioni lisää; omasta makuuhuoneestani on kuulemma löytynyt poissaollessani kaksi, ja nukun patjalla, joka lojuu lattialla.
Päätän siis raporttini Kabulista tähän. Same bat-time, same bat-channel, ja jos ei, niin tiedätte mitä on tapahtunut: skorppari kaatoi minut.