huima kirjoitti:Yritä edes.Bliss kirjoitti:Arghh![]()
Vaikka luotatkin itseesi, niin ei tuollaisilla kuvilla päästä minnekään kärkisijoille.

huima kirjoitti:Yritä edes.Bliss kirjoitti:Arghh![]()
Vaikka luotatkin itseesi, niin ei tuollaisilla kuvilla päästä minnekään kärkisijoille.
Kiltti nössö tuo on.Elukka kirjoitti: oik: mielenvikaisen näköinen sota"mies".
Mitä, eikö tuosta tilanteesta skoretettu?MarthaFocker kirjoitti:
Ei toimi.MarthaFocker kirjoitti:Tässä minun kilpailukuvani.]
KIITOS Martta!!MarthaFocker kirjoitti: Ja tässä vielä Poikuudenmenetysillan kuva: (kert asianomainen herrasmies sitä pyysi)
Niin katsos kun olin jo samana päivänä pannut 50 min, tosin rahalla tietenkin.huima kirjoitti:Mitä, eikö tuosta tilanteesta skoretettu?
Avopaikka ja maalista ohi. Voi elämä.![]()
![]()
Gaaaaaah!Gattaca kirjoitti:Häiritsivät Kyypon, Yönmustan ja minun puistojuopottelua tulemalla saarnaamaan Jeesuksesta. Teologisen keskustelun jälkeen Kyyppo otti kuvan. Sitten pyysin tyttöjä näyttämään tissit. Poistuivat nenä pystyssä. Vaikeaa tasapainoilla korkean teologian ja maallisten himojeni välillä..![]()
No kyllä toi swöölin kanssa jaetun kakkosen vois jo viedä. Uh...killkill kirjoitti:Gee: auttaisiko tämä? Tosin Lolitan ja Swirlin mug-shotit taitavat olla vaikuttavampia..
No ei ihme että äijä on skorettanut ennen kuin susta tuli setä.killkill kirjoitti:... Ilkka Alanko-kuva ...
Ei millään pahalla, mutta vittuilekkonää? Nuo olivat kamalimpia kuvia mitä varastoistani löytyy.huima kirjoitti:No ei ihme että äijä on skorettanut ennen kuin susta tuli setä.
Mulla on kyllä omat suodattimeni, jotka ovat mahdollistaneet paskakuvien roskakoriin siirtämisen heti välittömästi saatuani koneelle joitain paskakuvia... Ja nyt kun kyselin tutuilta löytyiskö jonkun arkistoista "joku vaatteet päällä itteni nolaus kuva" niin ei kuulema löydy. Ja jotenkin kyllä vierastan nykyään tätä kuvien tunkemista nettiin. Siis jos jotain laittaa, niin mieluiten sellaista, "joka saakin levitä pitkin poikin" - koska kaikkihan ne tänne jää (vähintään Gattacan koneelle).PerttiMakimaa kirjoitti:Mission impossible?
Sulla nyt on kaikki täältä tallessa. Pidä ne vaan jemmassa, kiitos.Gattaca kirjoitti:Geetzu mulla on se sun pikkupöksypeppukuvakin tallessa, mutta sillä ei voiteta rumuuskisaa, ei
M.O.T.Gattaca kirjoitti:Geetzu mulla on se sun pikkupöksypeppukuvakin tallessa, mutta sillä ei voiteta rumuuskisaa, ei
Gattaca kirjoitti:Ei toimi.MarthaFocker kirjoitti:Tässä minun kilpailukuvani.]
Etkö ymmärrä miesten viettitoimintaa?
Jokaisen miehen katse keskittyy tuossa tisseihisi, krapulainen naamasi on varjossa ja hajuhaitat eivät kuvasta selviä. Ei pojoja.
KIITOS Martta!!MarthaFocker kirjoitti: Ja tässä vielä Poikuudenmenetysillan kuva: (kert asianomainen herrasmies sitä pyysi)
Etsin tuota romppua joka paikasta, IHAN joka paikasta, hihhih!!
Selvää voittaja-ainesta tässä kilpailussa!!
Niin katsos kun olin jo samana päivänä pannut 50 min, tosin rahalla tietenkin.huima kirjoitti:Mitä, eikö tuosta tilanteesta skoretettu?
Avopaikka ja maalista ohi. Voi elämä.![]()
![]()
Kuvan neidot ovat varmasti sakkolihaa.
Lisäksi juuri rippikoulusta päässeitä.
Kaiken lisäksi siellä Uskoon tulleita!
Just sopivia vanhan irstaan sedän kainaloon siis!
Huomatkaa kiimainen ilmeeni.
Häiritsivät Kyypon, Yönmustan ja minun puistojuopottelua tulemalla saarnaamaan Jeesuksesta. Teologisen keskustelun jälkeen Kyyppo otti kuvan. Sitten pyysin tyttöjä näyttämään tissit. Poistuivat nenä pystyssä. Vaikeaa tasapainoilla korkean teologian ja maallisten himojeni välillä..![]()
*huokaus*Geetzu kirjoitti:Tää tuli kaverilta otsikolla "ruma", eli ei pelkkä oma mielipide!