Hywää huomenta kaikille.
Tänään pitäisi olla lyhyt ja helppo työpäivä.. tuskin jaksan odottaa, että pääsen kotiin

Joskus ne lähtevät ihan omille teilleen, eikä niistä kuulla enää koskaan jälkeenpäin.aimohaiku kirjoitti:Huomenta!
Iloista päivää kitinäläiset, mie lähden kohti työmaata miettien miksi tekstiviesti matkustaa Ranskaan puoli päivää...![]()
Ja olo on.
Useampi tunti siinä matkalla meni, mutta löysihän se sentään perille ainakin välitystietojen perusteella.Vadim kirjoitti:Joskus ne lähtevät ihan omille teilleen, eikä niistä kuulla enää koskaan jälkeenpäin.aimohaiku kirjoitti:
Iloista päivää kitinäläiset, mie lähden kohti työmaata miettien miksi tekstiviesti matkustaa Ranskaan puoli päivää...
raksalla on käkästä ja päskästäMcJanne kirjoitti: Joop. Ja suihkussa pitäs varmaan käydä, pölyistä oli kohteessa
halleluja, paremman elämän puolesta!Herttua kirjoitti:Viikonloppuja... vois keksiä kehittävämpää tekemistä kun jumittaa koneella.
Tietty hyöty on perinteisestä lämpömittarista, olen harkinnut elektronista mutta tuo 2 minuutin mittari on toimensa hoitanut huolella.aydemir kirjoitti:Jaa-a. Pitäis vissiin aika nopeesti tästä parantua. Maanantaina ois viisaudenhampaitten leikkaus ja nyt vasta tuli mieleen ettei sinne saa mennä kuumeessa/kurkku kipeenä/pahassa flunssassa. No, kurkku ei sentään oo enää kipee. One down two to go, jei. Kuumeestakaan ei oo varmuutta kun kuumemittarista loppu eilen patterit.
Luulisin kirjan olevan parempi vaikka sen olenkin vain lukenut?aydemir kirjoitti:Jo!,.,.,,.,.,.,
Da Vinci koodi oli ihan viihdyttävä ja jännittävä, pitänee lukea kirja jotta saa tietää mitä leffasta oli jätetty pois.
Ah, precious, thou wishest to challenge me on this? Thou would not come to win, methinks..nexie kirjoitti:Vapaapäivä eli lukupäivä. Vähentyneellä univelalla ei vastaavaa vaikutusta vitutuskäyrään, au contraire
Sama täällä. Mä tosin pitkin yötä yritin opettaa vanhalle koiralle, että sänky on ainoastaan mun ja kissan nukkumapaikka, jottei tuu liika ahasta. Kahesti potkin ton karvakääryleen lattialle. Saa nähä, menikö oppi perille...tonttu kirjoitti: Mitä vielä! Oli kivaa herätä, yöllä tuli heräiltyä ja pyörittyä sängyssä useampaan otteeseen.
Koira kylässä?? Vai mies?mustaenkeli kirjoitti:Sama täällä. Mä tosin pitkin yötä yritin opettaa vanhalle koiralle, että sänky on ainoastaan mun ja kissan nukkumapaikka, jottei tuu liika ahasta. Kahesti potkin ton karvakääryleen lattialle. Saa nähä, menikö oppi perille...tonttu kirjoitti: Mitä vielä! Oli kivaa herätä, yöllä tuli heräiltyä ja pyörittyä sängyssä useampaan otteeseen.
En mie ny nii paha pirttihirmu oo, että miestä maahan potkisin. Ainakaa tarkotuksella... Kaverin narttukoira on kyläilemässä, toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Iha veikee otus.Noriyumi kirjoitti: Koira kylässä?? Vai mies?
Daa. Saisivat tosin vaihtaa menyynsä hieman useammin, pippurihärät ja spyttipannut alkavat jo syljettämään.huima kirjoitti:
Vallilan S-marketista saa ostettua valmiiksi tehtyä kotiruokaa mukaansa ns. toimistolounaaksi. Toimii hemmetin hyvin ja on hyvää.