Viimepäivien avio-avo ja seurusteluliittojen märehtimisistä johtuen minulle valkeni, että sinkun elämä onkuin onkin ihan älyttömän mukavaa ja helppoa.
Ei mua haittaa enää yhtään, että joka viikonloppu pitäisi revetä jonnekkin suuntaan juhlimaan
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 31.05.2006 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se on ihan mistä tykkää.
Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa.
Itse tykkään enemmän seurustella kuin olla sinkkuna, näen suhteilussa enemmän hyviä kuin huonoja puolia.
Kukin tyylillään.
Sinkkumatti kirjoitti:Viimepäivien avio-avo ja seurusteluliittojen märehtimisistä johtuen minulle valkeni, että sinkun elämä onkuin onkin ihan älyttömän mukavaa ja helppoa
Kevät on siivouksen aikaa - myös parisuhteissa. Onhan tässä ukkomieselämässä puolensa ja puolensa. Myrskyisän kevään jälkeen näkyvissä olisi hieman valoisampaa taivalta - mutta ans kattoo nyt. Siitä olen iloinen, että saimme sovittua deadlinen - jos emme saa tiettyjä asioita korjaantumaan suhteessamme päivämäärään X mennessä, the hääprojekti is off, niinkuin varmaan koko tämä suhdekin. Oman osani aion varmasti tehdä, mutta don Quijoten osaan en aio loppuelämäkseni jättäytyä. Ken ei ole tuota Cervantesin tarinaa lukenut, googlettakoon loput.
killkill kirjoitti:Oman osani aion varmasti tehdä, mutta don Quijoten osaan en aio loppuelämäkseni jättäytyä. Ken ei ole tuota Cervantesin tarinaa lukenut, googlettakoon loput.
Sinkkuna oli ihana viilettää pitkin ja poikin ja huidella ties kenen kanssa. Sitä auvoa kesti nelisen vuotta. Nautin joka hetkestä.
Nyt tosin rakastan sitä, kun saan vaan käpertyä nussun viereen joka ilta.
Molemmissa paaaljon hyviä puolia. Täytyy vaan osata nauttia joko suhteesta tai sinkkuna olosta juuri sillä hetkellä kun sitä elää, eikä murehtia tulevaa.
Suurempina annoksina on tullut mentyä ja harrasteltua viimeisen vuoden aikana, kuin viriilinä kinkkuna. Joku potkii liikkeelle ja pakkojuottaa viinaksia. Apua, minua pidetään vankina!
Nyt minulle valkeni se, että 24 season 5 on ihan täytää kuraa. CTU on kyllä ehdottomasti maailman huonoiten hoidettu firma. Joka kerta lafkasta löyty ainakin yksi myyrä, epäpätevä pomo, muutama vastarannan kiiski, sekä muutama sankarikuoleman kokeva entinen tunari. Käsikirjoittajat ovat ilmeisesti alan huonoimpia?
tonttu kirjoitti:Se on ihan mistä tykkää.
Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa.
Itse tykkään enemmän seurustella kuin olla sinkkuna, näen suhteilussa enemmän hyviä kuin huonoja puolia.
Kukin tyylillään.
juu pitää valita hyvä suhde, missä noin on.
mutta kun kattelee millaisissa suhteissa useat ihmiset elää, niin ei mikään ihme että sinkkuutta suositaan. ja suosin minäkin, parempi yksin kuin paskassa parisuhteessa.