Eli tarkoitus on mitata yleistä 'onnistumisprosenttia' niissä tapauksissa, joissa galluppiin vastaajalla on ollut itsellä intressejä petipuuhiin treffattavan kanssa jo ensitapaamisella.
Mutta jos Hän on Se Oikea? Taikaa ilmassa, oikeaa eikä Kitinälutkataikaa?kvasaari kirjoitti:Kai mä sitten oon jonkun mielestä vanhanaikainen, mutta mun mielestä seksi ei kuulu missään nimessä ensitapaamiselle.
Niinpä niin, ilmeisestikin tässä oli vaan tarkoitus irvailla "se oikea" -selitykselle. Sen potentiaalisen oikean kanssa kandee varmaankin odotella jonkin aikaa, ettei tule vahinkolaukauksiaGattaca kirjoitti:Mutta jos Hän on Se Oikea? Taikaa ilmassa, oikeaa eikä Kitinälutkataikaa?kvasaari kirjoitti:Kai mä sitten oon jonkun mielestä vanhanaikainen, mutta mun mielestä seksi ei kuulu missään nimessä ensitapaamiselle.
Niisk yhyhyyyyyy...
Niin no, makunsa kullakin. Itse en voisi uskoa sopivuutta naisen kanssa, joka antaisi pakkasta osittain siitä syystä, ettei sitä seksiä tullutkaan ekoilla treffeillä. Itse asiassa olisin vaan onnellinen siitä, että juttu meni karille eikä omaa aikaa turhaantunut enempää epäsopivaan tapaukseen.Gattaca kirjoitti:En muuten irvaillut.
Oikeasti mokasin kun en yrittänytkään pan.. rakastella sitä minulle tähän asti sopivinta naista jo ensi tapaamisella. Vaikka kämpilleen yöksi pääsin.
Toispaikkakuntalainen kun olen seuraavaan tapaamiseen liian oli pitkä väli. Kolmanteen mennessä jo toinen mies ja yllätyspakit. Elämäni moka ihan arkuuttani.
Keisi on surullisempi.kvasaari kirjoitti: Niin no, makunsa kullakin. Itse en voisi uskoa sopivuutta naisen kanssa, joka antaisi pakkasta osittain siitä syystä, ettei sitä seksiä tullutkaan ekoilla treffeillä. Itse asiassa olisin vaan onnellinen siitä, että juttu meni karille eikä omaa aikaa turhaantunut enempää epäsopivaan tapaukseen.
Tätä komppaan täysillä ja näillä kokemuksilla itsekin liikenteessä. Nevör ögen, ei saa kuin pahan mielen itselleen.kvasaari kirjoitti:Kai mä sitten oon jonkun mielestä vanhanaikainen, mutta mun mielestä seksi ei kuulu missään nimessä ensitapaamiselle. Itse sorruin kerran ensitapaamisella tuohon likaiseen suorittamiseen ilman tunnesidettä, mutta se ei tule toistumaan enään koskaan. Ilman tunnesidettä kauniista asiasta vaan tule ruma. Tuskinpa kukaan tuota tunnesidettä pystyy rakentamaan muutaman tunnin aikana.
Jos tuota ei tuosta alkuperäisestä ymmärrä, niin on joko tyhmä, pesäkivenkova pilkunnussija tai... ööö, mielikuvitukseton.chunkbite kirjoitti:Oli tarkoitus selventää, että baaripokia ei lasketa, mutta sitten ajattelin että menköön.
Ok, no sitten voinkin puhallella nollia.chunkbite kirjoitti:Oli tarkoitus selventää, että baaripokia ei lasketa, mutta sitten ajattelin että menköön.
Mielestäni baaripoka sopii aivan täysin ketjun aloittajan kirjoitukseen. Treffata-termin voi kyllä käsittää synonyymiksi tavata-termille ja ensitapaamisella voi kuvata konkreettista ensimmäistä tapaamiskertaa tai sitten ekoja treffejä.segma kirjoitti:Jos tuota ei tuosta alkuperäisestä ymmärrä, niin on joko tyhmä, pesäkivenkova pilkunnussija tai... ööö, mielikuvitukseton.chunkbite kirjoitti:Oli tarkoitus selventää, että baaripokia ei lasketa, mutta sitten ajattelin että menköön.
Minun ei onneksi tarvitse vastata tähän, tee hee!
Tarkemmin ajatellen minäkin hyväksyn tämän oman, aiemmin esittämäni, suppean teorian laajennukseksi. Lyhytaikainen tapailu ei ole yhdenillanjuttu, ei tosin seurusteluakaan, mutta jättää silti mahdollisuuden päästä koeajamaan vastakkaisen mallista pissavehjettä joko ensi tapaamisella tai sitten joskus muulloin.kvasaari kirjoitti:
Mielestäni baaripoka sopii aivan täysin ketjun aloittajan kirjoitukseen. Treffata-termin voi kyllä käsittää synonyymiksi tavata-termille ja ensitapaamisella voi kuvata konkreettista ensimmäistä tapaamiskertaa tai sitten ekoja treffejä.
Ei siinä mielestäni oo mitään naurettavaa. Tai äh, olkoonkin, meitä näin ajattelevia on kuitenkin paljon. Jostain kumman syystä. Ja mähän oon melkein syntyny tällä vuostuhannella!!!1 Mieheni kyllä sanoo, ettei käsitys minusta olisi muuttunut mihinkään, vaikka pimppaa ois ekatreffeillä tarjottukin. Itsellään ei käynyt seksi mielessäkään, tai ainakaan ehdottelu, oli kuulema niin sekaisin pelkästä selvinpäin viekukkain istumisesta. <3 Muistan itse selkeästi ajatelleeni silloin ekatapaamisilla "hei tässähän ei ole mikään hoppu, oisko aika testata miltä seksi tunteineen tuntuukaan" ... En mä edelleenkään arvostele muita ja tekemisiään, mutta näin mulla.mustakikkeli kirjoitti:Naurettavia ovat mielestäni epäilyt tai mielipiteet ettei toista voi arvostaa jos sen kanssa päätyy seksiin jo ekoilla treffeillä. Pyh ja pah, herätkää jo tälle vuosituhannelle.
Gattaca kirjoitti:Minä MOKASIN kun en höylännyt Ainoaa Rakkauttani jo ensitapaamisella kun kerran kämpilleenkin kiilasin. Siitä kylmeni.