Vittu, ko toi kassa on ihan sekasin... menee aamu noitten kuittien selvittelyssä, jotta pärjäävät viikonlopun yli.. prkl.
Muuten kumman reipas ja pirtsakka olo, neljän tunnin unista huolimatta.

Sä olet höpsö, miksei muka saisi hiuksiaan värjätä? Värjää naisetkin.Herttua kirjoitti:mulla ois kirkkaanpunainen väri odottamassa,tosin töissä ei taitais tykätä hyvää värjätystä päästä,vaikka ei sillä siellä käsittelypuolella niin väliä ole
Joo nuorempana kävi monesti noin ja jäljet sen mukaisia.bedlam kirjoitti:Kaikkihan tietävät miltä tuntuu kun kengännauha jää polkupyörän ketjujen väliin. No entäs sen kun housunLAHJE jumittaa ketjujen väliin täydessä vauhdissa?
Tutulta kuulostaa. Ja olisin voinut helpottaa tilannettani asentamalla sen ketjusuojan paikalleen, mutta kun olen vain niin hemmetin laiska.Mulli75 kirjoitti:Tuntuu että enemmän pitää keskittyä housunlahkeisiin kuin ajamiseen.
Mitäs mulkoilet? Onko tuo nyt paras keino toivottaa uusi jäsen tervetulleeksi, häh!McJanne kirjoitti:nella29 kirjoitti:Miten voikin väsyttää koko ajan, vaikka ihan hyvin nukun yöunetkin.On pitänyt jo pari tuntia alkaa leipomaan, mut tässä mä vaan edelleen istun.
Vapari, krapula ja vitutus.1108 kirjoitti:Vapari, vitutus ja känni. Sais nyt saatana edes poskihoidon.
Tänne ei taida niin usein tulla uusia kirjoittajia, et se hämmästyttää ja kummastuttaabedlam kirjoitti:Mitäs mulkoilet? Onko tuo nyt paras keino toivottaa uusi jäsen tervetulleeksi, häh!McJanne kirjoitti: