Tapion miitti 17.6.2006
Re: Tapion miitti 17.6.2006
Kaippa sitä tarvinnee tulla... 85% varmuudella , jos ei flunssa iske.
No nythän tää pitää laittaa kyllä vakavaan harkintaan!Patz kirjoitti:Tuu samalla junalla mun kanssa, lupaan viihdyttää ravintolavaunussa rasvaisine juttuineni Seinäjoeltä Tsadiin asti!bedlam kirjoitti:junakin on aina jotenkin tunkkainen.
Jaaha, patz meinaa puhua tuhmia. Voisin nousta samaan junaan Tampereelta! ilmoitelkaa ajankohtia.bedlam kirjoitti:No nythän tää pitää laittaa kyllä vakavaan harkintaan!Patz kirjoitti:Tuu samalla junalla mun kanssa, lupaan viihdyttää ravintolavaunussa rasvaisine juttuineni Seinäjoeltä Tsadiin asti!bedlam kirjoitti:junakin on aina jotenkin tunkkainen.
Nonni, kohta on ryhmä kasassa!slam kirjoitti:Jaaha, patz meinaa puhua tuhmia. Voisin nousta samaan junaan Tampereelta! ilmoitelkaa ajankohtia.bedlam kirjoitti:No nythän tää pitää laittaa kyllä vakavaan harkintaan!Patz kirjoitti:Tuu samalla junalla mun kanssa, lupaan viihdyttää ravintolavaunussa rasvaisine juttuineni Seinäjoeltä Tsadiin asti!
InterCity 50 lähtee 7:10 Oulusta, 10:40 Seinäjoelta ja 12:07 Tampereelta. Helsingissä perillä 13:56.
Hyvä ylämummu, pidä niille kuria! Nähdään koffin puistossa Tapsan tahdeissaPatz kirjoitti: Nonni, kohta on ryhmä kasassa!
InterCity 50 lähtee 7:10 Oulusta, 10:40 Seinäjoelta ja 12:07 Tampereelta. Helsingissä perillä 13:56.

-
- Kitinän uhri
Eihän tuo estä tulemistasiSaz kirjoitti:Mä peruin oman miittini tällä kertaa. "Deittini" on estynyt.

Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Aaargh!! Noh, ei kai se auta.Patz kirjoitti:InterCity 50 lähtee 7:10 Oulusta
Ravintolavaunussa on tunnelmaa, sinne vaanbedlam kirjoitti:Aaargh!! Noh, ei kai se auta.Patz kirjoitti:InterCity 50 lähtee 7:10 Oulusta

Ja sammua pari kertaa ennen päättäriä.Dumari kirjoitti:Ravintolavaunussa on tunnelmaa, sinne vaanbedlam kirjoitti:Aaargh!! Noh, ei kai se auta.Patz kirjoitti:InterCity 50 lähtee 7:10 Oulusta(ehtii ottaa hyvät pohjat)
No mut ainakin päättärillä heitetään ulos!Kid kirjoitti:Ja sammua pari kertaa ennen päättäriä.Dumari kirjoitti:Ravintolavaunussa on tunnelmaa, sinne vaan(ehtii ottaa hyvät pohjat)
Niin heitetään.Onneks päättärillä on minuuttibaari niin saa taas virvokkeita ja jaksaa örmytä miittiinDumari kirjoitti:No mut ainakin päättärillä heitetään ulos!Kid kirjoitti:Ja sammua pari kertaa ennen päättäriä.Dumari kirjoitti:Ravintolavaunussa on tunnelmaa, sinne vaan(ehtii ottaa hyvät pohjat)

Jos olisi vähänkään parempi viinapää, niin totta hitossa. Mutta nyt on kyseessä mies, joka on kaameassa kännissä jo kuudesta oluesta. Tuli oltua sen verran maistissa pikkujouluissa, että olisi tällä kertaa kiva edes suurinpiirtein tajuta ketä on paikalla ennen suurempia repsahduksia.Dumari kirjoitti:Ravintolavaunussa on tunnelmaa, sinne vaan(ehtii ottaa hyvät pohjat)
Mähän voisin teoriassa ottaa sut Twingon kyytiin palatessani kaverin häistä (jotka alkavat 14:00) koska ajan reitilläni Tampereen ohi (TaNpereellahan sä asuit? Right? Vai olko se ny Oulu?), mutta juhlat päättynevät sen verran myöhään että on jo liian myöhäistä...bedlam kirjoitti:Jos olisi vähänkään parempi viinapää, niin totta hitossa.

Muuten hyvä suunnitelma ja mukava tarjous, mutta Oulussa asun ja pitäisi olla iltapäivästä jo mielellään perilläAarneAnkka kirjoitti:Mähän voisin teoriassa ottaa sut Twingon kyytiin palatessani kaverin häistä (jotka alkavat 14:00) koska ajan reitilläni Tampereen ohi (TaNpereellahan sä asuit? Right? Vai olko se ny Oulu?), mutta juhlat päättynevät sen verran myöhään että on jo liian myöhäistä...

-
- Kitisijä
Nii joo, koska alkaa loma mulla voidaan sitte harkita jos seuvaaran viikon alku ryypättäis' mun luona..
Miitti jatkot alkavat ehkä noinklo 23 jossain, jos sittn on unisia majoittamattomia voib luvata eräänkin nukkumapaikan.
Lista niistä päikoista joissa ei jatkoja pidetä..
DtM - viime aikaisten huonojen juttujen takia.
Asemaravintola - menee liian aikaisin kiinni.
Ainoa mitå tarvii ottaa mukaan on tapio ja makkara, +/- muuta..
Miitti jatkot alkavat ehkä noinklo 23 jossain, jos sittn on unisia majoittamattomia voib luvata eräänkin nukkumapaikan.
Lista niistä päikoista joissa ei jatkoja pidetä..
DtM - viime aikaisten huonojen juttujen takia.
Asemaravintola - menee liian aikaisin kiinni.
Ainoa mitå tarvii ottaa mukaan on tapio ja makkara, +/- muuta..
Pyyhin Netikettiin..
Ilmestyy paikalle, jos ilmat suosii puistossa juopottelua/syöpöttelyä viime vuoden tapaan.
Pitää kysyä hallitukselta.Niba kirjoitti:Ja jos numba ei tuu nii täysi loosserihan se onkin?
Ehhehee! Tossukas!1108 kirjoitti:Pitää kysyä hallitukselta.Niba kirjoitti:Ja jos numba ei tuu nii täysi loosserihan se onkin?
Pitääkö mun siirtää saunailta vol 3:sta sitten heinäkuulle?Niba kirjoitti:Nii joo, koska alkaa loma mulla voidaan sitte harkita jos seuvaaran viikon alku ryypättäis' mun luona..
Taidan joutua kyl siirtää muutenkin, mein hallitus on vähän sitä mieltä...
Numba equals Sudenhenki!1108 kirjoitti:Pitää kysyä hallitukselta.Niba kirjoitti:Ja jos numba ei tuu nii täysi loosserihan se onkin?
Ai? Hassua että noin kirjoitti mies jolla ei naista ole. Itse kyllä kysyin asian lähinnä kohteliaisuus syistä, munaton nikinvaihtaja kuten sinä ei asiaa tietenkään ymmärrä.mustakikkeli kirjoitti:Ehhehee! Tossukas!
Ärsyttävä piilohomo olisit pysynyt poissa.
Jaa, meillä onkin teatteriliput varattu ja ostettu just täks illaks. Tullaan joko ennen sitä, sen jälkeen tai ei ollenkaan.
fuckbuddy mukaan, onko se joku lempieläin?
Kaiketi tarvinnee ilmeisesti osallistua. kaippa sitä ny kerran kesässä ehtii, kun jätin tämä päiväisen miitin väliin (oliko siellä edes ketään?), mutta ilmoitelkaa ny ihmees tarpeeksi ajoissa, että minne tuleksin.
Kaiketi tarvinnee ilmeisesti osallistua. kaippa sitä ny kerran kesässä ehtii, kun jätin tämä päiväisen miitin väliin (oliko siellä edes ketään?), mutta ilmoitelkaa ny ihmees tarpeeksi ajoissa, että minne tuleksin.
Siirrän itseni tällä erää epäosallistujien joukkoon. Aikas raskaalta tuntuu maanantai ihan kotopuolessakin vietetyn rallatteluviikonlopun jälkeen, joten olisin tuskin elossakaan jos vielä soppaan lisättäisiin puoli vuorokautta junassa istumista.
Sama. Mun absolutisti-ajatus saa aina näin maanantaisin lisää pisteitä.bedlam kirjoitti:Siirrän itseni tällä erää epäosallistujien joukkoon. Aikas raskaalta tuntuu maanantai rallatteluviikonlopun jälkeen.