Senkin luuserit!!111Sinkkumatti kirjoitti:Sama. Mun absolutisti-ajatus saa aina näin maanantaisin lisää pisteitä.bedlam kirjoitti:Siirrän itseni tällä erää epäosallistujien joukkoon. Aikas raskaalta tuntuu maanantai rallatteluviikonlopun jälkeen.
Tapion miitti 17.6.2006
Re: Tapion miitti 17.6.2006
Ei vaan mörköväijyssä olevat vapisevat työpaikan hiljaiset.ninnithequeen kirjoitti:Senkin luuserit!!111
Hyvältä näyttäis oman osallistumiseni kannalta, eli tulossa ollaan jos vaan ei sada. Taidan ottaa yhden ystävättäreni mukaan.
Tallinnan reissu saattaisi osua samalle viikonlopulle, saas nähä nyt.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Ohos, en huomannutkaan, että toi miitti menee provinssin kanssa päällekkäin, eli en pääsekään. Miittipoikuus pitää korkata sitten joskus toiste. 

-
- Kitisijä
No jos ei voi kuolata edes Patzyn tissien perään niin alkaa myötätuulirock olemaan entistä vahvempi vaihtoehto tuolle päivälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Äläpä nyt vielä tee hätiköityjä päätöksiä! Saatan ehkä sittenkin tulla! Siis jos aurinko paistaa... ja jos hotellissa on tilaa.Bluntly kirjoitti:No jos ei voi kuolata edes Patzyn tissien perään niin alkaa myötätuulirock olemaan entistä vahvempi vaihtoehto tuolle päivälle.

Äläpä nyt vielä tee hätiköityjä päätöksiä! Saatan ehkä sittenkin tulla! Siis jos aurinko paistaa... ja jos hotellissa on tilaa.Bluntly kirjoitti:No jos ei voi kuolata edes Patzyn tissien perään niin alkaa myötätuulirock olemaan entistä vahvempi vaihtoehto tuolle päivälle.

Tuleex sinne ketaan natteij ja mukavii tyttöja? Pihtareita ja varattuja ei tietenkaan lasketa!
Pitäiskö tulla? Filmaattinen persesoonani on ollut siellä jo kahtena vuonna...
-
- Kitisijä
On se filmillekin tarkentunut?Turbohaltija kirjoitti:Pitäiskö tulla? Filmaattinen persesoonani on ollut siellä jo kahtena vuonna...
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 1:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
ÄLÄ MEEE.. kuten ressu redford ois saattanut asiaan joskus vuosia sitten tuumata-Superior- kirjoitti:Voi olla, että menen mieluummin 60-vuotiaan sedän luokse. Sori.

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Mä sattuisin kyllä olemaan tuolloin Helsingissä, en vaan tiiä uskallanko tulla kun kaikki on siellä ihan tuntemattomia...
(sitäpaitsi olen varattu ja pihtari)
Höpsistä, luulen että tosi monis haluis nähä ja vaihtaa muutaman sanasen sun kaahermine kirjoitti:Mä sattuisin kyllä olemaan tuolloin Helsingissä, en vaan tiiä uskallanko tulla kun kaikki on siellä ihan tuntemattomia...

-
- Kitinän uhri
Olisihan se toisaalta mukava nahda minkalaista populaa taalla pyorii ja ihan livena mutta on tuo lauantai buukattu muihin tarkoituksiin.
Tosin ei sita toisaalta tieda kunka pitkaan tuo toinen happeningi jatkuu...
Mikäli wanhat merkit pitää paikkansa, niin runkut ovat varmaan paikalla kunnes aurinko laskee ja sitten hipsitään ravinteliin.JoeB kirjoitti:Olisihan se toisaalta mukava nahda minkalaista populaa taalla pyorii ja ihan livena mutta on tuo lauantai buukattu muihin tarkoituksiin.
-
- Kitisijä
Tottakai sä tulet! Kuikuilet vaikka ensin matkan päästä, että voit varmistua porukan asiallisuudesta...hermine kirjoitti:Mä sattuisin kyllä olemaan tuolloin Helsingissä, en vaan tiiä uskallanko tulla kun kaikki on siellä ihan tuntemattomia...
Sitä paitsi mä en ole ihan tuntematon

Juu, mä olin viime vuonna paikalla klo 15 ensimmäisten joukossa ja porukka poistui puistosta puolilta öin jatkoille.Dumari kirjoitti:Mikäli wanhat merkit pitää paikkansa, niin runkut ovat varmaan paikalla kunnes aurinko laskee ja sitten hipsitään ravinteliin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mä voisin kai jo alkaa silitellä "a-kuppi"-tekstipaitaani sitten. Enää ei työntekokaan estele. Mutta toisaalta mulla kun on noita ongelmia tuon ryyppäämisen kanssa, kun ei mene alkoholi alas enää juuri lainkaan... Pitää kattella, jos käväsis.
-
- Kitisijä
Sun pitää vaan uskoa itseesi, kyllä sä pystyt ryyppäämään?Edith kirjoitti:Mä voisin kai jo alkaa silitellä "a-kuppi"-tekstipaitaani sitten. Enää ei työntekokaan estele. Mutta toisaalta mulla kun on noita ongelmia tuon ryyppäämisen kanssa, kun ei mene alkoholi alas enää juuri lainkaan... Pitää kattella, jos käväsis.

Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitinän uhri
Kas vain, on nakojaan muitakin jotka ovat minun tavallani epaonnistuneita alkoholisteja, alkoholi ei mene alas suurina maarina vaikka yrittaisi...Edith kirjoitti:Mutta toisaalta mulla kun on noita ongelmia tuon ryyppäämisen kanssa, kun ei mene alkoholi alas enää juuri lainkaan...
Pidin aikanaan jopa bileet idealla etta tuota alkoholikuormaa talosta saataisiin vahenemaan, mutta eikos ihmiset sitten kuitenkin tuoneet alkoholia tuliaisina seka omat juomat mukana ja illan paatteeksi kaappi oli taydempi kun alkajaisiksi, joten pieleen meni.
-
- Kitisijä
Kyllä mä aion keskittyä miitissä viinan sijasta parantamaan kuuden makkaran syöntiennästystäni. Juomapuoli on non-alcoholic.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Tätä makkaraenthusiaismia voisi enthukin noudattaa!Lolita kirjoitti:Kyllä mä aion keskittyä miitissä viinan sijasta parantamaan kuuden makkaran syöntiennästystäni. Juomapuoli on non-alcoholic.
6 makkaraa =750/800g~=500g lihaa!

Pyyhin Netikettiin..