Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
hermine

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja hermine »

Aarnen vitutusketjuvalituksen inspiroimana: miksi ihmisten ei anneta lähteä kotiin työpaikaltaan, jos on aivan selvää, ettei heille kuitenkaan tule koko päivänä olemaan mitään tekemistä siellä? Kenen etua se palvelee, että työntekijä istuu tyhjän panttina kuluttamassa työtuolinsa verhousta, motivaatiotaan koko työtä kohtaan ja tukkimassa firman tietoliikenneyhteyksiä turhalla surffailulla? Vai onko tässä kyseessä vain työnantajan sadismi, "koska maksamme sinulle, saat myös kärsiä koko rahan edestä vaikkemme hyötyisikään siitä mitenkään"?
Elukka

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Suvinen kirjoitti:Onko joku ollut Postissa töissä, ei siis jakelussa vaan esim. lajittelussa? Onko homma tylsää vai kiireistä? Tuleeko vaivoja??
Eikös noi jakajat hoida ainakin katuosoitteen perusteella tapahtuvan lajittelun? :?
+
En ole virallisesti lajittelussa ollut, mutta veikkaan että kiirettä sielläkin pitelee.
Kid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kuka puhaltaa mun jumppapallon kun ei ole pumppua?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Suvinen kirjoitti:Onko joku ollut Postissa töissä, ei siis jakelussa vaan esim. lajittelussa? Onko homma tylsää vai kiireistä? Tuleeko vaivoja??
mä olen joskus ollu jouluna kiireapulaisena postissa. lajittelin joulukortteja laatikoihin postinumeroiden perusteella. joku sitten myöhemmin ilmeisesti lisälajitteli niitä kun oli alkukarsinnat suorittanut.

kiirehän siinä oli, mutta ei se nyt niin rankkaa. istun persiilläni, kehikko on edessä, lajittelemattomat lattialla laatikoissa vieressä. ota nippu, jaa oikeisiin koloihin, ota uusi nippu...

saattaa tylsistyä tai menettää hermot kun ihmisten käsiala on joskus toudella kryptistä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kid kirjoitti:Kuka puhaltaa mun jumppapallon kun ei ole pumppua?
Mulla on pumppu vieraspatjan puhaltamista varten ja siinä on muistaakseni erilaisia suulakkeita. Voin lainata.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RuNkkuTonttu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Käytetäänköhän minua hyväksi?
PerttiMakimaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Käytetäänköhän minua hyväksi?
Kyllä. They are all out to get you.
swirl

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja swirl »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Käytetäänköhän minua hyväksi?
Myönnä pois - nautit siitä.
RuNkkuTonttu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

swirl kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Käytetäänköhän minua hyväksi?
Myönnä pois - nautit siitä.
Ehkä... Hieman hämmentävää tosin...
mustakikkeli

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kid kirjoitti:Kuka puhaltaa mun jumppapallon kun ei ole pumppua?
Mister mister.
mustakikkeli

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Käytetäänköhän minua hyväksi?
Ainoastaan jos kuvioihin kuuluu vyödildo, etkä pidä siitä. Muussa tapauksessa suu kiinni äläkä valita.
AarneAnkka

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hermine kirjoitti:"koska maksamme sinulle, saat myös kärsiä koko rahan edestä vaikkemme hyötyisikään siitä mitenkään"?
Eräs brittipomo eräässä telkkariohjelmassa kiteytti asian. "We don't pay our employees for doing work. We pay them for being an employee."

Teki mieli suunnilleen saman tien hutaista sitä ämmää kuonoon.
Kid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustakikkeli kirjoitti:
Kid kirjoitti:Kuka puhaltaa mun jumppapallon kun ei ole pumppua?
Mister mister.
Mä luulen että mister mister on kuuroutunut, koska pallo pyynnöistä huolimatta ei ole täynnä ilmaa, tiskejä ei ole tiskattu eikä lattioita imuroitu.

Lolita, mä katon käykö siihen jonkun näkönen pumppu vai toimiiko se vaan keuhkojen avulla. Otan yhteyttä jos pumppu tulee tarpeeseen.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja brona »

Suvinen kirjoitti:Onko joku ollut Postissa töissä, ei siis jakelussa vaan esim. lajittelussa? Onko homma tylsää vai kiireistä? Tuleeko vaivoja??
Pari frendiä oli Postin lajittelukeskuksessa nakkelemassa paketteja hihnalle. Hikistä ja raskasta ja tylsää. Postitoimistossa homma mahdollisesti kevyempää ja monipuolisempaa. Jännetuppitulehdus ja selkävaivat (väärä nostotekniikka) lienevät yleisimpiä kroonisia vaivoja.
...
segma

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja segma »

1000?
friikki
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 02.09.2005 15:34

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja friikki »

Postinlajittelussa olin Ilmalassa joskus viime vuosituhannella, työtahti on rankka, mutta hyvänä puolena silloin oli se että sai lähteä kotiin kun ei ollut enää duunia tehtäväksi. Käytännössä aamuvuorot olivat 7-13 ja iltavuorot 13-20.
hermine

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:
hermine kirjoitti:"koska maksamme sinulle, saat myös kärsiä koko rahan edestä vaikkemme hyötyisikään siitä mitenkään"?
Eräs brittipomo eräässä telkkariohjelmassa kiteytti asian. "We don't pay our employees for doing work. We pay them for being an employee."

Teki mieli suunnilleen saman tien hutaista sitä ämmää kuonoon.
Seuraavan kerran tuollaisessa työpaikassa voisi pistää pystyyn kilpailut, että kuka pystyy parhaiten teeskentelemään työntekoa saaden samalla vähiten aikaiseksi. Sitä heille mitä tilasivatkin. :wink:
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Miksi minua ei muisteta?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
bedlam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Razormaid kirjoitti:Miksi minua ei muisteta?
Muistan sinut!
bedlam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:Miksi minua ei muisteta?
Muistan sinut!
Minä en. Mistä pitäisi muistaa?
No tuosta avatarista tietty!
Sudenhenki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

bedlam kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Muistan sinut!
Minä en. Mistä pitäisi muistaa?
No tuosta avatarista tietty!
Minä taas muistan siitä, että hänen mielipuuhaansa ovat seksi ja vittuilu.
Kid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mistä mä tiedän onko mun duunikoneella äänikorttia? Tai jotain..eli mul ei oo kajareita tässä mut jos tuon jotkut vanhat himasta, niin saisin kuunneltuu nettiradiota.
Ja ennenkun ne raahaan tänne, niin ois hyvä saada varmuus et muzac sit sois.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kid kirjoitti:...
Kuva

Näeksä vihreän reiän kortin perseessä?
Neiti on hyvä ja ihmetteleen koneensa takaa onko siellä sellainen.
Ei, nyt pois sieltä koneesi takaa ja housut kiinni. Ei sitä reikää sieltä pitänyt katsastaa, vaan TIETOKONEESI takapuolelta.
Kid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti: Näeksä vihreän reiän kortin perseessä?
Neiti on hyvä ja ihmetteleen koneensa takaa onko siellä sellainen.
Ei, nyt pois sieltä koneesi takaa ja housut kiinni. Ei sitä reikää sieltä pitänyt katsastaa, vaan TIETOKONEESI takapuolelta.
Mä olin jo hame korvissa tuolla pöydän alla mut oli pimeetä. Tunnustelemalla oma reikä löyty ja jopa joku vihreekin. Mut ei se ollut tommosessa kortissa vaan semmosessa paljon isommassa härpäkkeessä. Siinä on nettipiuha myös kiinni joten oletan että se on se oikea kortti?
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kid kirjoitti:Mä olin jo hame korvissa tuolla pöydän alla mut oli pimeetä. Tunnustelemalla oma reikä löyty ja jopa joku vihreekin. Mut ei se ollut tommosessa kortissa vaan semmosessa paljon isommassa härpäkkeessä. Siinä on nettipiuha myös kiinni joten oletan että se on se oikea kortti?
On! Emolevyyn on näperretty äänikortti kiinteesti kiinni, neiti on hyvä ja survoo reikään tappia. (siis kajareiden tapin)

EDIT: siihen tietokoneeseen.