Höpönpöppöö, tottakai sie tulet!hermine kirjoitti:Mä sattuisin kyllä olemaan tuolloin Helsingissä, en vaan tiiä uskallanko tulla kun kaikki on siellä ihan tuntemattomia...
Minäkin lupaan käyttäytyä, kunhan pidätte sen Elliksen kaukana musta

Höpönpöppöö, tottakai sie tulet!hermine kirjoitti:Mä sattuisin kyllä olemaan tuolloin Helsingissä, en vaan tiiä uskallanko tulla kun kaikki on siellä ihan tuntemattomia...
Ihminen on tuntematon vain yhden kerran..ninnithequeen kirjoitti:Höpönpöppöö, tottakai sie tulet!hermine kirjoitti:Mä sattuisin kyllä olemaan tuolloin Helsingissä, en vaan tiiä uskallanko tulla kun kaikki on siellä ihan tuntemattomia...
Minäkin lupaan käyttäytyä, kunhan pidätte sen Elliksen kaukana musta
Näinpä.Niba kirjoitti: Ihminen on tuntematon vain yhden kerran..
Eihän se oo edes riittävän vanha!-Superior- kirjoitti:Voi olla, että menen mieluummin 60-vuotiaan sedän luokse. Sori.
Tuu, Hermunen, sinne, olisi kiva tutustua nokakkain! Mä lupaan suojella sua.hermine kirjoitti:Mä sattuisin kyllä olemaan tuolloin Helsingissä, en vaan tiiä uskallanko tulla kun kaikki on siellä ihan tuntemattomia...
(sitäpaitsi olen varattu ja pihtari)
Jos kaikki osat löytyy ja jos ei löydy niin tehdään..ninnithequeen kirjoitti:Tuoko Nibsu sen telttahökötyksen taas? Vai oliko se edes sun?
Kuulostaa mahtavalta! Ehkä otan oma pefletin mukaan.Niba kirjoitti:Jos kaikki osat löytyy ja jos ei löydy niin tehdään..ninnithequeen kirjoitti:Tuoko Nibsu sen telttahökötyksen taas? Vai oliko se edes sun?
Eikä se mikään hökötys ollu vaan 3x3m funbo teltta katoksella!
Kröhöm makkaraa kyllä syön,enkä aio läträtä paljoa viinankaan kanssaNiba kirjoitti:Tätä makkaraenthusiaismia voisi enthukin noudattaa!Lolita kirjoitti:Kyllä mä aion keskittyä miitissä viinan sijasta parantamaan kuuden makkaran syöntiennästystäni. Juomapuoli on non-alcoholic.
6 makkaraa =750/800g~=500g lihaa!![]()
![]()
Kontrolli pois!Herttua kirjoitti:Kröhöm makkaraa kyllä syön,enkä aio läträtä paljoa viinankaan kanssaNiba kirjoitti:Tätä makkaraenthusiaismia voisi enthukin noudattaa!Lolita kirjoitti:Kyllä mä aion keskittyä miitissä viinan sijasta parantamaan kuuden makkaran syöntiennästystäni. Juomapuoli on non-alcoholic.
6 makkaraa =750/800g~=500g lihaa!![]()
![]()
mitä nyt sopivasti olutta tai siideriä,dont worry tapsaa saatan maistaa pienen kulauksen jos tarjotaan,tietysti tiukan kontrollin alla
Kiva jos tulenLolita kirjoitti:Justiinsa se puisto siellä museon takana ja Nosturin lähistöllä. Kutosen ratikka tuo keskustasta perille.
Kiva kun tulet!
Ei tarvii arastella, kukaan ei ole koskaan jäänyt ulkopuoliseksi tai tullut huonosti kohdelluksi. Pakota Sudenhenki mukaan, niin on edes eAviomies mukana ja tukena. Enkä minäkään ole ihan vieras, kun olen kerran jutellut sun kans mesessäElanorRaven kirjoitti:Kiva jos tulenEipä se toisaalta kauhean kalliiksi tule, kun opiskelijakortilla saa halvan junalipun, mutta kun toisaalta olen aina vähän alkuarka. Ja varsinkin kun ei tunne ketään, niin ei ole mitään tukipylvästä
No pistän vakavasti harkintaanLolita kirjoitti:Ei tarvii arastella, kukaan ei ole koskaan jäänyt ulkopuoliseksi tai tullut huonosti kohdelluksi. Pakota Sudenhenki mukaan, niin on edes eAviomies mukana ja tukena. Enkä minäkään ole ihan vieras, kun olen kerran jutellut sun kans mesessäElanorRaven kirjoitti:Kiva jos tulenEipä se toisaalta kauhean kalliiksi tule, kun opiskelijakortilla saa halvan junalipun, mutta kun toisaalta olen aina vähän alkuarka. Ja varsinkin kun ei tunne ketään, niin ei ole mitään tukipylvästä
Koukkaahan samalla Turusta minut nappaamaan, eihän siihen sitten mene kuin vartti enemmän?1108 kirjoitti:Voisin piruuttani lähteä autoilemaan ja testata kuinka nopeasti Tampere-Helsinki-Tampere pätkän voi ajaa. Kait sen nyt saatana 45min/suunta pääsee?