par-sky kirjoitti:ootko gattaca miettiny, että kävisit opettelemassa sitä nusasemista vaan jonkun kanssa joka sulle ylipäätään antaa, ?
No siellä teilläpäin sellaisia "jotka vaan antaa" on kai pilvin pimein. Täälläpäin en ole yhtään tavannut. Ei ole mitään kranttuilua jos ei ole mitään kohteita joista kranttuilla. Siksi Hesasta kyselenkin. Ja suurissa joukoissa saattaa jopa joku alle 50 wee ei-lihavakin nainen haluta mulle antaa
Ja nyt on vaan sattunut, että aiemmin minussa toivoa herättäneet naiset on sattuneet olemaan ei unelmamisuja, mutta kuitenkin käypäsiä. Sattumaahan se on, mutta yhtä lailla sattumaa että seuraava sattuma olisi joku vanha läski suohirviö. Epätodennäköistä.
Ja koettakaa asettua minun asemaani:
Olen aina kokenut olevani liian nuoren näköinen. Sitten kai äkkiä kuulemma ikäiseni näköinen (sekin arvio vaihtelee) ja numero on nyt 44.
Ja olen elämäni haaveillut ja arkaillut, ja tietysti haaveillut peräti lisääntymisikäistä naisista enkä mistään mummoista. Silti saamatta kokemuksia nuorista naisista niinkuin muilla on.
Ja sitten sanotaankin noin, että en saisi haaveillakaan kuin menopaussin ohittaneista? On meinaan karua.