saika kirjoitti:Joka tapauksessa
X= Valkosipuli on pahaa
Y= Kynsilaukka on pahaa

saika kirjoitti:Joka tapauksessa
X= Valkosipuli on pahaa
Y= Kynsilaukka on pahaa
Avuksi?Sinkkumatti kirjoitti:Koenussi se?irmelianneli kirjoitti:Mitä mä tuolle teen? .
Tottahan minä mittasin. Ja mulla kyllä tuota seinää riittää. Näin äkkiseltään vaan näyttää todella muhkealta ku on tottunu sohvattomuuteen tässä. Eikä tämä huonekaan järin leveä ole. Ihana se on. 245cm leveä. KodinOnni Kalustetalosta.mustakikkeli kirjoitti:Etkö mitannut ennalta? Mittasin tarkkaan että enintään n. 193cm pitkä sohva mahtuu siihen koloon mihin sen aioin, ja Sotkasta löysin tarkalleen 190cm pitkän (mittasin itse) ja muutenkin just oikeanlaisen sohvan. Tuntui mukavalta istuessakin.
Kivaa. Millanen?Kid kirjoitti:Hiphei. Mulla on uus tukka. Nätti.
Lyhyt ja mustasaika kirjoitti:Kivaa. Millanen?Kid kirjoitti:Hiphei. Mulla on uus tukka. Nätti.
Nyt kyllä asetit itsellesi mahdottoman vaikean kysymyksen!Bluntly kirjoitti:Pesisikö pyykkiä vai lähtisikö terassille yhdelle, kas siinä pulma.
Kiide! Se myös on ihanan tuntunenKid kirjoitti:IA, sulla on ihanan näkönen soffa!!!
Ja tää rupee pikkuhiljaa laitteleen koneita kiinni ja hipsimään himaan. Mua pyörryttää![]()
Toivottavasti en lyhisty tonne kadulle vaan pääsen himaan asti..
Huomiseen!
bedlam kirjoitti:Mullakin on uus tukka. Saatana kun leikkas vaan liian lyhyeksi eestä, en mää sitä kaavailemaani Jonny Deep-kampausta tälleen saa! Nyyh!
No en muuten kuvia laita! Mulla oli tarkotuksena kasvattaa sellanen tän tyylinen tukka, mutta en osannut sanoa sitä parturisäijälle ja se leikkas eestäkin ihan liian lyhyeksi. Nyt pitää taas kasvattaa tooosi pitkään ja tuo takatukka kasvaa taas suhteessa ihan vituiks sitte. Vähänkö vituttaa. Vähänkö olen akka.ninnithequeen kirjoitti:bedlam kirjoitti:Mullakin on uus tukka. Saatana kun leikkas vaan liian lyhyeksi eestä, en mää sitä kaavailemaani Jonny Deep-kampausta tälleen saa! Nyyh!
(toi taitaa muuten olla päivän hymiö)
Minä taas kohta 29 vuotta.Bliss kirjoitti:Mun PITÄÄ saada uus tukka, kun vaan tietäis minkälainen. Oon näyttänyt samalta noin 20 vuotta
Nyt vasta? Mä luulin että huima sai jo aikaa sitten!irmelianneli kirjoitti:Nyt vasta huimaakin!
Höm.. piti näpyttelemäni jotta 30 vuotta... sen siitä saa kun hämärässä huoneessa ihan näppituntumalla kirjoitteleeBliss kirjoitti:Mun PITÄÄ saada uus tukka, kun vaan tietäis minkälainen. Oon näyttänyt samalta noin 20 vuotta
*pärsk*Elppis kirjoitti:Nyt vasta? Mä luulin että huima sai jo aikaa sitten!irmelianneli kirjoitti:Nyt vasta huimaakin!
Täytyypä itsekin katsastaa Jane Autsenin teitämä Ypleys ja ennakkokuulo kunhan saana aikaiSEKSISuvinen kirjoitti:Uuuuh miten maailman ihanimman elokuvan katsoin juuri!!! Ja oli pakko vielä tuijottaa kaikki ekstrat ja parhaimmat kohdat uudelleen..
Eläköön rakkaus, eläköön romantiikka, ihana kesäyö ja niin edelleen...!!! Miehet ei ymmärrä mutta kyllä Jane Austen teitää, onneksi![]()
Ja vapaapäivä. Nukkuakin ehkä pitäisi, vähän.
Niin se leffa. Ylepys ja ennakkoluulo