Tapion miitti 17.6.2006
Re: Tapion miitti 17.6.2006
Ei pysty, ei kykene. Liikaa puuhaa liian monessa paikassa lauantaina.
Seuraavaan ulkoilmamiittiin lupaan ilmestyä.
Seuraavaan ulkoilmamiittiin lupaan ilmestyä.
Ilmoittauduin juuri tapahtumaan. Osallistun. Älkää purko, kovaa ainakaan!
-
- Kitisijä
Ainoostan oikeista paikoista purraan.ElanorRaven kirjoitti:Ilmoittauduin juuri tapahtumaan. Osallistun. Älkää purko, kovaa ainakaan!
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Ei kukaan komentanut ja arvio oli positiivinen. Nänninvärintarkassa kuvauksessa negatiivista oli vain aavistuksenomainen ei-ihan-pystytisuisuus. Koko, muoto ym. positiivista.MarthaFocker kirjoitti:Voi kakapyly kun koskaan en itse ehdi lukea tarinoitasi tisseistäni ennen kuin sinua komennetaan siistimään suusi. .Gattaca kirjoitti:Editoin tästä pois kännipäissäni laittamani kuvauksen aika IhQusta tissiparista. Liian indimitietoa, vaikka platoninen tilanne olikin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
-
- Kitinän uhri
Hienoa! Teretulemas!ElanorRaven kirjoitti:Ilmoittauduin juuri tapahtumaan. Osallistun. Älkää purko, kovaa ainakaan!
...
Ei ne pure, mie vahdin riuskasti.ElanorRaven kirjoitti:Ilmoittauduin juuri tapahtumaan. Osallistun. Älkää purko, kovaa ainakaan!
Plöplöö, menin lupaamaan kämpän broidille "hyötykäyttöön" joten yöpaikka olisi kovassa tarpeessa sitten! (neidit ovat houkuttelevampia kuin ukkelit
) Ja tällä hetkellä olen jopa master of chemicals, joten rohkenen yrittää kissapaikkoihin, mutten koirasellaisiin. Exälle en tahdo mennä kuitenkaan.

Sama täällä. Tässä lauantaissa on pakko olla jotain aivan ihmeellistä, kun kaikki haluavat kuorossa yhtaikaa pitää omat tapahtumansa juuri silloin. Märf. Itse ajan 300 km kaverin häihin ja takaisin.Bliss kirjoitti:Ei pysty, ei kykene. Liikaa puuhaa liian monessa paikassa lauantaina.
-
- Kitisijä
tarkoitat varmaan 'oikeaan pakaraan purraan'Niba kirjoitti:Ainoostan oikeista paikoista purraan.ElanorRaven kirjoitti:Ilmoittauduin juuri tapahtumaan. Osallistun. Älkää purko, kovaa ainakaan!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Emmie noista purijoista tiedä, mutta kun minun pitäisi kai taputella valot sammuksiin noilta jotka halajavat palasta ensimmäisen puolen tunnin aikana.McJanne kirjoitti:Eikös meillä ollut jo diplomipurija™ valmiiksiSudenhenki kirjoitti:Mullehan on näköjään töitä.
Jeeehaaa, Elanor ja Sudenhenkäyski tulee 
Mul on rahat aivan finaalissa, mutta kai sitä jotenkin selviää.

Mul on rahat aivan finaalissa, mutta kai sitä jotenkin selviää.
Perskeles, jos loma olisi alkanut maanantaista, tämä olisi ollut edes jotenkuten järkevä reissu. Mutta seuraava yhtälö ei nyt kuitenkaan houkuta, tietäen jo etukäteen mikä olo on oleva alkuviikosta: herätys huomenaamulla klo 5.30->päivä junassa->dokailua ja sekoilua aamuun asti->junalle su-aamupäivällä->Oulussa su-iltana ja maanantaiaamuksi töihin.
Harmittaa vähän etten pääse, mutta toisaalta tiedän että sunnuntaina helteisessä junassa koettu vitutus ylittäisi tuon harmituksen.
Harmittaa vähän etten pääse, mutta toisaalta tiedän että sunnuntaina helteisessä junassa koettu vitutus ylittäisi tuon harmituksen.
-
- Kitisijä
Martan takia ottakaa TONTTULAKKI mukaan. Martta on ehdollistunut näyttämään tissit miehille joilla on tonttulakki. Toimii myös kesällä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
Riippuu huomisesta fiiliksestä, jaksanko tulla käymään. Jos tulen, tuon mukanani myös paremman puoliskoni.
-
- Kitisijä
Elämä ei ole filistä, elämä on elämää!swirl kirjoitti:Riippuu huomisesta fiiliksestä, jaksanko tulla käymään. Jos tulen, tuon mukanani myös paremman puoliskoni.

Pyyhin Netikettiin..
Vanha nibalainen sananlasku?Niba kirjoitti: Elämä ei ole syfilistä, elämä on elämää!
Jos tulisin, niin mitä joisin. Ei oikein jaksaisi kitata ylettömiä määriä kaljaa. Valkkaria vai muutama laatuolut? Ja kuka haluaa nähdä mun tissit?
-
- Kitisijä
Turbohaltija kirjoitti:Jos tulisin, niin mitä joisin. Ei oikein jaksaisi kitata ylettömiä määriä kaljaa. Valkkaria vai muutama laatuolut? Ja kuka haluaa nähdä mun tissit?
ninnithequeen kirjoitti:Vanha nibalainen sananlasku?Niba kirjoitti: Elämä ei ole syfilistä, elämä on elämää!
Jo ammoisina aikoina, ennen roomalaisia, ihmiset joivat mitä käsiinsä saivat..
Pyyhin Netikettiin..
Mie otan punaviiniä just siksi, että kalja pistää kusettamaan, ja sit ravataan pusikossa koko ajan. Muutaman oluen voisi ottaa kyl myös.Turbohaltija kirjoitti:Jos tulisin, niin mitä joisin. Ei oikein jaksaisi kitata ylettömiä määriä kaljaa. Valkkaria vai muutama laatuolut?
Ja kuka haluaa nähdä mun tissit?

-
- Kitisijä
ninnithequeen kirjoitti:Mie otan punaviiniä just siksi, että kalja pistää kusettamaan, ja sit ravataan pusikossa koko ajan. Muutaman oluen voisi ottaa kyl myös.Turbohaltija kirjoitti:Jos tulisin, niin mitä joisin. Ei oikein jaksaisi kitata ylettömiä määriä kaljaa. Valkkaria vai muutama laatuolut?Ja kuka haluaa nähdä mun tissit?

Pyyhin Netikettiin..
-
- Elämätön Kitisijä
Mulla taitaa olla varastossa pussillinen hiiliä (sellanen suht pieni pussi kylläkin) ja voisin yrittää muistaa ottaa mukaan myös ketsuppia ja sinappia.Niba kirjoitti: Sit ois kivaa et joku tois hiiliä paikalle tullessaan, ei maksa paljoa, niitä kuluu sellanen kolme säkkii pitkän päivän mittaan..
Mulla on grillusarseanaalia *Hagfors vehkeet ok, ja pihit..
Taitaa olla aika ilmoittautua Atrian rillikisoihin..
Save a horse, ride a cowboy
-
- Kitisijä
Jos jollain on pikkuretkipöytä niin sdellainen olisi bueno.
ei viittis ostaa kun viimeks sen katoksen ostin.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Korostan taas tonttulakin mukaan ottamista.Niba kirjoitti:Jos jollain on pikkuretkipöytä niin sdellainen olisi bueno.
-Quarter
-Quarter
Selvä! Nyt on jokin hyvä syy tulla!ninnithequeen kirjoitti:Ja kuka haluaa nähdä mun tissit?