Tapion miitti 17.6.2006
Re: Tapion miitti 17.6.2006
En uinut tänä vuonna. Sen sijaan muuten oli kyllä tosi kivaa! Hauska nähdä kaikkia, kiitoksia myös Niballe!
-
- Kitisijä
No ilman muuta, järjestimme Koffin puistossa kaikkien aikojen orgiat.Gattaca kirjoitti:
4. Ilmenikö tyypillistä julkikäpälointiä tai julkipanoa?
Muita kysymyksiä?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Kyllä, lähinnä homoeroottista laatua. Parhaimmillaan muistaakseni 4-5 miestä päällekkäin, slam yleensä alimmaisena.Gattaca kirjoitti:4. Ilmenikö tyypillistä julkikäpälointiä
-
- Kitisijä
Juu..
Hereillä ja henkissä..!
Katotaanko miltä siellä näytti..
Katotaanko..
Jos joku ei halua, niin sitten ei..
Väke' oli riittävästi paikalla nostamaan tunnelman taivaisiin.
Hereillä ja henkissä..!
Katotaanko miltä siellä näytti..
Katotaanko..
Jos joku ei halua, niin sitten ei..
Väke' oli riittävästi paikalla nostamaan tunnelman taivaisiin.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Ja meillä kaikilla oli niin muukaaavaaa...
Kiitoksia kaikelle seuralle ja erityisesti grillimestari Niballe. Tulipahan nähtyä lukuisia painimatseja ja yhdet alastomat tissit. Sääli ettei epsin kameralla otetut kuvat onnistuneet, oli sen verran onnellisen näköinen kuvaaja loppuillasta, kun eps itse lepäili ja lekotteli.
Kiitoksia kaikelle seuralle ja erityisesti grillimestari Niballe. Tulipahan nähtyä lukuisia painimatseja ja yhdet alastomat tissit. Sääli ettei epsin kameralla otetut kuvat onnistuneet, oli sen verran onnellisen näköinen kuvaaja loppuillasta, kun eps itse lepäili ja lekotteli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Niballe kiitos grilliherkuista ja Eps sun limupullo joutui mulle,kuulutin sitä kyllä mutta kun omistajaa ei löytynyt se päätyi mun reppuun ja tänään on mun rapulajuomana,vaikka kumma kyllä ei päätä edes pahasti särje, voin ostaa sulle samanlaisen seuraavaan tapaamiseen tms mikäli se on siitä kiinni.
Pliis ja vastaisuudessa älkää lähettäkö mua kännissä kauppaan kun Kreitsu sai omppusidukkaa päärynän sijasta ja martan jäätelötoivekaan ei mennyt jakeluun perille saakka,aurinko&alkoholi tuhoisa yhdistelmä.
Tulipa painittua vähän kaikkien äijien kanssa,mitä nyt pieniä mustelmia siellä sun täällä kehoa,annettin btw jossain vaiheessa iltaa tosi hyvä kuva ohikulkijoille&muille porukoille äijät kasassa ja kolme naista päälle
Uudet tuttavuudet oli ihan kivoja ja odotuksien mukaisia,vaikka ei ihan kaikkiin tietenkään ehtinyt niin syvällisesti tutustua.
Voi vitulla päähän sanon niille Swengin pokeille,ihan uskomatonta läppää
"Ootkohan sä nyt ihan täysi-ikäinen?" Joo "Ettet vaan oo lähettänyt sinne
Kelaan isäs valokuvaa?" En "Periaattessahan tää ei oo virallinen henkilöpaperi"Joo mutta kun mulla ei oo mitään muuta... "Ai mut onhan sulla sentäs tuol takana Alkon alennukseen oikeuttava tarra"
Oli ihan pakko lähtee kotiin jo yhdeltä kun en oikein osannut mitään niistä
ulkomaisista biiseistä,tosin se vähänki aikaa jatkoilla ihan kivaa
Taksilla kotiin... onneks on se tolppa ihan melkein vieressä
Käväsin vielä kotona netissä ja 02 nukkuu...12 h yöunet ... meni sit suunnitelmat uusiks joku toinen vkonloppu sinne Hietsuun käristää
Joo ja ne jotka otti musta jotain valokuvia tai yhdenkään onnistuneen
voi laittaa sitten privalla mulle
Pliis ja vastaisuudessa älkää lähettäkö mua kännissä kauppaan kun Kreitsu sai omppusidukkaa päärynän sijasta ja martan jäätelötoivekaan ei mennyt jakeluun perille saakka,aurinko&alkoholi tuhoisa yhdistelmä.
Tulipa painittua vähän kaikkien äijien kanssa,mitä nyt pieniä mustelmia siellä sun täällä kehoa,annettin btw jossain vaiheessa iltaa tosi hyvä kuva ohikulkijoille&muille porukoille äijät kasassa ja kolme naista päälle

Uudet tuttavuudet oli ihan kivoja ja odotuksien mukaisia,vaikka ei ihan kaikkiin tietenkään ehtinyt niin syvällisesti tutustua.
Voi vitulla päähän sanon niille Swengin pokeille,ihan uskomatonta läppää
"Ootkohan sä nyt ihan täysi-ikäinen?" Joo "Ettet vaan oo lähettänyt sinne
Kelaan isäs valokuvaa?" En "Periaattessahan tää ei oo virallinen henkilöpaperi"Joo mutta kun mulla ei oo mitään muuta... "Ai mut onhan sulla sentäs tuol takana Alkon alennukseen oikeuttava tarra"

Oli ihan pakko lähtee kotiin jo yhdeltä kun en oikein osannut mitään niistä
ulkomaisista biiseistä,tosin se vähänki aikaa jatkoilla ihan kivaa
Taksilla kotiin... onneks on se tolppa ihan melkein vieressä
Käväsin vielä kotona netissä ja 02 nukkuu...12 h yöunet ... meni sit suunnitelmat uusiks joku toinen vkonloppu sinne Hietsuun käristää

Joo ja ne jotka otti musta jotain valokuvia tai yhdenkään onnistuneen
voi laittaa sitten privalla mulle

Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
-
- Kitinän uhri
Tähän listaan voitaneen lisätä kaunis huolenpito siitä ettei kanssamiittailijat pääse liikaa humaltumaan. Vai kuinka ne Swöölin ykköset tulkitaan?Herttua kirjoitti:Pliis ja vastaisuudessa älkää lähettäkö mua kännissä kauppaan kun Kreitsu sai omppusidukkaa päärynän sijasta ja martan jäätelötoivekaan ei mennyt jakeluun perille saakka,aurinko&alkoholi tuhoisa yhdistelmä.

-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Öh multa menny noi ykköset selkeesti ohi... mutta se on myös voinut tarkoittaa mulle yksi juoma lisää kiitos 

Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Kiitos kaikille seurasta!! Paikalle tulin myöhään, kuten viimeksikin, ja halauskomitea oli aikamoinen. Turbo kaatoi mut maahan ja jäin Turbon alle. Pervo!
Mitäs muuta... Tuli juotua AIVAN liikaa, Nibalta sain yhen pihvin, ystävällisiä ihmiset olivat (ja kivassa hiprakassa), mitä nyt slamari kiskaisi kevyesti housujeni vyölenkistä. Oli kuulemma kovasti rauhoittunut siitä mitä se oli aiemmin illalla. Oli kiva nähdä vihdoin mm. Kreitsu ja V75 jotka olivat Cityssä alkuaikoinani hieman yli kaksi vuotta sitten, sekä MarthaFocker, josta tuli jokin laadukas (voiko sellaisia olla, khih!) Hollywood-leffa mieleen. 1108 oli mukava ja reipas kundi
Sudenhengestä tuli Lordi mieleen siis niinQ silleen hyvällä tavalla
Oli kiva tavata muutkin mulle uudet tyypit joita en nyt tällä hetkellä muista nimimerkeiltä, ja kuin myös kaikki vanhatkin.
Kaamea kapula mut kyl se siitä...
Tämä päivä menee lepäämiseen ja kaameasta kapulasta selviämiseen. Huh huh! Olisipa edes ruokaa kotona... No, onneksi ruokakauppa ei ole kaukana

Kaamea kapula mut kyl se siitä...
Tämä päivä menee lepäämiseen ja kaameasta kapulasta selviämiseen. Huh huh! Olisipa edes ruokaa kotona... No, onneksi ruokakauppa ei ole kaukana

*lensi selälleen ja pisti napin huuleen*1108 kirjoitti: EDIT: Fåå on kaunis narttu, loppu vattuilu.
Miitistä selvitty täysin krapulatta, syynä voi olla runsas ykkösoluen nauttiminen. Kiitokset kaikille ja erityisesti Niballe 
Mussa on jotain vikaa. Olen täysin ruskettumaton!

Mussa on jotain vikaa. Olen täysin ruskettumaton!
Vanha ei jaksa jne. En tiedä miksi, mutta väsähdin ihan täysin ja tosi aikaisinkin vielä. Tämä päivä taas on mennyt mukavasti lepäillessä, joten eiköhän tämä tästä.Lolita kirjoitti:Ja meillä kaikilla oli niin muukaaavaaa...
Kun noita kuvia on 150, niin on nissä jokunen ihan kohtuullinenkin. Eli jos läsnäolleet kaipaavat kuvia, niin nätisti pyytämällä voin lähettää niitä sähköpostitse. Kuvien siistimiseen menee tosin aikaa, joten ihan heti niitä ei kannata odotella.
Jos joku ei halua näkyä kuvissa eikä ole vielä kertonut sitä minulle, niin siitäkin kannatta mainita. Sensuroin sitten sellaiset kuvat pois, joissa kyseiset henkilöt näkyvät. Yksi toive on jo tullut ja ainakin yhden tiedän aikaisemmista miiteistä.
e.
Tapaamiseni voi aiheuttaa lääkityksen tarvetta. (näemmä)Noriyumi kirjoitti:*lensi selälleen ja pisti napin huuleen*
Minä puristelin Turbohaltijan tissiä ja eps minun. Kiitän muitakin seurasta. Jokunen oli kai jo kadonnut seuduilta, kun saavuin, eivät olleet jaksaneet illan kohokohtaa odottaa.
Mukava oli nähdä ja juoda kaksi pullollista Sandelsia puiston helmassa kaupungin järjestyssääntöä rikkoen. (Sandels on uusi Karhu!!! Mä en enää muuta pullo-olutta ainakaan aio miiteissä juodakaan.)
Mukava oli nähdä ja juoda kaksi pullollista Sandelsia puiston helmassa kaupungin järjestyssääntöä rikkoen. (Sandels on uusi Karhu!!! Mä en enää muuta pullo-olutta ainakaan aio miiteissä juodakaan.)
-
- Kitinän uhri
Yhdet?!11 Missä sun pää on ollut? Ja olihan meillä lähes alaston kokkikin!Lolita kirjoitti:...yhdet alastomat tissit.
...
-
- Kitinän uhri
Juuh, kiitos taas kaikille läsnäolijoille ja Niballe tarjoilusta! Broidi pentele söi mun karkit
Hirmuiset haliruttaukset Kidille ja Elpalle puoliskoineen, ootte työ ehania 

...
Woo. Onpas kello jo monta. Meni vähän nukkumaanmenoaika myöhäksi. :-/ Kiitokset minunkin puolestani paikallaolijoille kollektiivisesta huolenpidosta. Kukaan ei tainnut jäädä ilman ruokaa tai juomaa. Erityiskiitokset varsinkin Niballe ja katokselle. Ja tietenkin MärttäFökkerille joka nyt yksinkertaisesti vain on ihqn isomunainen daami. 
Olo on ihan siedettävä ottaen huomioon että join tynnyrillisen alkoholia. Mitä nyt selkälihaksissa tuntuu hieman se slämäriin kohdistunut nostelu ja heittely.

Olo on ihan siedettävä ottaen huomioon että join tynnyrillisen alkoholia. Mitä nyt selkälihaksissa tuntuu hieman se slämäriin kohdistunut nostelu ja heittely.

Siis mitä? Minä kuitenkin tulen kiukkuamaan Nibasta (taas), vaikka hän mahdollisti koko paskan? Anteeksi mutta mitävittua?Sudenhenki kirjoitti:Manala kuitenkin kiukkuaa taas siitä kuka oikeasti mahdollisti koko paskan, ja sehän oli Niba
No totta kai sain. Minähän saan aina. Miltäs meistä nyt tuntuu näin saaneena?Gattaca kirjoitti:Hei mutkun kysymykseni jatko oli saiko myös PILLUA sillä keinoin?? Ei kai Elanorilta sentäs?
Halpa kopio, ei Manala tavoita meitsin eläimellistä seksuaalista vetovoimaa tihkuvaa essenceä.
No uuh, johan teki hyvää!Herra Manala kirjoitti:No totta kai sain. Minähän saan aina. Miltäs meistä nyt tuntuu näin saaneena?Gattaca kirjoitti:Hei mutkun kysymykseni jatko oli saiko myös PILLUA sillä keinoin?? Ei kai Elanorilta sentäs?
Multa jäivät mm. Edith, Fåå ja brona kokonaan tapaamatta ja tunnistamatta. Höh.
EDIT: Poistin ne galleriaan laittamani kuvat jo näin pian, kun sain kohteliaan kommentin, että kuvat on tapana olla näytillä vain miittiin osallistuneille. Sorry jos joku loukkaantui, kyselkäähän kuvia jotain toista kautta

Viimeksi muokannut ElanorRaven, 18.06.2006 18:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla oli kyllä shortsit. Ja vielä käärin niitä lyhyemmiksi, että saisin vähän väriä kintuilleni. Ja taisin häiritä huiman keskittymiskykyä pöksyilläniKreitsu kirjoitti:Hameväen (oliko muuten yhdelläkään daamilla housuja? Alushousuja ei lasketa) pukeutuminen oli huomattavasti siveämpää kuin herrojen.

Herra Manala kirjoitti:Siis mitä? Minä kuitenkin tulen kiukkuamaan Nibasta (taas), vaikka hän mahdollisti koko paskan? Anteeksi mutta mitävittua?Sudenhenki kirjoitti:Manala kuitenkin kiukkuaa taas siitä kuka oikeasti mahdollisti koko paskan, ja sehän oli Niba

-
- Kitisijä
Saisko niitä kuvia, jooko. Vai missä niitä pääsee katselemaan. Saa laittaa osoitteeseen [email protected]. Kiitos vielä kaikille. Vähän on hutera olo vielä. Rusketusta ei tullut lainkaan, mutta se nyt ei ollutkaan mikään yllätys.
Tylsimys, missasit minutkin! Huonoa käytöstä jopa turkulaiselta.ElanorRaven kirjoitti:Multa jäivät mm. Edith, Fåå ja brona kokonaan tapaamatta ja tunnistamatta. Höh.
Mullekin niitä kuvia voisi laittaa, kenellä niitä on? Lähestykääpä yyveellä niin annan mailiossun.
Ei huolta veli hyvä; hyvä juttu, että se löytyi. Tarjoan sen sulle ihan sen takia, että olet löytänyt hyvän työpaikan. Tsemiä vaan, kyllä se tästä! Ei siinä muuta, mutta kun en muistanut juoneeni sitä, niin silloin mun muisti olisi pätkinyt. Näin on paljon parempi!Herttua kirjoitti:Niballe kiitos grilliherkuista ja Eps sun limupullo joutui mulle,kuulutin sitä kyllä mutta kun omistajaa ei löytynyt se päätyi mun reppuun ja tänään on mun rapulajuomana,vaikka kumma kyllä ei päätä edes pahasti särje, voin ostaa sulle samanlaisen seuraavaan tapaamiseen tms mikäli se on siitä kiinni.
e.
Täh, en muista!!11!Edith kirjoitti:Minä puristelin Turbohaltijan tissiä