Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
millivanilli

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ebola kirjoitti::boohoo:
Oi kiitos.. särky alkaa olla jo ihan hirveä, ja yrittäessäni syödä tuntuu ihan kuin jokin tuolla repeäisi. Ainoa särkylääke täällä no sitä, mille olen allerginen.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ensimmäinen oikea kesälomapäivä ja päätä särkee. Arvasin kyllä, että näin käy kun pingotin töissä viimeiset pari viikkoa. Ei auta kuin heittää särkylääkettä naamaan ja suunnata kaupungille unohtamaan särky kahvin parissa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Päätä särkee ihan helvetisti. Silmissä sumenee kun joutuu tuijottaa näyttöä..
Ja kyse ei ole krapulasta.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Auringosta saadut palovammat vaivaavat edelleen. Ja mä niin tahtoisin saunaan tänään :(
Tosin, kuuma on kuin saunassa koko ajan...
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pissattaa!!

EDIT: Helpotti!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ebola

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Vatsatauti. Kauniisti ja tyylikkäästi pulautin sairaanhoitajan vastaanotolla. Nooh, ei ainakaan päässyt sanomaan taas jälleen kerran että näytän niin kovin terveeltä eikä missään ole mitään vaikka sitten selviää että onkin, hah!
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Kävelin Tampereen pienen
kylän lähes päästä päähän
ja rassas "informaatiotulva." :buuuu:
Melkein pää kipeäksi moisesta.

-Joku katsoo tuonne?
-joku kääntää päätä.
-mitä ne miettii?
-minne ne menee?
-ideoita "oletettavista" tekemisistä syntyy

(rupes jo vituttaan)*

oli paras lähteä uimaan kaupunkilta.
rannalla olikin jälleen vain vesi. 8)
ja parit takamukset ja tissit.
Niitä oli ilo kahtella :lol:

veitikka vähän värähti ja sitten lievä vitutus,
koska ei ne minulle esillä olleet

kotiin ja nukkumaan :)
JoeB
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Taas yllattaen paa hajoaa, sen sita saa kun yrittaa karsia kemikaalit pois ruokavaliosta, poistovuorossa taas vaihteeksi kofeiini ja sen puutos kylla osaakin jomottaa otsalohkossa, noh eikohan se kohta mene ohi.
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mun sääret on jatkuvasti aivan jumalattoman kipeät. Juokseminen rupeaa sattumaan todella nopeasti, ja treeneissä tuli eilen harjoiteltua hyppypotkuja, joka teki todella kipeätä hyppimisen osalta.

Mikä avuksi?
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Bliss kirjoitti:Jalat on ihan pilalla :(
Pakko oli eilenkin pitää uusia sandaaleja, vaikka edellisellä käyttökerralla jo lähti nahka rullautumaan sandaalin remmien reunojen kohdalta.
Nyt sattuu ihan saatanasti.
Hihii, kuulostaa tutulta :D Eräät kaksi Kitinä-herraa todistivat mukavan ilmiön, kun Helsinkiin juuri rantautunut Elanor marssi ensi töikseen Stockan kenkäosastolle hakemaan uudet popot, kun vanhat hiersi niin pahasti. No, arvaapa vaan, hiersikö uudet vielä pahemmin... Galleriassa todistusaineistoa :D

Niin, ja totta kai ne samat kengät piti silti laittaa myös seuraavana päivänä kaupunkireissulle, ja nythän ne kintut vasta hyvässä kunnossa onkin. Eilen onnuin koko päivän töissä :D
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Yks syy pitää ittensä poissa kenkäkaupoista: uudet hankaa kuitenkin kintut rikki! Loistavaa, en mene ostoksille ja taaperran tutuissa ja muokkautuneissa tämänkin kesän (sit varmaan syksymmällä voi ihmisiltä jemmassa totuttaa uusia kenkiä jalkoihin sukkien avulla?).

Ummetus. Vituttaa. Varmaan raskausvaivoista se kaikkein raivostuttavin, maha rupee näyttää ilmapallolta jo parin päivän kakkimattomuuden jälkeen. Ja niih, sallituista lääkkeistä ja kotikeinoista ei niin mitään apua. Okei, peppuseksiä kokeilen vasta kun pakko...
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sudenhenki kirjoitti:Mun sääret on jatkuvasti aivan jumalattoman kipeät. Juokseminen rupeaa sattumaan todella nopeasti, ja treeneissä tuli eilen harjoiteltua hyppypotkuja, joka teki todella kipeätä hyppimisen osalta.

Mikä avuksi?
Tukisukkahousut?? :wink:

Tai vaihtoehtoisesti kunnollinen venyttely
Sudenhenki

Bliss kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mun sääret on jatkuvasti aivan jumalattoman kipeät. Juokseminen rupeaa sattumaan todella nopeasti, ja treeneissä tuli eilen harjoiteltua hyppypotkuja, joka teki todella kipeätä hyppimisen osalta.

Mikä avuksi?

Kyllä siellä venytelläänkin kunnolla. Vaan kun se kipu ei ota mihinkään lihakseen saati jänteeseen, vaan luuhun.

Tukisukkahousuille tiedätkin varmasti jo mitä tehdä, mutta sanotaan nyt varmuuden vuoksi että tunge ne vaikka älykkäämpään aukkoosi. :wink:
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sudenhenki kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mikä avuksi?

Kyllä siellä venytelläänkin kunnolla. Vaan kun se kipu ei ota mihinkään lihakseen saati jänteeseen, vaan luuhun.

Tukisukkahousuille tiedätkin varmasti jo mitä tehdä, mutta sanotaan nyt varmuuden vuoksi että tunge ne vaikka älykkäämpään aukkoosi. :wink:
Sua on niin kiva härnätä :wink: :D

Vaan oikeesti, kuulostaa ns. penikkataudilta. Hoitona lepo, syvävenyttely, hieronta. Jos äijäenergiasi antaa periksi, käy jollain "akkojen" jumppasalilla pari kertaa syvävenyttelytunnilla. Tekee hyvää, ja olen nähnyt muitakin miesihmisiä ko. tunneilla.
ak
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja ak »

Bliss kirjoitti:Vaan oikeesti, kuulostaa ns. penikkataudilta. Hoitona lepo, syvävenyttely, hieronta. Jos äijäenergiasi antaa periksi, käy jollain "akkojen" jumppasalilla pari kertaa syvävenyttelytunnilla. Tekee hyvää, ja olen nähnyt muitakin miesihmisiä ko. tunneilla.
Niin kuulostaa. Älä päästä liian pahaksi tai toipuminen voi viedä tosi pitkään ja vaiva uusiutua herkästi. Kannattanee ottaa aika rauhallisesti vielä vaikka vaiva tuntuisi häipyneen hetkellisesti ettei tule takaisin heti uudestaan. Googleta lisää, ja jos on pahana niin käy pyytämässä lekurilta perus buranaa paremmin toimivaa tulehduskipulääkettä.
Sudenhenki

Bliss kirjoitti:
Sua on niin kiva härnätä :wink: :D

Vaan oikeesti, kuulostaa ns. penikkataudilta. Hoitona lepo, syvävenyttely, hieronta. Jos äijäenergiasi antaa periksi, käy jollain "akkojen" jumppasalilla pari kertaa syvävenyttelytunnilla. Tekee hyvää, ja olen nähnyt muitakin miesihmisiä ko. tunneilla.
Mitämitä! Ei nuorempiaan saa kiusata. :D

Kiits neuvoista sulle ja aakoolle. Näytti tuolta intterwepistä jotain hoitoohjeita löytyvänkin. Äijäenergia antaa periksi (koska sitä ei ole) mutta en ole nähnyt täälläpäin tuollaisia syvävenytysjutsuja, vaikka paikalliset salit tuttuja ovatkin.
alja
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja alja »

hermine kirjoitti:
alja kirjoitti:mun jalkoja särkee nykyään lähes jatkuvasti, vaikken ole liikkunut tai muuten rasittanut niitä.
Voisko tuo johtua veritulpasta, vai mikähän se nyt onkaan? Ainakin jos syöt e-pillereitä (muuten riski ei kai nuorella ihmisellä ole kovin korkea), kannattaisi käydä lääkärissä...
kiitos vastauksesta. en syö pillereitä, joten riski on aika pieni. mutta on muuten helpottanut taas hieman tuo vaiva. eniten haittasi nukahtamista, joten aattelen sen jotenkin vaan olevan levottomat jalat -ilmiö, silti tosi kiusallinen ja ärsyttävä.

tuohon "käy lääkärissä" neuvoon on pakko sanoa: jos joka vaivasta menisin lääkäriin saisin käydä siellä koko ajan, ja ne vaan toteaa että "no se vaan on niin joskus" "otetaas vähän verikokeita" "ei sussa mitään vikaa ole" ja vaivat jää selittämättä.

väsymystä ja masennusta ne taas tutkiskeli ja lääkäri totesi "no toivotaan että se menee kesän tullen ohi".... tekipä mieleni sanoa, että jos se on jatkunut vuositolkulla niin miten se nyt tänä kesänä ohi menee? mutta en sanonut. tyydyn vaan mököttämään kotona ja valittamaan itsekseni. niin ja joskus harvoin teille :o
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hirveä päänsärky ja voimattomuus. On myös aika paha olo.
Ebola

Todennäköisesti poskiontelontulehdus. Pitää sinnitellä torstaihin, ennen ei saa lekuriaikaa ja labrakin kesälomalla, daah.
Alkaa jo menemään tämän iänikuisen flunssan kanssa hermot, sairausloman sijasta voisin ottaa terveyslomaa.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ebo: jos noita poskarivaivoja on usein, kannattais harkita leikkausta. Itse en ole sairastanut ensimmäistäkään flunssaa tai poskiontelontulehdusta sen jälkeen, kun röörit avattiin ja nenä vedettiin suoraan.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ja poskeen kannattaa kuulema ottaa pyykkipoika nenässä.
Äiti kerto joskus siskolle.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Juhannuksena tapahtunutta. En huomannut vasta-aallokkoa, kun silmät olivat lukittuneet 215-heppaisen vesiskootterin nopeusnäyttöön. Hylkäsin laitteen (tahtomattani) ehkä 80-90km/h nopeudessa ja mätkähdin etuyläkautta niskalleni veteen. Niska-, selkä ja pääkipu hellitti ottamalla pari päivää raakasti viinaa, mutta ilmeisesti lentoonlähtiessä isketty/väännetty polvi on edelleen kipeä.

Diagnoosi: vanhuudenheikkous.
Ebola

killkill kirjoitti:Ebo: jos noita poskarivaivoja on usein, kannattais harkita leikkausta. Itse en ole sairastanut ensimmäistäkään flunssaa tai poskiontelontulehdusta sen jälkeen, kun röörit avattiin ja nenä vedettiin suoraan.
Nyt ei ole tainnut neljään vuoteen olla poskionteloissa, eikä missään muuallakaan bakteeritulehduksia. Risojen leikkauksella katkesi vuosien angiina, korva ja poskionteloiden tulehdukset.
Nyt jostain syystä olen saanut nämä virusinfektiot riesakseni, eikä loppua näy.
Röörit on useasti kuvattu ja siellä pitäisi olla rakenteet ym. kunnossa. Limakalvon liikakasvua onteloissa kyllä on paljon ---> vitunmoiset päänsäryt. En sitten tiedä onko siellä kuitenkin tuuletusongelmia :?:
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ebola kirjoitti:En sitten tiedä onko siellä kuitenkin tuuletusongelmia :?:
Just tosta syystä mulla oli se saaplarin krooninen tulehdus. No nyt on niin avaraa että veto käy ja kaikuu kuin Pietarin kirkossa :D

Omalle kohdalle ei ole seuraavaa osunut, mutta hyvä kaveri odottaa jännityksellä - ja itse asiassa minä teen samoin - juuri testituloksia, onko hänellä PFO eli sydämen eteisväliseinän aukko. Menee meinaan kaikki sukekamat myyntiin, ellei sitten pääse sydänleikkaukseen. On käynyt jo kaksi kertaa painekammiossa kuluneen vuoden aikana, kun reippaan sukellusviikonlopunjälkeen on tullut sukeltajantaudin oireita.. Olis meinaan omalla kohdalla ehkä vaikein päätös minkä elämässä joutuu tekemään tuo, että luopuuko lajista.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kröhä.
Kurkku on karhean ja tukkoisen oloinen, yleisfiilis jokseenkin väsähtänyt.
flunssa?
allergia?
:think: