Noriyumi kirjoitti:Samantapainen kompleksijuttu on todistettu mm. aerobic-salien suihkuissa; jotkut naiset eivät mene suihkuun, vaan pistävät takin päälle ja menevät kotiin. Tuota en ole koskaan ymmärtänyt. Tosi ikävää olla hikisenä kotiin asti, ja talvella on vilustumisvaarakin. Mutta kukin tyylillään.
Höp höp, eipä hutkita ennen kun tutkitaan!
Itse menen päivittäin salille/spinnaamaan treenikamoissa, joiden päälle kylmällä säällä kiskon jotain lämmittävää. Syy tähän toimintaan on se, että asun n. 5 minuutin fillarimatkan päässä salilta, joten on luonnollisin tapa kiskoa himassa treenikamat päälle, lämmitellä 5 minuutin salimatka fillarilla, treenata ja pukata sitä jälkihikeä taas se kotimatka, jonka jälkeen voi mennä kotona omaan suihkuun ilman että täytyy raahata suihkukamoja turhaan salille. Että se siitä teoriasta.
Mua ei juuri noi uimarannat nappaa ellei ole todella kova helle. Uiminen on asia erikseen ja sitä tuleekin kesäiltoina harrastettua ilman sitä etkoilua eli rannalla löhöämistä. Joskus ilta kasin-ysin maissa autolla rantaan, rauhallista uintia ja kotiin. Kyllä siinä päivän kuumuus hellittää!
Ja jos jotakuta oksettaa mun vatsamakkarat niin ikävää. Toki yritän minimoida vaalean läskin määrän minimiin enkä siis lököile yleisellä rannalla narustringeissä... Yläosattomissa tosin sitäkin useammin.