Hauskat termit
-
Sannnu
Re: Hauskat termit
Ai hitto tää on aika rankka mutta mun isä sanoo äitin pientä minkkiturkishattua MATKAVITUKSI
-
ninnithequeen
SorryBliss kirjoitti:Nyt piti ihan vähän tipahtaaSannnu kirjoitti:MATKAVITTU
"Onks joku koittanu kakkosta?"
-
Bliss
Ääääää... säästä mut tolta, vieläkin mahalihakset hellänä siitä käkätyksestäninnithequeen kirjoitti:
"Onks joku koittanu kakkosta?"
-
Mulli75
Sannnu kirjoitti:Ai hitto tää on aika rankka mutta mun isä sanoo äitin pientä minkkiturkishattua MATKAVITUKSI
Intin harmaata karvalakkia sanottiin norsunvituksi
-
WanhaPervo
Sannnu kirjoitti:Ai hitto tää on aika rankka mutta mun isä sanoo äitin pientä minkkiturkishattua MATKAVITUKSI
-
Elukka
Ja nahkarukkasia norsun esinahoiksi.Mulli75 kirjoitti:Intin harmaata karvalakkia sanottiin norsunvituksi
Vihreät nahkahanskat taas tunnettiin nimellä "liskohanskat".
-
Mulli75
Pääsisäänkäynti. Suorittaako psykiatri vastaanotollaan pääsisäänkäynnin.
Työpaikan puisessa ovessa on kyltti jossa lukee "palo-ovi" palo-ovenhan pitää olla palamatonta materiaalia.
Työpaikan puisessa ovessa on kyltti jossa lukee "palo-ovi" palo-ovenhan pitää olla palamatonta materiaalia.
-
volkkari1976
- Kitinän väärinkäyttäjä
Nahan reijittäjää sanotaan Nahkapaskaksi.
Siis sellainen vekotin millä tehdään esim. nahkavyöhön reikiä, jos kukaan ei tiedä
Siis sellainen vekotin millä tehdään esim. nahkavyöhön reikiä, jos kukaan ei tiedä
-
silsakenraali™
Onkohan mulla huono huumorintaju...not, mutta yhtään hauskaa termiä ei koko ketjussa ole mainittu. Yrittäkää paremmin!
-
Elukka
Sarjassamme mustan huumorin kukkia:
400 mg Burana parantaa päänsäryn. 9mm lyijy-Burana parantaa vaivan kuin vaivan lopullisesti.
400 mg Burana parantaa päänsäryn. 9mm lyijy-Burana parantaa vaivan kuin vaivan lopullisesti.
-
Riemumieli
- Kitisijä