Känniurputusta jatkaakseni: Minulla oli kerran Huiman (vai oliko se sittenkin So Easy, näitä Masters of The Universe kumminkin) kanssa skaba, että miksi olen niin idiootti ja osaamaton, etten laittanut yhden matrikkelisivuston tuhansia äijiä suoraan tietokantaan, käsitellyt tekstiä ihmehärpäkkeillä jotka lajittelevat eri asiat omiin otsakkeisiinsa ja tiedotkin kerännyt käyttäjien suoraan nettiin naputtelemien lomakkeiden tiedoista.
Ei mennyt Huimalla millään jakeluun, että vaikka sen nettikaavakkeen toki tein, saantisaldo siitä oli alle kymmenen kappaletta (koska amikset, varsinkaan 20-50 luvuilla syntyneet amikset ei tietokonetta käytä), ja että valtaosa, tuhannet tiedot oli ennen minun aikaani tulleissa kirjoitusvirheitä viliisevistä amisten käsin kirjoittamissa lippusista. Ja osa kirjoista, ilman tekstinlukuohjelmaa. Ei niiku millään voi mennä hyperosaajien päähän, että tuota se tosimaailmassa ja suurien junttimassojen kanssa on.
Nyt voi viisastella, että olen niin huono, etten parempaa duunia saa.. niin olenkin.. mutta silti nuo ruohonjuuritason hommat tekee kaltaiseni osaamattomat ja käsipelillä, ja SITÄ se on suurin osa netistä.. olisi vaikka itse parempiin puljuihin pääsisin.
Myönnettäköön, että kurjuuttani liioitellakseni silloin valehtelin, että minä ne lappuset puhtaaksi kirjoitin

Sitä varten toki oli umpisavolaiset sihteeriakat
Ja joo, sitä paperijulkaisukamaa vaikka millä antiikilla tehtynä satoi sisään joka päivä ovista ja ikkkunoista, eikä minulla siihen mitään kontrollia ollut.