Joo, kaikki naispuoliset löylyissäGattaca kirjoitti:Siis näkeeks siellä ainakin Lolitan TOISEN tissin?

Joo, kaikki naispuoliset löylyissäGattaca kirjoitti:Siis näkeeks siellä ainakin Lolitan TOISEN tissin?
Jos mä tyännän kikkelin reisien väliin ja tulen mukaan löylyihin? Herkkä ja naisellinen yritän olla. Tunneälyä.ninnithequeen kirjoitti:Joo, kaikki naispuoliset löylyissäGattaca kirjoitti:Siis näkeeks siellä ainakin Lolitan TOISEN tissin?
*reps*par-sky kirjoitti: mutta ilman jääpuikkoja persauksissa
Ai no, mä oon silloin Irlannissa. Oisimmä muuten tullu.ninnithequeen kirjoitti:Sitten niitä nimiä, ketkä on tulossa. Siirrettiin heinäkuun puoleen väliin, ja 15.7. näyttäisi sopivan. Toivottavasti myös teille.
Me ollaan muru sillon landellaAarneAnkka kirjoitti:Ai no, mä oon silloin Irlannissa. Oisimmä muuten tullu.ninnithequeen kirjoitti:Sitten niitä nimiä, ketkä on tulossa. Siirrettiin heinäkuun puoleen väliin, ja 15.7. näyttäisi sopivan. Toivottavasti myös teille.1.7. sopisi minulle.
Joo, sähkögrilli on pihassa, ja hyväksi havaittuLolita kirjoitti:Mulle passaa toi 15.7. ja saavun paikalle, jos nyt ei mitään mullistavaa ilmaannu. Grillataanko siellä? Jos tuo omat grillattavat?
Joo! Mullois tuolloin aamuvuoro töitä ja seuraava päivä vapaa, että vois olla rauhassa krapulassa. Ei sinänsä mahoton ajatus...brona kirjoitti:15.7. kuulostaa hyvältä.
Nää perkeleet vaan suunnittelee Lintsin reissua samaiselle päivällemustaenkeli kirjoitti:Joo! Mullois tuolloin aamuvuoro töitä ja seuraava päivä vapaa, että vois olla rauhassa krapulassa. Ei sinänsä mahoton ajatus...brona kirjoitti:15.7. kuulostaa hyvältä.
12.00 Linnanmäki, 18.00 Ninnilä. Kai ne samaan päivään mahtuu.ninnithequeen kirjoitti:Nää perkeleet vaan suunnittelee Lintsin reissua samaiselle päivällemustaenkeli kirjoitti:Joo! Mullois tuolloin aamuvuoro töitä ja seuraava päivä vapaa, että vois olla rauhassa krapulassa. Ei sinänsä mahoton ajatus...brona kirjoitti:15.7. kuulostaa hyvältä.
Huuh, mekin jaksettiin muksun kanssa Lintsillä yhteensä melkein kahdeksan tuntia. Tosin me aikuiset oltiin enemmän poikki kuin Nitamustaenkeli kirjoitti:12.00 Linnanmäki, 18.00 Ninnilä. Kai ne samaan päivään mahtuu.
prosessi kirjoitti:Tällä kertaa me tullaan.
Tokavika lomapäivä- eli pitää katsoa olenko maisemissa. Muuten tulla tupsahdan, tiedän kuitenkin osoitteenninnithequeen kirjoitti:Mie päätän sen päivämäärän nyt, käy tai ei käy, voin mie yksinkin saunoa
Koska elokuussa on joka lauantai Kity-tapahtumaa, meillä lämpiää sauna 2.9. klo 16 alkaen. Toivotaan hyvää ilmaa, vaikka toki katoksen alla voi grillata. Ottakaa tai jättäkää.
Ja tällä kertaa sä perkeleen eukko sit tuut kans!Elppis kirjoitti:Tokavika lomapäivä- eli pitää katsoa olenko maisemissa. Muuten tulla tupsahdan, tiedän kuitenkin osoitteen