vesi is very warm.

-kävin hetki sitten.Pikku-Akka kirjoitti:saunaan saunaan suomalaiset, nyt on juhannus!
Tosi hyvä taika! Mulla toimisi kääntäen kukkataikaan; kenen oksennusta tyynyllä, se kaikkoaa elämästä.ninnithequeen kirjoitti: Mä en laita tyynyni alle 7 eri kukkaa, vaan löydän sieltä äijäni oksennukset, ja se saamarin sama pärstä siinä vieressä on aamullakin
kinkyä?Melnais kirjoitti:
Itse ajattelin koota seitsemän kitarankieltä lattialta, sitoa niistä kimpun ja käydä sen kanssa alasti nukkumaan. Ei siihen mitään taikaa sisälly mutta onpahan lattia siisti kun herää.
Koitahan tervehtyä. voimia!Razormaid kirjoitti:Toisen puolen hampaissa on reikiä, joita särkee kun syö, toista puolta ei voi poskensisäisten verenpurkausten takia käyttää. Mikä eteen? Vellidieetti?
Menen nukkumaan 600 buranan kanssa ja toivon, etten herää ennen sunnuntaita.
Puuhamaa?ninnithequeen kirjoitti:Huomenta.
Kuumakuumakuuma. Jussinahan piti olla huonot kelit, perkele. Mut hellettä pukkaa taas. Lääh.
Aamukaffetta ja lehti partsilla, sitten pyykkiä ja krapulaisen hoitoa. Jossain voisi vaikka käväistä myöhemmin tänään koko perheen kera. Ehdotuksia?
Kiitos muru, mut myö lähetäänki Espooseen. Kaverit sai houkuteltua miut käymään terassilla, ja perhe menee anoppilaan siks aikaa. Toi raasu on ihan sen näkönen et joku ois koittanu sen kakkostaBliss kirjoitti:Puuhamaa?
Krapulaiselle lempeempi vaihtoehto olis retki Suomenlinnaan tai Korkeasaareen...
Joo, Korkeasaari on normaalisti auki koko Juhannuksen, joten ehdotan minäkin sitä. Suomenlinnassa voisin kuvitella olevan populaa enemmänkin, joten jospa Korkeasaari olisi rauhallisempi. Elukoiden katselun ohessa siellä on mukava pitää pieni piknikkikin.Bliss kirjoitti:retki Suomenlinnaan tai Korkeasaareen...ninnithequeen kirjoitti:Jossain voisi vaikka käväistä myöhemmin tänään koko perheen kera. Ehdotuksia?