Herra Manala kirjoitti:Ja minä kun tulin tänne puhumaan kaameesta kapulasta, niin teinit ovat heti esittelemässä kännyköitään!
Hyvä on, puhutaan kapuloista.
- Miten sait kapulan?
Pidin bileet Kabulin yössä juhannusaattona. Tarjosin votkaa venäläisdipoille, sitten pomolleni, sitten yhdelle saksalaiselle kollegalleni, joka alkoi vastavuoroisesti tuputtaa sitä minulle. Lopulta Absolutpullo oli loppuslut, ja minä melkoisessa laitamyötäisessä, vaikken siinä määrin kuitenkaan, etten olisi kyennyt soittamaan levyjä, joita kansa sitten intoutui tanssimaan aina pikkutunneille asti. Mutta no, ei sitä nyt turhan takia viritellä kokkoa ja muita tilpehöörejä.
- Miten kapula eteni?
Nukuin kohtuuhuonosti, ja olin janoinen. Pääsin ylös sängystä puolilta päivin nukuttuani noin kymmenen tuntia, söin aamupalaa (jokaisella kapulaisella pitäisi olla oma kokki!) ja nukahdin jälleen. Päänsärky alkoi, samoin kuin pahoinvointi, jota jatkui noin iltaseitsemään. Vointi parani, ja tunnelma nousi. Nukahdin kello kymmeneltä, ja näin erityisen sekavia unia.
Sunnuntai olikin sitten työpäivä. Olin hieman pöhnäinen edelleen, mutta selkiinnyin iltaa kohti. Moraalinen kapula oli huomattava. Illalla olin pyrkimässä illallisille, jotka olivatkin vasta seuraavana viikonloppuna. Kutsukortti olisi ehkä kannattanut lukea.
- Oliko se sen väärti?
No oli, vaikken ollutkaan ehkä lauantaina sitä mieltä! Bileet olivat mainiot, ja väki viihtyi. Muutama tuttu oli kyllä estynyt, mikä oli sääli, mutta toisaalta, etabloin maineeni yhtenä Kabulin johtavista DJ:istä, mikä ei ole kyllä paljon sanottu, koska kilpailua ei ole kovin paljon.