Omakohtaisesti en kyllä parisuhteissa ole edennyt noin nopsaan. Jostain syystä mun exät on olleet alussa kovinkin pihtaavaa sorttia.
Onko tämä aseksuaali nyt tullut "sinkun" korvaajaksi tällaisena hyvänä sanana?Edith kirjoitti:Aseksuaali ei tahdo kyrpää. Ei edes sun. Aseksuaali ei tunne juu-nou-poks-zap-viboja ollenkaan. Itseni määrittelen lähessellaiseksi, kun viboja kyllä satunnaisesti tunnen ja kykenen ihastumaan, mutten tahdo olla kenenkään kanssa ilman housuja. Edes sun.
MadameDeMeloni kirjoitti:Pientä puristusta "treenin" aikana. Eihän se ole juuri mitään. Antaa ehdottomasti enemmän, mitä vaatii.killkill kirjoitti:Vaatii vaivannäköä, mutta on sen arvoista molemmille. Ehdottomasti.MadameDeMeloni kirjoitti:Kyllähän kaikki lihakset treenistä paranee.
Pläni on aika hyvä, kunhan ajoittaa vielä oikein. Fiiliksen mukaan, mutta ei liian epätoivoisen lähekkäin - ellei sitten mopo tosiaan karkaa heti käsistä ja ole kivaa.nexie kirjoitti:Mä vähän parantelin tota suunnitelmaa.Turbohaltija kirjoitti:1) Ekat treffit. Nainen hurmaantuu säkenöivästä keskustelutaidostani ja tarjoamastani jäätelöstä.
2) Tokat treffit. Lisää loistokasta retoriikkaa, hyvää ruokaa ja hitusen imuttelua illan päätteeksi.
3) Kolmannet treffit. Imuttelua ja kähmimistä, shampanjaa ja suklaakakkua. Taustalla panhuilumusiikkia. Aromaattista öljyä varalla.
4) Neljännet treffit. Lärpäkkeet kohtaavat toisensa. Tosirakkaus syntyy.
Totanoin. Varoituksen sana lienee tässä vaiheessa paikallaan. Kävin viime kesänä erään naisen kanssa treffeillä uimarannalla, ja jouduin käymään tahtojen taistelun jöpötyksen ja touhutippailun estämiseksi ja piilottamiseksi kun otimme viattomasti vierekkäin aurinkoa pikku uima-asuissamme. Yritin kompensoida asiaa käymällä välillä uimassa hyytävässä sinilevämeressä. Olin hieman yllättynyt että kehoni reagoi edelleen näin herkästi semminkin kun ei minulla yleensä ole asian kanssa ongelmia kauniissa naisseurassa, mutta kai se sitten tulee jos on tullakseen, ei sille paljoa mitään voi.huima kirjoitti:Ja nyt kun on kesä, Turbo voi viedä runotytön myös vaikka uimaan. Uimisen hyvä puoli on mahdollisuus näyttää tiukkaa pakettia -- jotain mitä neiti saa vielä odottaa ennen nautintoa. Ja toisaalta viettää viattomasti aikaa toisen kanssa - ja silti nauttia ihmiskehon kauneudesta.
Humm. Noin 18 maissa vois olla suht ok, mulla on aamusella hammaslääkäri joten joudun varmaan mätänemään töissä hiukan yli normi neljän.huima kirjoitti: Ja shampanja on aina hyvä juttu.
Mistä tulikin mieleen, onko Lilo huomenna joskus 17 tai 18 pintaan hyvä?
Vastakkaisen sukupuolen edustaja saattaa muutenkin kokea henkkohtaisen saunaankutsun ylenpalttiseksi innoksi päästä ns. iholle.mustakikkeli kirjoitti:Vähän sama juttu kuin että en välttämättä suosittele ensitreffejä saunaan.
Damn you!Elukka kirjoitti:Vastakkaisen sukupuolen edustaja saattaa muutenkin kokea henkkohtaisen saunaankutsun ylenpalttiseksi innoksi päästä ns. iholle.mustakikkeli kirjoitti:Vähän sama juttu kuin että en välttämättä suosittele ensitreffejä saunaan.
Paino siis sanalla henkkohtaisen, mallia "vain me kaksi alastonta ihmisvartaloa ja kuuma kiuas..."ninnithequeen kirjoitti:Damn you!Elukka kirjoitti:Vastakkaisen sukupuolen edustaja saattaa muutenkin kokea henkkohtaisen saunaankutsun ylenpalttiseksi innoksi päästä ns. iholle.mustakikkeli kirjoitti:Vähän sama juttu kuin että en välttämättä suosittele ensitreffejä saunaan.
On täällä meilläkin ollut itse kukin saunassa, vaikka ei aikaisemmin oltais tavattu. Kosioon se ei liity millään tavalla - sauna on PYHÄ paikka.
Nojoo, hiukka eri asia....Elukka kirjoitti: Paino siis sanalla henkkohtaisen, mallia "vain me kaksi alastonta ihmisvartaloa ja kuuma kiuas..."
Joo lähinnä selluliitteja siellä vertaillaan...Tuskin kukaan kehtaa yleisessä saunomistilaisuudessa alkaa kauheasti kuolaamaan.![]()
*pärsk*Lähinnähän toi (ihme-)assosiaatio tuli siitä, että saunassa on tapana olla alastikahdenkeskeinen alastomuus saattaa helpostikin herätellä kaikkia tuhmia ajatuksia...
No prkl. Jaetaan sitten tämäkin ihme kirjasta "Ei aina kaviaaria". (Kannattaa muuten lukea ihan koko opus jo reseptien takia. Paitsi jos harrastat kokkauksessa jotain säälittäviä light-versioita.)Turbohaltija kirjoitti: Sitä paitsi odottelen edelleen niitä suklaakakkureseptejä.
Voi helvetti! Kaikenlaisiin fyysisiin suorituksiin sitä pitää naisen vuoksi venyä (tai jakautua).Lilo kirjoitti: 5 munaa
Okei, figuurista päätellen sinä syöt moista kerran vuodessa, sellaisen ohuen siipaleen... huijausta!!!11! Kiitos reseptistä kuitenkin. Viisi munaa on siis tie naisen sydämeen.Lilo kirjoitti:
Sacher-kakku
Sun pitää tulla joskus katsomaan kuinka ruokaa katoaa Lilon pohjattomaan napaan.Turbohaltija kirjoitti:Okei, figuurista päätellen sinä syöt moista kerran vuodessa, sellaisen ohuen siipaleen... huijausta!!!11! Kiitos reseptistä kuitenkin. Viisi munaa on siis tie naisen sydämeen.
Voi kuule, saattaisit järkyttyä jos tietäisit mitä kaikkea syön ja kuinka paljon.Turbohaltija kirjoitti:Okei, figuurista päätellen sinä syöt moista kerran vuodessa, sellaisen ohuen siipaleen... huijausta!!!11! Kiitos reseptistä kuitenkin. Viisi munaa on siis tie naisen sydämeen.Lilo kirjoitti:
Sacher-kakku
Mistä Huima sen tiesi - onks teillä romanttinen lärpäkejutska meneillään?Lilo kirjoitti:
edit: Jahas, Huima ehtikin jo ladella tunnustuksia mun puolesta...
Ennemminkin sanoisin, että mulla ja Huiman jääkaapilla on menossa intohimoinen ja kiihkeä suhde...Turbohaltija kirjoitti: Mistä Huima sen tiesi - onks teillä romanttinen lärpäkejutska meneillään?![]()
Uh. Kuulostaa juuri minun "minä en liho" syömiseltäni niiltä vuosilta, jolloin aineenvaihdunta vielä toimi. Kas kummaa, kun 28 vuotiaana syöminen jatkui samalla tavalla, mutta aineenvaihdunta taas... .. noh.. + 20 kghuima kirjoitti: Sun pitää tulla joskus katsomaan kuinka ruokaa katoaa Lilon pohjattomaan napaan.
Kokonainen kiekko juustoa on vain alkupala.
No, katsotaan vuoden päästä sitten onko musta tullut sotanorsu.Sinkkumatti kirjoitti:
Uh. Kuulostaa juuri minun "minä en liho" syömiseltäni niiltä vuosilta, jolloin aineenvaihdunta vielä toimi. Kas kummaa, kun 28 vuotiaana syöminen jatkui samalla tavalla, mutta aineenvaihdunta taas... .. noh.. + 20 kg
Testosteroni. Puhdas luonnon tuote. Parempaa kuin spiidi ja kokkeli.Turbohaltija kirjoitti:Voisko joku suositella jotain hyvää huumausainetta, joka saa minut vaikuttamaan kiihkeältä uroolta?
Psst. Se rasvakerros saattaa hyvinkin pyöristää myös muita kohtia kehosta esim. jenkkakahvojen muodossa. Näin ollen Järkevä ja Itsekriittinen Nainen käyttää nautintoaineita kohtuudella ja yhdistää ruokavalioonsa riittävästi lihaskuntoharjoitteita, joiden avulla volyymiin yhdistetään muotoa.sanctus kirjoitti:Mmm... Siis. Kyllä Naisen on hyvä syödä rasvaisena sormien päähän jääviä suklaisia kakkuja, valuvia juustoja, nieleskellä kuohuvaa juomaa ja maistella parmesanilla kuorrutettua pastaa. Tämä edesauttaa oman miehisen nautintoni toteutumista eli reilun rasvakerroksen muodostumista pakaroihin ja reisiin, joihin voin sitten iskeä kiinni.
sanctus kirjoitti:Tänään voisinkin öljytä yhden hyvinmuodostuneen laatupepun ja suoda itselleni nautintoa.
Saapa tosin nähdä, pääseekö näillä jutuilla edes yrittämään kosiota. No. Onneksi Nainen on korkealla ärsytyskynnyksellä varustettu monimutkainen laatuluomus.
Rakastuin!sanctus kirjoitti:Mmm... rasvakerroksen muodostumista pakaroihin ja reisiin, joihin voin sitten iskeä kiinni.