Heh! joo juottakaa ninni känniin niin saadaan taas tännekkin palstalle luettavaa1108 kirjoitti:Ja helevetti soikoon minullehan kerrotaan. Potilasta kuuluu piristää !
Vinkki, juottakaa mininaiselle väkeviä.

Heh! joo juottakaa ninni känniin niin saadaan taas tännekkin palstalle luettavaa1108 kirjoitti:Ja helevetti soikoon minullehan kerrotaan. Potilasta kuuluu piristää !
Kannattaa sitten telkän pitää se kännykkä kiinni, ettei mininainen tule lankoja pitkin rähisemään...1108 kirjoitti:Ja helevetti soikoon minullehan kerrotaan. Potilasta kuuluu piristää !
ninnithequeen kirjoitti:Niin kultaseni?Dumari kirjoitti:Tuota Ninni....
håmå-håmå, mikse et tuu? siis mikset voi ottaa?Bluntly kirjoitti:Koska en kestäisi teidän seuraa selvinpäin, en saavu paikalle.
Siel nähäänmillivanilli kirjoitti:seurueemme saattaa suunnata corneriin keikan jälkeen.
diiteilssit esityspöydälleninnithequeen kirjoitti:1108: pettymysten pettymys, kukaan ei kontannut.
Mustaenkeli oli ihana nähdä pitkästä aikaa ja mistään muusta teille ei kerrotakaan
Kiitos samoin!ninnithequeen kirjoitti:Mustaenkeli oli ihana nähdä pitkästä aikaa ja mistään muusta teille ei kerrotakaan
Niin ja Myltsi teki taas myltsit ja ilmesty paikalle eikä kertonna kenellekään etukäteen...Mylwin kirjoitti:Hätsäläimäre.
Kivaa oli nähdä mulgui pitkästä aikaa!
Harmi että kouluun pitää mennä, eikä voinut viipyä pidempään. Huah, puolen tunnin päästä tsratekian luennolle.
Mulla on sitte sunki olo...ninnithequeen kirjoitti:Ihme ettei ole pahempi olo...
No pidä se mun olo siel sittemustaenkeli kirjoitti:Mulla on sitte sunki olo...ninnithequeen kirjoitti:Ihme ettei ole pahempi olo...![]()
Nyt tekis kyllä mieli pizzaa...
Jos vielä noi verenkierrot kirjottais
ja sitte päästäis ittensä pahasta.