Spitting image á la south park
-
- Kitisijä
Re: Spitting image á la south park
Täytyy kyllä todeta, että ihon ja hiusten väritys on ihan kohdillaan nyt! Pitäisiköhän kuvaa muokata niin, että olisin alaosattomissa..
Kikkelis kokkelis.
Ahhah!Keikaus kirjoitti:Voisitko lähettää kuvan itsestäsi niin oltaisiin tasoissa? Nimim. Kuva olisi kiva yllätys
Mielenkiintoinen saitti, pitää joskus värkkäillä kuvia. Keikaus on aika håttis näemmä 

-
- Kitisijä
Näin on. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tosin en kyllä käytä silmämeikkiä, joten tuossa kuvassa olen joutunut mielenhäiriöön ja vetäissyt sineä luomeen.Ebola kirjoitti:Keikaus on aika håttis näemmä
Kikkelis kokkelis.
Mahtavaa, tylsistyminen tuo näköjään aina hubaa muille. Mie en onnistunut tekemään omaa tuolla, en saanut sitä mun näköseksi. 

-
- Kitisijä
Pyydä palstantaiteilijaamme Pehmistä apuun.Sudenhenki kirjoitti:Mahtavaa, tylsistyminen tuo näköjään aina hubaa muille. Mie en onnistunut tekemään omaa tuolla, en saanut sitä mun näköseksi.
Kikkelis kokkelis.
Älä huoli, mäkin jaksoin koittaa jopa kolme kertaa ---> tuloksena vain vaaleanpunaista hattaraa, huolestuttavaa.Sudenhenki kirjoitti:Mahtavaa, tylsistyminen tuo näköjään aina hubaa muille. Mie en onnistunut tekemään omaa tuolla, en saanut sitä mun näköseksi.
Ja sitten kun vihdoin onnasin joten kuten, mokasin tallennukset ja sinne män, luovutan

-
- Kitisijä
Sinä irstas vanha täti! Kai Sini antoi luvan??Keikaus kirjoitti:vetäissyt sineä luomeen.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Antoi.nowaysis kirjoitti:Sinä irstas vanha täti! Kai Sini antoi luvan??Keikaus kirjoitti:vetäissyt sineä luomeen.
Kikkelis kokkelis.
No mulla on susta vähän huonompi näkemys, tämän suuntainen olisi gallerian perusteella..Sudenhenki kirjoitti:Mahtavaa, tylsistyminen tuo näköjään aina hubaa muille. Mie en onnistunut tekemään omaa tuolla, en saanut sitä mun näköseksi.

Ja vittu! Eka loukataan korvakoruilla ja sen jälkeen paljastuukin että mua luullaan snapaksi! Vittu meen nukkuun...
-
- Kitisijä
Pusnuss ja niiq vittu joo. Vitun laimeaa, ei pysty ei kestä.
Äläs nyt, teen kohta animeversion susta... (mä tein jo sudenhengestä, mutten uskalla postata sitä tänne)1108 kirjoitti:Pusnuss ja niiq vittu joo. Vitun laimeaa, ei pysty ei kestä.
Kuinka saatoinkaan unohtaa paskakliseejuppimme Huiman!

Edit: Ja huiman iänikuiset jäätelöt..

Edit: Ja huiman iänikuiset jäätelöt..
Viimeksi muokannut Pehmis, 05.07.2006 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllähän tuolle tuli revettyä, sillä se ei oikein vastaa omaa käsitystä itsestä.Keikaus kirjoitti:Olipa hieno kuva Sudenhengestä!

Laita oitis!!!!!hermine kirjoitti:Äläs nyt, teen kohta animeversion susta... (mä tein jo sudenhengestä, mutten uskalla postata sitä tänne)1108 kirjoitti:Pusnuss ja niiq vittu joo. Vitun laimeaa, ei pysty ei kestä.

-
- Kitisijä
no wattu ei toi ees toiminu. laitoin galtsuun.
Viimeksi muokannut nowaysis, 05.07.2006 23:16. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Mua naurattaa! Matti Nykänenkin nauraa kauttani.Pehmis kirjoitti:Kuinka saatoinkaan unohtaa paskakliseejuppimme Huiman!
Kikkelis kokkelis.
Sisäinen Mervini hymyilee, mutta vain vienosti. Olisin toivonut äm pjuurströmin ymppäystä titteliin.Keikaus kirjoitti:Mua naurattaa! Matti Nykänenkin nauraa kauttani.Pehmis kirjoitti:Kuinka saatoinkaan unohtaa paskakliseejuppimme Huiman!
Tämmösen sain aikaan itsestäni, mahtaakohan olla totuudenmukainen, sanoo joku joka kuvaa jossain joskus nähnyt.
Minä!Minä!
Minä!Minä!
-
- Kitisijä
Hmm, se oli kai tummanruskea, mikäli oikein muistan. Ehkä olen muuttumassa mieheksi, kun en heti muistanut sitä. Miehethän eivät koskaa huomaa mitään, paitsi parin E-kupin tissejä, jotka kyllä huomataan noin kilometrin säteellä omasta olinpaikasta.Sudenhenki kirjoitti:Kyllähän tuolle tuli revettyä, sillä se ei oikein vastaa omaa käsitystä itsestä.Keikaus kirjoitti:Olipa hieno kuva Sudenhengestä!Sähän oot keikku nähnytkin mut, kai sä olet huomannut ettei mulla ole mustaa tukkaa?
Kikkelis kokkelis.
Ja toinen, sori nowa!McJanne kirjoitti:Ja päivän pakollinen repeämysnowaysis kirjoitti:[img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/kotikone/Local%20Settings/Temp/doll.jpg[/img]
-
- Kitisijä
Mua nauratti kuva myös!silsakenraali™ kirjoitti:Sisäinen Mervini hymyilee, mutta vain vienosti. Olisin toivonut äm pjuurströmin ymppäystä titteliin.Keikaus kirjoitti:Mua naurattaa! Matti Nykänenkin nauraa kauttani.Pehmis kirjoitti:Kuinka saatoinkaan unohtaa paskakliseejuppimme Huiman!
Kikkelis kokkelis.