Tässä kyllä kompaan Slamia kympillä! Tasapaino on se, mitä tavoittelen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
LillyMunster kirjoitti:Tässä kyllä kompaan Slamia kympillä! Tasapaino on se, mitä tavoittelen.
Ennustan että lähiaikoina ei tule onnistumaan
Ahahhahahahahaaaaa!
Very funny indeed!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Ahdasperäinen ja etupainoinen ihminen? No sellainen slamin kuvaama rekkamies, joka on viimeiset 15 vuotta ravinnut itsensä huoltoasemien lihapiirakoilla ym. rahtariannoksilla.
Leila kirjoitti:Ahdasperäinen ja etupainoinen ihminen? No sellainen slamin kuvaama rekkamies, joka on viimeiset 15 vuotta ravinnut itsensä huoltoasemien lihapiirakoilla ym. rahtariannoksilla.
Iik! Uhkaako tämä kääntyä suupeppu-keskusteluksi taas? Missä olette te keski-ikäiset pissikset?
PerttiMakimaa kirjoitti:Missä olette te keski-ikäiset pissikset?
Minäkö keski-ikäinen pissis? Eihän minulla ole kuin yhdet matalavyötäröiset farkut, joista näkyy persvako. Huulikiiltojakin on vain viisi. Olen myös laajaperäinen.
PerttiMakimaa kirjoitti:Missä olette te keski-ikäiset pissikset?
Minäkö keski-ikäinen pissis? Eihän minulla ole kuin yhdet matalavyötäröiset farkut, joista näkyy persvako. Huulikiiltojakin on vain viisi. Olen myös laajaperäinen.
Et ilmeisesti ole seurannut palstaa niin kauan, että muistaisit erään viittäkymppiä lähestyneen pissiksen pitkääkin pitemmän valitusketjun, että pitäisikö hänen jättää miehensä koska hänellä on "suupeppu". Mielikuva keski-ikäisestä naisesta, jolla on vain ulkonäkö mielessä porautui ainakin Pertin tajuntaan loppuiäksi. Kauheaa.
Sinua olen luonnehtinut itä-suomalaiseksi naiseksi, jossa vahvuudet ylittävät moninkertaisesti heikkoudet. Ettäs tiedät.
PerttiMakimaa kirjoitti:
Et ilmeisesti ole seurannut palstaa niin kauan, että muistaisit erään viittäkymppiä lähestyneen pissiksen pitkääkin pitemmän valitusketjun, että pitäisikö hänen jättää miehensä koska hänellä on "suupeppu". Mielikuva keski-ikäisestä naisesta, jolla on vain ulkonäkö mielessä porautui ainakin Pertin tajuntaan loppuiäksi. Kauheaa.
Sinua olen luonnehtinut itä-suomalaiseksi naiseksi, jossa vahvuudet ylittävät moninkertaisesti heikkoudet. Ettäs tiedät.
Pertti, nyt minä ihan punastun...
Olen pitänyt itseäni hc-kitisijänä, mutta jotain näköjään pääsee livahtamaan ohitsekin. Täytyy olla jatkossa tarkempi.
Tässä kyllä kompaan Slamia kympillä! Tasapaino on se, mitä tavoittelen.
Harrasta lajeja jossa siitä voi nauttia. tai jotain...
Ei kait ihmisestä sellaista tasapainoista saa, vaikka relaahan sitä itsekkin hieman vanhuuttaan ja kokemus tuo sellaista "relaamista". Ei ole niin "paiseessa" yms.
slam kirjoitti:Ei kait ihmisestä sellaista tasapainoista saa, vaikka relaahan sitä itsekkin hieman vanhuuttaan ja kokemus tuo sellaista "relaamista". Ei ole niin "paiseessa" yms.
Ymmärsin tästä niin vähän, että tässä olemme oletettavasti asian ytimessä. Minkä asian, se on toinen juttu.
slam kirjoitti:Ei kait ihmisestä sellaista tasapainoista saa, vaikka relaahan sitä itsekkin hieman vanhuuttaan ja kokemus tuo sellaista "relaamista". Ei ole niin "paiseessa" yms.
Ymmärsin tästä niin vähän, että tässä olemme oletettavasti asian ytimessä. Minkä asian, se on toinen juttu.