Ai niin, olipas taas mukavaa käydä aamulla vaa´alla (miten toi kirjotetaan oikein??). Paino on taas tippunut ja kohti tavotepainoa mennään. Hitaasti mutta varmasti. Ihanaa näin kesällä, kun ei tee ees mieli kokoajan syödä.
Ja heti kun saan sen pyörän alle niin lähen tekee piiiiitkiä pyörälenkkejä. Se kypärä pitäs kyl ostaa..
Pläääh, millähän sais tapettua aikaa yli neljään asti, jolloin vasta mua tullaan hakemaan.. Biksut niskaan ja takapihalle ottamaan aurinkoo vissiin täytyy taas suunnata. Tänään sanotaan heipat äipälle ja siskolle ja huomenaamulla Kajjaania kohti, jossa nk. esittelykiekkaa tyypin sukulaisissa, aarrghh ja kääk.
Hahaa! Keksin vippaskonstin päästä Kitinään typeränestoiselta työkoneelta.
Pää tosiaan hajoaa totaalisesti, lähes kaikki on taas menny parina viimepäivänä ihan "mönkään". Ehkä mun vaan täytyis lopettaa olemasta niin itsekriittinen..tai jotain..
Joo, ja alkaa ajatella positiivisesti. Enää alle kaksi viikkoa ja vajaa kolme työpäivää lomaan!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ajattelin jossain vaiheessa sotkea kaupungille shoppailemaan, sitten tuttavien luo iltapäiväkahville (juu, ja ihan vaan kahvia juomaan). Huomenna onkin jo keksiviikko, ja siitä ei ole pitkää matkaa viikonloppuun!
Jaa, viimeinen lomaviikko menossa. Paljon tekemistä olis vielä tuolla pihalla ja mieli tekisi reissuun.. Taidan kuitenkin tyytyä tähän lähimaastoon ja ton pikkuvauvan lenkittämiseen.
Aurinko se vain jaksaa helliä, ei tule mulle shoppailukelejä... Säästyypä rahat.
Bliss kirjoitti:Meillä on itketty ja oksennettu koko viime yö
Ei niin kovin ihana tauti isollakaan ihmisellä, saati pienellä. Joo, mutta kahville----->
Voi ei! Saanko suositella Osmosalia? Jos siis tauti vielä jatkuu. Apteekista.