Larla kirjoitti:Voisinhan minä muuten jakaa tissini kaikkien kanssa (en kirjaimellisesti), mutta ei näillä a-kupin tisseillä oikein ole kilpailuarvoa niin taidan jättää väliin
Larla kirjoitti:Voisinhan minä muuten jakaa tissini kaikkien kanssa (en kirjaimellisesti), mutta ei näillä a-kupin tisseillä oikein ole kilpailuarvoa niin taidan jättää väliin
Nyt akka turpa kiinni ja lopetat sinäkin tuon omian tissiesi aliarvioimisen ja jätät sen työn minulle. EIKÖ SE SANA SAATANA KUULU VAI EIKÖ SITÄ VAIN YMMÄRRETÄ!?
no siinä on sitten tissejä kun ei arvostelukykyyni luoteta. Enempään paljasteluun en kyllä ryhdy
Just tätä mä tarkotin saatana! Neidillä on varsin kilpailukykyiset tissit, joten ihan turhaan valittelit ja ujostelit. Nyt vaan loputkin ujostelijat ulos sieltä kaapista.
Lopullinen arviointi suoritetaan myöhemmin kunhan saavutamme riittävän otoksen.
Mä löysin tissikuvan, mutta se on mun kännykäs... kuvanlaatu ei ole hyvä. ko puhelin kuului aikaisemmin avokille... itselläni ei ole ollut tapana ottaa itseäni varten tissikuvia.
Saiskohan nuo vapautettua, kun näyttävät olevan kovin ahdingossa tuolla kaiken kankaan ja narun takana? Eivät raukat varmaan saa tarpeeksi edes happea..
no niin, on vissiin liian vähän tekemistä kun innostuin osallistuun. Hävitin vahingossa sen oikean värisen kuvan joten tällä mennään kun en jaksa uutta ottaa.
Edit: kaduin kuvan postaamista ketjuun, joudutte painamaan linkkiä, hahaa!
Edit2: ja eiköhän ne jo nähty
Viimeksi muokannut Georgina, 18.07.2006 14:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Georgina kirjoitti:no niin, on vissiin liian vähän tekemistä kun innostuin osallistuun. Hävitin vahingossa sen oikean värisen kuvan joten tällä mennään kun en jaksa uutta ottaa.