Sinkkumatti kirjoitti:silsakenraali™ kirjoitti:
Okei, vanhempi rikoskomisario...eihän semmosta ole olemassakaan

Mitä sit. Tekee tytsyihin hyvän vaikutuksen
Mä olen yleensä joko viljasiilon purkaja tai trooolikalastaja ranualta jos joku bööna kysyy. Tosin en mä pildeäkään oo saanu sit.
Pari viikkoa sitten mummotunnelissa niihin kahteen ihanaan neitiin tutustuessani kerroin kysyttäessä ammatikseni astronautti (mainitsin sen olleen haaveammattini jo lapsena). Ei mennyt läpi, joten totesin sillä puolella olleen viime aikoina kovin vähän hommia, joten joudun henkeni pitimiksi tekemään myös tavallisia insinörtin hommia. Aika tyhmä läppä, mutta kyllä se toinen niistä (se johon olin varsinaisesti ihastunut) nauroi. Taisi tosin olla vähän kännissä.
Huomenta. Sokkotreffeiltä palattu. Ihan kiva ja mukavahan tapaus tää oli! Ei ehkä ulkoisesti ihan täysin ihanteitteni mukainen(***), mutta ei kyllä luotaantyöntäväkään. Tulimme varsin hyvin juttuun ja hän vaikutti niin iloiselta, energiseltä ja positiiviselta naiselta.
Olen jo oppinut näitä parisuhdepelleilyitä sen verran että jätin erotessamme tarkoituksella hieman epäselväksi haluanko vielä tavata, totesin vaan että pidetään yhteyttä (hän tiesi jo numeroni). Tekstari sieltä tulikin aika pian että oli niin kiva tavata, ja että saisin tietooni hänen puh.nronsa. Sehän taitaa haluta mua? Ehdotin vastausviestissä että voitaisiin joskus käväistä Kabukissa syömässä. Sanoi että mielellään. Jos kuitenkin vielä tapaisin erään toisenkin, sellainen tomeran tuntuinen ja älyttömän nätti hoikka siro brunetti. Kyllä mua taas viedään kuin sikaa säkissä...
(***) Hoikka ja siro ampiaisvyötäröinen nainen jolla on E-kupin pystykannut jotka pomppivat hauskasti kävellessä.
Ai niin, kivaa että sataa. Tykkään sateesta, varsinkin näin pitkän kuivan kauden jälkeen.