Larla kirjoitti:Eip olisi minussa naista laittaa tissejäni paljaina
Uskallus on päätös. Miksi hävetä itseään?
Valitettavasti minulla on terve suhde kehooni vasta työn alla. Siihen miksi minulla ei ole loogista vastausta. Enkä minä nyt silti voi sanoa kuolemakseni häpeäväni itseäni, myös sellainen kuin ujous vaikuttanee
Larla kirjoitti:Valitettavasti minulla on terve suhde kehooni vasta työn alla. Enkä minä nyt silti voi sanoa kuolemakseni häpeäväni itseäni, myös sellainen kuin ujous vaikuttanee
Ujostelin ennen omaa kehoani, kunnes totesin, että tämä on vain vartalo. Ja se on luonnostaan tällainen - en ole vastuussa, eikä kaikkien tarvitse tykätä.
Liikaa puhetta, liian vähän kuvia!
Tissi on tissi on tissi. Jokaisella naisella on semmoiset ja jokaisella erilaiset ja kaikki yhtä kauniita. Tuli eilen mietittyä oikein kunnolla omaa vartaloa, muiden vartaloita, alastomuutta ja missä menee liiallisuuden raja. Vertailukohtaa antoi eräällä toisella, ihan asiallisella, keskustelupalstalla oleva vastaava ketju, jossa on ollut näytillä tissi jos toinenkin ja ihastuksen huokauksia jokaisen perässä. Kitinä on paljon seksikeskeisempi ja pienempi, nostanee kynnysta alastonkuvien esittelyyn.
Ja tämä on Erotiikka-osastolla oleva Tissikuvakilpailu-ketju, tänne tuskin kaivataan minun mietintöjäni. Loppu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hei, nää näyttää sun avan tisseiltä!! Hitto kun ei oo värejä niin en oo varma!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Eräs hullu nuori nainen yllyttää mua chatissä ottamaan lainassa olevalla digikamerallani kuvan omistani. No mutta dream on vaan. Kännissä niitä voi vilautella huumorinkukka suupielessä mutta ei nyt sentään nettiin, härregud.
Sinkkumatti kirjoitti:Ah. Geetsun galleriasssa on yksi salakavalasti skabaan mukaan tuleva Scanian starttinappula.
Starttaisin!
Pus. Oikeastaanhan siinä kuvataan sormusta (ja rajaamatta nautinnollista orgasmin jälkeistä ilmettä), tissi sivuosaisena ei oikein sovi tähän huimaan kilpaan.
Höh! Vain pari kunnon tissi kuvaa. Pitäisikö meidän miesten tehdä oma kalugalleria? Jos tytöt vastineeksi lähettelesivät enemmän kuvia? Täytyy kysyä Ankalta haluaisiko hän osallistua?