Älä vielä, tässä tulee vielä parempi näkemys aiheesta:
Nelijalkaisilla eläimillä visuaalisena merkkinä naaraan paritteluhalukkuudesta ja elinvoimaisuudesta kertovat paljaat pakarat ja punehtuneet häpyhuulet.
Koska näiden sijoittelu on kuitenkin ihmistä ajatellen hieman epäotollinen (kuinka usein tuntemattoman naisen haaroväliä tulee tarkasteltua alhaalta päin?), niin ihmisnaaraksille on kehittynyt korvaavat pantavuusindikaattorit rinnan korkeudelle. Samasta syystä punatut huulet herättävät eroottisia impulsseja.
Elukka kirjoitti:
Älä vielä, tässä tulee vielä parempi näkemys aiheesta:
Nelijalkaisilla eläimillä visuaalisena merkkinä naaraan paritteluhalukkuudesta ja elinvoimaisuudesta kertovat paljaat pakarat ja punehtuneet häpyhuulet.
Koska näiden sijoittelu on kuitenkin ihmistä ajatellen hieman epäotollinen (kuinka usein tuntemattoman naisen haaroväliä tulee tarkasteltua alhaalta päin?), niin ihmisnaaraksille on kehittynyt korvaavat pantavuusindikaattorit rinnan korkeudelle. Samasta syystä punatut huulet herättävät eroottisia impulsseja.
Eli naisen perseen ja naaman sekoittaminen epähuomiossa toisiinsa ei itseasiassa olekaan verinen loukkaus vaan ihan ymmärrettävä pikku sekaannus..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
OperaDuudson kirjoitti:et olu sinä enkä minä syypää,se lähti kun ei kestäny enää mustakikkeliä
Ahhahaa mä kuolen nauruun! (jos tuo on totta) Minusta on hauskaa provoilla iloisilla asioilla. Tosin pyysin silloin kateellisia ja pikkusieluisia vain siirtymään seuraavaan viestiin(i), en välttämättä seuraavalle foorumille. Mutta se ja sama.
Ps. Pitäisköhän mun pitkästä aikaa vierailla Lorttopuistossa? Ilmeisesti siellä tapahtuu ja keskustellaan kaikki jännät asiat? Viimeksi kun kävin incognito, useita kitinäläisiä siellä kyllä oli, mutta eivät kirjoittaneet yhtikäs mitään. Ilmeisesti menossa oli minuutin hiljaisuus numban tai jonkun muun palstalaisen silloisen poismenon johdosta, tai jotain.
mustakikkeli kirjoitti:Mainitse yksikin muu ruumiinosa josta tulee ruokaa?
Jotkut naisethan nauttivat ravinnoksi proteiinipitoista miesmehua.
Siinä vaiheessa kun (eläimen tms.) siemennestettä tarjotaan yhtenä ruokajuomavaihtoehtona koululaitoksemme lukuisissa ruokaloissa, olen valmis antamaan sinulle yhden pisteen.
mustakikkeli kirjoitti:Ps. Pitäisköhän mun pitkästä aikaa vierailla Lorttopuistossa? Ilmeisesti siellä tapahtuu ja keskustellaan kaikki jännät asiat? Viimeksi kun kävin incognito, useita kitinäläisiä siellä kyllä oli, mutta eivät kirjoittaneet yhtikäs mitään. Ilmeisesti menossa oli minuutin hiljaisuus numban tai jonkun muun palstalaisen silloisen poismenon johdosta, tai jotain.
Lilo kirjoitti:Eli naisen perseen ja naaman sekoittaminen epähuomiossa toisiinsa ei itseasiassa olekaan verinen loukkaus vaan ihan ymmärrettävä pikku sekaannus..?
irmelianneli kirjoitti:
Jalat tiukasti yhdessä vaan, ja vain suksen kärjet pinnalla kyllä sieltä ylös pääsee. Tai mikä vielä helpompaa, suoraan laiturinpäästä, jos mahdollista!
Herrantähen nainen, et oo koskaan sanonut että osaat vesihiihtää!
Leirihommat menee yllättävän sujuvasti, yksityistunteja on niin paljon kuin pitää viittii. Kun sais talven jatkettua samalla painolla ettei tarviis sitä toista työtä ottaa...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Georgina kirjoitti:Leirihommat menee yllättävän sujuvasti, yksityistunteja on niin paljon kuin pitää viittii. Kun sais talven jatkettua samalla painolla ettei tarviis sitä toista työtä ottaa...
Hyvähyvä. Ja toivotaan parasta.
Edenissä oli niin kivaa, että melkein toivois että huomenna ois paska ilma niin vois mennä taas uudestaan. (Pitää keksiä koko ajan jtn tekemistä ettei eksy mieron tielle ennen Qstockia..)
Peruspäivä. Katselin rannalla perseitä, opiskelin yrittäen olla ajattelematta seksiä. Tulin kotiin, aloin vonkaamaan seksiä ja jatkoin opiskelua yrittäen olla ajattelematta seksiä. Vongattava ei vastannut viestiin, joten hoidin homman itse yrittämättä olla ajattelematta seksiä. Jatkoin opiskelua yrittäen olla ajattelematta seksiä. Vongattava vastaa viestiin ja jatkan vonkaamista sekä opiskelua yrittäen olla ajattelematta seksiä. Vongattava on töissä eikä antaudu muutenkaan, joten hoidin homman itse yrittämättä olla ajattelematta seksiä. Imuroin, pyyhin pölyt ja otin pyykit koneesta, söin iltapalan ja nyt olisin valmis pehkuihin (paitsi ettei väsytä ja tekisi mieli seksiä). Peruspäivä.
Oppimistehtävä: laske, kuinka monta kertaa ylläolevassa tekstissä mainittiin avainsana "peruspäivä".
Nyt tuntuu siltä, että olen sotkemassa asiani ja todella pahasti. Kävin pelaamassa minigolffia sen kiltin Oululais tytön kanssa. Hänen kanssaan olen ollut toistaiseksi kiltisti, mutta otinpa asian kuitenkin puheeksi. Ehkä vielä pääsee tapaamaan Oululais Mirriä.
No, samalla se naapuri, johon hatkahdin la-yönä viestitteli halusta käydä kahvilla/nukkua vieressä. No huomenna ehkä aamukahvit.
Lisäksi sovimme ennen minigolffia sen psykonartun kanssa, että etsimme jostain kolmannen pyörän. Delegoin hänet etsimään jostain sen kolmannen pyörän (nainen). Saa nähdä miten käy.
mustakikkeli kirjoitti:Totuuden tietää vain urpis, mutta itse epäilen...
Niin, ja sitäpaitsi lähdin töistä ennen mainittua viestiä, joten näin sen vasta nyt. Vaikka olisin, näin arvelen, hämmennyksissäni ja ujouksissani saattanut kyllä hyvinkin päätyä ihan tarkoituksellisestikin samaan radiohiljaisuuteen, joka nyt toteutui epäintentionaalisesti. Mene ja tiedä. Kyllä m-kikkeli siis varmasti on kuin onkin meedio.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
No, lähdetkö kaljalle sen kanssa?
(ihan vain niban kiusaksi laitoin tämän eiliseen viikonpäiväkeskusteluun)
Niin, terveisiä tosiaan Niballe! Mutta enpä usko meneväni, olen ajatellut pysyttäytyä tässä valitsemassani linjassa, ja pitää e-jutustelut sivussa tuosta lihallisesta elämästä. Parempi kaikille, uskoisin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
No, lähdetkö kaljalle sen kanssa?
Niin, terveisiä tosiaan Niballe! Mutta enpä usko meneväni, olen ajatellut pysyttäytyä tässä valitsemassani linjassa, ja pitää e-jutustelut sivussa tuosta lihallisesta elämästä. Parempi kaikille, uskoisin.
urpiainen kirjoitti:Mutta enpä usko meneväni, olen ajatellut pysyttäytyä tässä valitsemassani linjassa, ja pitää e-jutustelut sivussa tuosta lihallisesta elämästä.
Saattaa olla hyvä päätös. Kuten useat ovat valittaneet, keskustelutyyli kokee kolauksen jos on tavannut muita keskustelijoita livenä. Valitettavaa mutta potta.
Mitähän luulit voittavasi, total ignorant.
mustakikkeli kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Mainitse yksikin muu ruumiinosa josta tulee ruokaa?
Jotkut naisethan nauttivat ravinnoksi proteiinipitoista miesmehua.
Siinä vaiheessa kun (eläimen tms.) siemennestettä tarjotaan yhtenä ruokajuomavaihtoehtona koululaitoksemme lukuisissa ruokaloissa, olen valmis antamaan sinulle yhden pisteen.
Tähän korjaan nesteen sokeripitoisuuden olevan huomattavia määriä suurempi kuin ns. proteiinipitoisuus.