Georgina kirjoitti:Äh, en mä ole sua noin syvällisesti ajatellut. Enkä komppauksellani tarkoittanut hyökätä sua vastaan, sä nyt satuit edustamaan sitä joukkoa jota martsa tuntuu ärsyttävän. Niitäkin tuntuu olevan aika monta, mä en vaan nää siihen syytä.
Syitäkin "ärsytykseen" voi olla monia, et välttämättä puhu mistään
homo(HUI!)geenisestä joukosta. Minua ei ärsytä kenenkään positiivisuus, mutta tyhjien ja mitäänsanomattomien, sinänsä kuitenkin tosien, itsestäänselvyyksien jatkuva lateleminen jonkinlaisella guru-mentaliteetilla ehkä vähän. Tästä mielelläni piikittelen martzaa välillä, siitä huolimatta että monesti varmasti sorrun itsekin itsestäänselvyyksien toistamiseen, kuten Suppari voi todistaa.
Joskus tulee vaan kumma tunne kun puhutaan ihmissuhteista tms., martza heittää johonkin väliin oman litaniansa mitkä ovat Onnellisen Parisuhteen Kulmakivet (kommunikointi jne.), mistä tulee sinänsä epätosi kuva ikäänkuin mister m tarkoittaa vuodatuksellaan etteivät muut muka olisi vielä sisäistäneet näitä itsestäänselviä totuuksia, tai ehkä ajattelisivat asiasta jopa vastakkaista. Juuh, varmasti löytyy montakin joiden mielestä kumppanin mielipiteitä ja tunteita
ei kannata ottaa huomioon, ongelmia
ei kannata yrittää ratkoa yhdessä, tai että kommunikointi kumppanin kanssa on ihan turhaa?
Mutta joo, jatkakaa, turha viesti tämäkin. "Ärsytykseni" on kuitenkin kovin vähäistä, ja minun pitäisi naureskella itselleni että edes tunnen vähäistäkään antipatiaa jonkun toisen kirjoituksia kohtaan, jos hän ei edes ole tarkoituksella ilkeä ketään muuta kohtaan kirjoituksissaan. En minä nyt sentään mikään 1108 ole, pois se minusta.