Voi voi, älkää hyvät miehet murehtiko, kyllä me haukuttaisiin rumaksi kaikki miehetkin.
Neidolla nyt vaan on töpselinenä, mutta hyvä kroppa. Ihan nätti pakkaus, mutta ei minun makuuni pelkän ulkonäön puolesta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita kirjoitti:Voi voi, älkää hyvät miehet murehtiko, kyllä me haukuttaisiin rumaksi kaikki miehetkin. .
Sitä tarkoitinkin. Miehiä syytetään aina liian pinnaliksi ja naisia esineellistäviksi sovinisteiksi, jotka eivät katso kuin ulkonäköön. Asianlaita taitaa kuitenkin olla ihan toisin. Naiset ne ovat kaikkein pahimpia susia naisille.
Kamalan huonoja kuvia olivat. Huono valaistus, huono asento, hiukset taakse sidottuina rumasti jne. Melkein kenestä tahansa saa häikäisevän ilmestyksen ehostamisella ja ammattikuvaajan avustuksella.
EDIT. Kijroitusvihre
Viimeksi muokannut Riemumieli, 26.07.2006 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus kirjoitti:Mun mielestä koko Kity voisi lähteä nakurannalle niin voitaisiin tsekata kaikki mahdolliset ruumiinosat kerralla ja livenä.
Tätä kannatamme
Mikä se oli?
Pihlajasaaleen?
Seulasaaleen?
Ainakin seulasaalessa hilveen kolkee aita kuulemma työjen ja poikain välillä ja työmatkoillani aita matelialisoituu silmäkulmaani, kun ajaa autoa ei voi tehdä liittävää sightseeinkia silmämunaskuilla seulasaalen lantaan ja pysähtyä ei kehtaa.
MadameDeMelonilla on parhaat tissit!!!1!! Mä tiedän!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Lillymunster kirjoitti:MadameDeMelonilla on parhaat tissit!!!1!! Mä tiedän!!
Se sano, ettei sillä ole yhtään niin riipparit ku sulla!
Nii ei ookkaan
Siksi sanoinkin niitä parhaiksi!
Mun tissithän roikkuu napaan asti.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Niba kirjoitti:
Seulasaaleen?
Ainakin seulasaalessa hilveen kolkee aita kuulemma työjen ja poikain välillä ja työmatkoillani aita matelialisoituu silmäkulmaani, kun ajaa autoa ei voi tehdä liittävää sightseeinkia silmämunaskuilla seulasaalen lantaan ja pysähtyä ei kehtaa.
AAsi, pelkele, kity on hias!
Jos harrastaa kanotöörismiä, voi vuokrata kajakin ja meloa siittä ihan rannan vierestä ohitse.