Mutta toi on oikeestaan ihan hyvä neuvo. Tarvitaan vaan ihan vitun tehokas hakumoottori sen operaation jälkeen.Vittu, jos et sovi muottiin niin RAKENNA oma muottisi, saatana.
Mutta toi on oikeestaan ihan hyvä neuvo. Tarvitaan vaan ihan vitun tehokas hakumoottori sen operaation jälkeen.Vittu, jos et sovi muottiin niin RAKENNA oma muottisi, saatana.
Ärsyttää eiku huolestuttaa Santtu-paran toistuvat narkolepsiakohtaukset.sanctus kirjoitti:Viha ja vittzzzzzzzzzzz......
Oho. Perseennuolijaa kun tarpeeksi haukutaan perseennuolijaksi se alkaa nuolemaan haukkujien perseitä haukkumalla kaikki.Elukka kirjoitti:No kattotaas.
Snapa: Menisit jollekin aggressionhallintakurssille. Eihän kukaan voi ottaa vakavasti tyyppiä, jonka jokaisen postauksen sisältö on sama "Perkele, Tapan Kaikki" vähän eri sanoin.
Loistavasti kiteytetty! Voiko tähän lisätä mitään?SnapaHead kirjoitti:Blaa
Elukka kirjoitti: huima: Joo joo, te elätte yhdeksännessätaivaassa ja kaikki on niin halipusi-ihanaa ettei täydellisempää voisi olla, paitsi jos ne miljoonat himokkaat naiset vihdoin tajuaisivat ettei teidän täydellisyydestänne riitä palaa kaikille.
Voi lisätä. Te kityläiset elätte jossain ihme maailmassa tai jos te edustatte maailmaa niin minä en ole ihminen. Jos ei helvetti voi pitää röökiaskia paidantaskussa niin missäs sitten? Mitä ne semmoset tinttitukkahomojen paidat on, jotka mene pilalle jos taskuissa pitää tavaroitaan? Epäihmisiä olette.Vadim kirjoitti:Loistavasti kiteytetty! Voiko tähän lisätä mitään?SnapaHead kirjoitti:Blaa
*puistatus ja kylmät väreet*SnapaHead kirjoitti:Voi lisätä. Te kityläiset elätte jossain ihme maailmassa tai jos te edustatte maailmaa niin minä en ole ihminen. Jos ei helvetti voi pitää röökiaskia paidantaskussa niin missäs sitten? Mitä ne semmoset tinttitukkahomojen paidat on, jotka mene pilalle jos taskuissa pitää tavaroitaan? Epäihmisiä olette.
Sinunkin tarvitsee vain naisen jalkaa hipaista ja heti saat pillua kitylutkalta. Minä en saisi vaikka puku päällä yrittäisin. Karkuun juoksisi. Muistutan kuulemma MAKSATULEHDUSTA. Hoida sinä minulle töitä ja pillua jos ne kerran saa kunhan vain OTTAA! Säälipillua en huoli vaikka tarjottu on. Eräänkin kitynaisen toimesta. Suojelen yksityisyyttään enkä kerro kuka
Oliko tämä nyt haukku vai kehu?Elukka kirjoitti: Sinkkumatti, SikaMika: Eihän näitä edes erota toisistaan, ovat sen verran geneerisiä perusmachoja öyhöttäjiä.
mitas ihmettelet? oothan sa nyt aika peelo, ei siita paasta mihkaanSikaMika kirjoitti:
Oliko tämä nyt haukku vai kehu?
Harmi, etten ole lukenut kirjoituksiasi, joten en pääse kommentoimaan takaisin. Sinä olet näemmä lukenut minun, joten on paikallaan kiittää fanituksestasi. Hei hei, mulla on jo ikävä sua...
Enpä olisi sinustakaan uskonut. Mutta kivaa, mehän voidaan alkaa vaikka kirjeenvaihtoon! Onhan sinulla syliin sopiva takamus ja levikset. Ps. Foto ois kiva ylläri!SikaMika kirjoitti: Jostain syystä olen myös joutunut siirtämään Keikauksen ällötysten listalta lähes siedettävien listalle. Kirjoitustavassa on jotain terää, jonka haluaisin osittain omia itsellenikin; hän osaa kääntää vittuilut opponenttia itseään vastaan ihan vain olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan herttaisen psykologinen!
Mä tykkään lukea sun juttuja etenkin sen jälkeen, kun olen nähnyt sinut livenä ja huomannut sinut erittäin mukavaksi ihmiseksi!Camilla kirjoitti: Tykkään mm. SikaMikan, Dumarin ja Keikun tyylistä kirjoittaa.
Kannattiko riisua maski? Snapana olet kyennyt pitämään oman persoonasi keskustelujen ulkopuolella, jolloin myös mielipiteet ovat olleet kiteytetympiä.SnapaHead kirjoitti:Voi lisätä. Te kityläiset elätte jossain ihme maailmassa tai jos te edustatte maailmaa niin minä en ole ihminen.
Säälipillua en huoli vaikka tarjottu on. Eräänkin kitynaisen toimesta. Suojelen yksityisyyttään enkä kerro kuka
Referenssinä löydyn minä, enkä ole mikään joku, jonka funktiot ovat pillun heruttaminen ja kodin leikkiminen. Itse asiassa erityisesti kodin leikkiminen on melko mahdoton ajatus, meillä leikitään vaan navettaa tai eläintarhaa.Manala kirjoitti:Sitten on tietenkin Elukka. Jätkä joka jatkuvasti jauhaa Maailman Ihanimmasta Parisuhteesta, ja referenssinä löytyy...no, kunhan nyt ensimmäisen kerran löysi elämässään jonkun, joka suostui heruttamaan pillua ja leikkimään kotia.
Nuo ylenmääräiset mainitsemiset ovat ehkä typeriä, mutta syynä sille, ettei parisuhteesta tule muunlaista tekstiä kuin MIP:tä, taitaa kuitenkin olla se, ettei meidän asioitamme käsitellä millään julkisilla palstoilla. Toisaalta, jos niitä suurempia ongelmia ei ole, mitä muuta sanottavaa voisikaan olla, kuin kovia kokemattoman ensirakastuneen teinipojan tekstiä? Mielestäni on hatunnoston arvoista, että kaikki se negatiivinen, mitä meidänkin suhteessamme on ollut, on myös ollut mahdollista poistaa häiritsemästä jatkoa. Sellaiseen eivät teinin sosiaaliset kyvyt riittäisi.Manala kirjoitti:Kaikki se ulosanti mitä häneltä parisuhdeasioista palstalle purkautuukin, vaikuttaa hämmästyttävän paljon 15-vuotiaan ensirakastuneen teinipojan tuotoksilta. Ja parisuhdeasiaahan löytyy. Mitään asiaa ei voi kirjoittaa mihinkään keskusteluaiheeseen ilman että täytyy muistaa mainita, miten Maailman Ihanin Parisuhde vaikuttaa tähän asiaan. Tai että mitä hän ajattelisi, jos ei olisi Maailman Ihaninta Parisuhdetta.
Tämä lause oli se, mikä sai minutkin hieman ärtymään. Kitinä on jonkun tinttitukkasätin takahuone, joten suurin osa täällä kirjoittavista, sinäkin, laukoo omat tyhmyytensä lähinnä juuri siellä flirttipuistossa.Manala kirjoitti:Ensiluokkainen esimerkki siitä, miten tyhmäksi kuolaavaksi ääliöksi nainen voi miehen pahimmillaan tehdä.
Ootko huomannut noi sun teksteissäs olevat piilomerkitykset?Sannnu kirjoitti:Mulle ei ihan aina aukea nuo -Superiorin- johtopäätökset ja se keittiöpsykologia, jonka avulla tuo nimimerkki tekee arvioitaan toisista nimimerkeistä.
Sä olet itse asiassa vain totaalisesti hakusessa oleva tantta. Ei kiinnosta. Mut se sun Lähi-itä -avaus oli kyllä hauska. Ootko koskaan yrittänyt saada sun juttujas alueuutisten yleisönosastolle? Sellasen tekstarin tiäks?Toisaalta on ihan imartelevaa, että joku provosoituu
Herra Manala kirjoitti:Ja Lucianon miespuolinen vastine, OperaDuudson. Sillä pienellä erotuksella, että Duudson tajuaa kyllä olevansa vammainen, muttei typerä mulkku. Jätkä joka ei hiffaa, että kaveribileisiin ei mennä asenteella "Jee kyl houkuttelis ilmanen viina, meen loisii ku oon niin vitun hyvää seuraa", voi jäädä mieluummin kotiinsa runkkaamaan. Kaikkien mielestä.
Päivän parhaat naurut KIITOSElukka kirjoitti:OperaDuudson[/b]: Vieläkin turhempi kuin minä
Ai? Hitsi. Kivat todistelut silti!prosessi kirjoitti:Tämä lause oli se, mikä sai minutkin hieman ärtymään.
It's not what u do, it's how u do it, son.mustakikkeli kirjoitti:
Takaportin kautta ärsytyslistalleni pääsevät sivustahuutaja sekä SikaMika siten, etten millään ymmärrä miksi molemmat olet tulleet joskus muulloinkin mainituiksi joidenkin palstalaisten lempparikirjoittelijoina.
Myönnä pois vaan, annoit kikulia ja siksi pääsit suosioon.SikaMika kirjoitti:It's not what u do, it's how u do it, son.
Ei kelpuuta muuta kuin akateemisen naisen.mustakikkeli kirjoitti: sivustahuutaja
Ei yhtikäs mitään käsitystä, täysi tuntemattomuus.
Et sä osaa edes vittuilla.OperaDuudson kirjoitti:mutta sehän mä olen palstavajukki,numbaan verrattuna aika nättiä tekstiä
Look who's talkin'Elppis kirjoitti:Et sä osaa edes vittuilla.OperaDuudson kirjoitti:mutta sehän mä olen palstavajukki,numbaan verrattuna aika nättiä tekstiä