B00m h34d5h07!!!!!!11Elukka kirjoitti:U R 2 L8, n00b!ElanorRaven kirjoitti:(25+5-10):2tonttu kirjoitti:3+3+3
Juku mikä luku!!!
Re: Juku mikä luku!!!
FuK1nG 4WP C4mP3r h0r3z!!!!!!!!!11!!½1!½½1§Sudenhenki kirjoitti:B00m h34d5h07!!!!!!11
-
- Kitinän uhri
Hönkäys piilotti seuraavan vastauksen ovelasti tonne huutomerkkien jatkeeksi. Mikä on sun selitys?Elukka kirjoitti:FuK1nG 4WP C4mP3r h0r3z!!!!!!!!!11!!½1!½½1§Sudenhenki kirjoitti:B00m h34d5h07!!!!!!11

Heh, menit sitten huomaamaan sen. Tuota on niin paljon viljelty että ajattelin sen sujahtavan läpi huomiotta.ak kirjoitti: Hönkäys piilotti seuraavan vastauksen ovelasti tonne huutomerkkien jatkeeksi. Mikä on sun selitys?

ak kirjoitti:Hönkäys piilotti seuraavan vastauksen ovelasti tonne huutomerkkien jatkeeksi. Mikä on sun selitys?Elukka kirjoitti:FuK1nG 4WP C4mP3r h0r3z!!!!!!!!!11!!½1!½½1§Sudenhenki kirjoitti:B00m h34d5h07!!!!!!11

I won't make any excuses as there are none.
Mulla on päällä vaatteet, söin viimeksi ruokaa... Kyllä sitä muihin ketjuihin kirjoitellaan. 12.
69.silsakenraali™ kirjoitti:Mulla on päällä vaatteet, söin viimeksi ruokaa... Kyllä sitä muihin ketjuihin kirjoitellaan. 12.
Taidat olla hassu kuin huvipuisto tänään. Söitkö aamupalaksi hattaraa? Senkin voNpatti oot kyllä. No, mäpäs jelpsuttelen, kivasti avitutan. 12,?,14...ninnithequeen kirjoitti:69.silsakenraali™ kirjoitti:Mulla on päällä vaatteet, söin viimeksi ruokaa... Kyllä sitä muihin ketjuihin kirjoitellaan. 12.
Nyt kyllä ponnistat kunnolla senkin vohvelirauta

Eiku mulla on taas kestopanetus päällä.silsakenraali™ kirjoitti: Taidat olla hassu kuin huvipuisto tänään. Söitkö aamupalaksi hattaraa? Senkin voNpatti oot kyllä.
19?No, mäpäs jelpsuttelen, kivasti avitutan. 12,?,14...
Nyt kyllä ponnistat kunnolla senkin vohvelirauta
Täällä on taas syöty massut täyteen hattaraa
Ootte höpönanneroita, varsinaisia nunnukkahöpönassuja
Voihan vohveli, kun pitää taas opastaa senkit pörröturrit
Seuraava luku on se juju. 1,2 ja 3 astu isän polveen...

-
- Kitinän uhri
Et vaan osaa. Väännetään sedälle sitten rautalankaa. Jos Aarne käyttää binäärejä niin kait minä sitten voin käyttää vaikka heksoja.silsakenraali™ kirjoitti:Täällä on taas syöty massut täyteen hattaraaOotte höpönanneroita, varsinaisia nunnukkahöpönassuja
Voihan vohveli, kun pitää taas opastaa senkit pörröturrit
![]()
ak kirjoitti:Et vaan osaa.

-
- Kitinän uhri
Jos otetaan tähän väliin taas jäniskevennys, niin helpottaisko se oloa yhtäänsilsakenraali™ kirjoitti:Tää oli rakkauden ja hyvän mielen ketju, ja yht'äkkiä mä en muka osaa. Tosi kiva kertoo tää isälle. Arvaa suuttuux se? Lupaatko sit lohduttaa mua, jos se päästää pahan sanan?