Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin ihan sekopäistä unta Kitystä eilen. En niinkään henkilöistä, vaan siitä että nimi oli taas jouduttu jostain syystä vaihtamaan.

Uusi nimi oli: Kayrpa. Kjäh.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti vieraili unessani viime yönä.
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Patz kirjoitti:Sinkkumatti vieraili unessani viime yönä.
Tuliko masa montakin kertaa?
Patz

huima kirjoitti:
Patz kirjoitti:Sinkkumatti vieraili unessani viime yönä.
Tuliko masa montakin kertaa?
Ei kertaakaan. Se vaan pussaili koska oli mustasukkainen musta.

How sick is that?
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Taitaa olla eka kerta kun näin kityläisistä unta ja vieläpä lomalla *puistatus*, vaikkakin ne oli ihan sivuosissa.
Uni oli muutenkin outo ja sekava - kerron silti vaikkei sillä ole päätä eikä häntää.

Asuin kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja sinä päivänä ei jostain syystä mun kämppään tullut vettä. Päätin ottaa semmoseen punaseen pesuvatiin tiskit ja käydä hakemassa vettä jostain muualta. Vettä sainkin ja tiskasin tiskit ihan rauhassa keskellä katua n. 3 metriä suojatiestä poispäin. Kattelin tiskatessa kun autoilijoille vaihtu vihreet ja siirryin tiskeineni alta pois. Ja kun kävelijöille tuli vihreet, siirryin taas siihen keskelle tietä tiskaamaan. Ei tullut mieleenkään mennä kysymään naapuri-apua.
---
Hups, olinkin jo siirtynyt toiseen paikkaan jollekkin kalliolle, josta näkyi mun talo ja mun tiskipaikka. Siinä kalliolla oli kuitenkin joku kuoppa jota kaivoin syystä jota en tiedä ja samalla kyselin 1108:lta, joka istu siinä lähellä kiven päällä, notta miten sillä ja sen avokilla menee. Hyvin kuulemma pyyhki..Jatkettiin höpisemistä niistä näistä ja kuoppaa kaivaessani sieltä yhtäkkiä ilmesty hämähäkkejä, jotka kuitenkin lähti lentoon. Ja niitä oli ihan jumalattomasti!
--
Sitten olinkin taas siinä autotiellä ja SikaMika pyöräilee ohi ja karjuu täysiä että saako täältä pitsaa mistään.
Siihen en vastannut mitään kun mun huomio kiinnittyi niihin hämähäkkeihin joita oli ilmestynyt siihen tielle ja jotka yhtäkkiä muuttui valkosiks, pitkänomasiks linnuiks. Ei niissä muuten mitään ihmeellistä ollut kun että niillä linnuilla ei ollu toista silmää, vaan verta vuotava haava silmän kohalla. Ja toisella siivellä ne linnut yritti peittää sitä haavaa..

Ja sit mä heräsin ja oli ihan pönttö olo. Ei aavistustakaan miten noi kityläiset liitty mun uneen ja muutekin kun se uni oli niin ahistava..
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin sellaista unta, että olin Lolitan luona kissavahtina. Minulla oli kissanpentu nimeltä Pekka ja Lolitalla joku toinen pikkukisu. Pesin tukkaa Lolitan lavuaarissa ja kastelin sen kylpyhuoneen. Lattiaa kuivasin Lolitan veljen pyyhkeellä. Eksänikin oli siellä kissoja vahtimassa ja halusi tuoda kavereitansa kylään. Minä vastustelin.
Kikkelis kokkelis.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:Näin sellaista unta, että olin Lolitan luona kissavahtina.
Enneuni!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä

Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Näin sellaista unta, että olin Lolitan luona kissavahtina.
Enneuni!
Toivottavasti! Näin tänään muuten kuvia työkaverini kissanpennuista. Voi että olivat suloisia.
Kikkelis kokkelis.
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Keikaus kirjoitti:Pesin tukkaa Lolitan lavuaarissa ja kastelin sen kylpyhuoneen. Lattiaa kuivasin Lolitan veljen pyyhkeellä.
Aattelitko saavasi puhdastakin aikaiseksi, vai meinasitko että vittuakos tässä, ei ole oma kämppä?
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Unessani Keikaus ja Mustakikkeli olivat seurustelleet jo toista vuotta, mutta halusivat ehdottomasti pitää sen salassa muilta palstalaisilta. Minulle tämä paljastui, koska he pysähtyivät auttamaan, kun autoni hajosi tienposkeen ja kielsivät kertomasta kenellekään, että olin nähnyt heidät yhdessä.
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Edithistä näin unta vähän aikaa sitten. En muista mitä tapahtui... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Eilen just naureskelin että en näe melkein ikuna kenestäkään tutusta tai runkkarista mitään unta. No tietysti sit viime yönä Elppaa näkyi k-18 juttujen merkeissä :oops:
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Eilen just naureskelin että en näe melkein ikuna kenestäkään tutusta tai runkkarista mitään unta. No tietysti sit viime yönä Elppaa näkyi k-18 juttujen merkeissä :oops:
:shock: ---> :oops: -----> 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä

swirl kirjoitti:Unessani Keikaus ja Mustakikkeli olivat seurustelleet jo toista vuotta, mutta halusivat ehdottomasti pitää sen salassa muilta palstalaisilta. Minulle tämä paljastui, koska he pysähtyivät auttamaan, kun autoni hajosi tienposkeen ja kielsivät kertomasta kenellekään, että olin nähnyt heidät yhdessä.
:lol: Rupean seurustelemaan mustakikkelin kanssa heti kun hän on käynyt geenimutatoitavana ja tuoksuu mulatilta ja kun hänen mielestään naisten pillut ovat kauniita. Ennen sitä en.

Musta tuntuu, että Lolita oli taas mun unessa, mutta en ole varma. Näin ainakin sellaista unta, että huumekoira nuuhki mua rautatieasemalla ja sillä huumepoliisilta tai vartijalta pyrki muna ulos housuista, kun sillä seisoi. Se kai halusi olla mun kanssa silleen.
Kikkelis kokkelis.
KisSandra
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

No nyt se sitten poksahti, immenkalvo ja meni multakin kitinäunineitsyys, viimeyönä näin ihka ensimmäisen runkkariuneni :yo:

Viimeyönä teitä oli oikein joukolla mun unessani ja tulitte kaikki Ouluun, mä raahasin jokapaikasta patjoja mun luo (kaikki piti majoittaa meille jostakin kumman syystä). En edes muista kaikkia ketä siinä unessa oli mutta ainakin mukana oli Lolita, Sudenhenki, Bluntly, Mylwin, Geetzu, Dumari, Irmelianneli, Suvinen ja Nowaysis. Kaikkein hassuinta on, että osaa näistä henkilöistä en ole ikinä tietääkseni / muistaakseni edes tavannut enkä tiedä miltä he näyttävät mutta tässä unessa tiesin kuitenkin heidän olevan niitä joina heidät siinä näin.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Keikaus kirjoitti:Ennen sitä en.
Haistan tässä jonkinlaista selittelyä. Tunnustakaa pois, you lovebirds :twisted:
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

swirl kirjoitti:Unessani Keikaus ja Mustakikkeli olivat seurustelleet jo toista vuotta, mutta halusivat ehdottomasti pitää sen salassa muilta palstalaisilta. Minulle tämä paljastui, koska he pysähtyivät auttamaan, kun autoni hajosi tienposkeen ja kielsivät kertomasta kenellekään, että olin nähnyt heidät yhdessä.
Ekanakin, se ei ollut unta! Hämärtyykö sulla useinkin unen ja valveen raja?

Siks toisekseen, sä lupasit!

Siks kolmanneksekseen, jotain toi Kapteeni Keikku tuossa yritti ilmeisesti selitellä "hajueroista" ja muista, mutta homma meni oikeasti niin että ekoilla treffeillämme Keikulla oli ihan kauhea duha, räkä poskella koko ajan, hyi helvetti. Joutui tyttö sitten ottamaan treffit vähän riskillä kun ei päässyt kunnolla nuuhkimaan ominaishajuani, ja joutui luottamaan siinä asiassa sanaani "Usko jo, on se ihan hyvä!". Pieleen meni, mutta oh well. Turha sitä oli sitten jälkikäteen enää harmitella, valittu mikä valittu.

No ei vaiskaan, Keikku on mulle ihan vääränlainen horo. Etsin enemmänkin Rotan Vuonna syntyneitä. En tule toimeen Sammakoiden kanssa. Yhden kerran olen kyllä antanut Keikulle tapaamishalin, Lolitan kissanristiäisissä. Mutta sai olla laitimmainen kerta!
Leila

Viesti Kirjoittaja Leila »

Näin unta, että järjestin kitinä-miitin. Paikalle tuli hurjat kolme henkilöä: nuori, tummatukkainen, fiksu nainen sekä punakka ja krapulainen nuori mies. Kolmas miittailija oli vanha mies harmaassa takissa ja pappojen lippahatussa. Kukaan näistä henkilöistä ei suostunut kertomaan, että keitä ovat. Lupasin kuitenkin viedä heidät Kuopion yöhön ja toimia kuljettajana, ja niinpä nämä tyypit istuivat volvossa odottamssa minua jo viiden aikaan iltapäivällä.
Elppis
Kitisijä

Leila kirjoitti:nuori, tummatukkainen, fiksu nainen
Hei, mun nimi on Elppis :)
Patz

Elppis kirjoitti:
Nyt oot kyllä selityksen velkaa että mitä SÄ oot tehny Runkkiksen (punakka ja krapulainen nuori mies) ja Poikuuden (vanha mies harmaassa takissa ja pappojen lippahatussa) kanssa??
Elppis
Kitisijä

Patz kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Nyt oot kyllä selityksen velkaa että mitä SÄ oot tehny Runkkiksen (punakka ja krapulainen nuori mies) ja Poikuuden (vanha mies harmaassa takissa ja pappojen lippahatussa) kanssa??
Opettanut käytöstapoja ja yrittänyt viittomakielellä viestiä "AUTA, MINUT KIDNAPATTIIN.. TÄMÄ ON TEKOHYMY!"
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

KisSandra kirjoitti:Viimeyönä teitä oli oikein joukolla mun unessani ja tulitte kaikki Ouluun, mä raahasin jokapaikasta patjoja mun luo (kaikki piti majoittaa meille jostakin kumman syystä). En edes muista kaikkia ketä siinä unessa oli mutta ainakin mukana oli Lolita, Sudenhenki, Bluntly, Mylwin, Geetzu, Dumari, Irmelianneli, Suvinen ja Nowaysis. Kaikkein hassuinta on, että osaa näistä henkilöistä en ole ikinä tietääkseni / muistaakseni edes tavannut enkä tiedä miltä he näyttävät mutta tässä unessa tiesin kuitenkin heidän olevan niitä joina heidät siinä näin.
Traumatisoiduit ilmeisesti kovinkin pahasti tuskassa sattuneesta yhteentörmäyksestä. Toivottavasti et kuitenkaan syytettä ole nostamassa. :)
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Varmaan eka kerta kun avaudun tänne. Tänä aamuna oli sitten se eka kerta kun vakkarit tunki mun uniin. Ravintolassa oltiin sieltä siirryttiin jonkun kämpälle isommalla jengillä. Tämän jälkeen mopo karkasi käsistä ja melkein housutkin lähti jalasta kun eräs kitynainen yritti tunkea mun päälle. Säpsähdin hereille ja olin jonkun aikaa ihmeissään. Ei voi olla totta. Huvittuneena nousin ylös sängystä.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Leila kirjoitti:Näin unta, että järjestin kitinä-miitin. Paikalle tuli hurjat kolme henkilöä: nuori, tummatukkainen, fiksu nainen sekä punakka ja krapulainen nuori mies. Kolmas miittailija oli vanha mies harmaassa takissa ja pappojen lippahatussa. Kukaan näistä henkilöistä ei suostunut kertomaan, että keitä ovat.
Nuo kaksi viimeistä ovat selvästikin Chappis ja Homeboy, mutta tuo ensimmäinen kuulostaa täydeltä epäyhtälöltä.
RuNkkuTonttu

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Patz kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Minkälaisena ihmisenä sinä minua oikein pidät?

Toisaalta Poikuuden kanssa voisi hauskaa lähteä hieman ryypiskelemään...