Minulla ainakin latvat pyörii mutkalle, kun ei kampaa päätään vaan hieroo märän pään pyyhkeessä kuivaksi. Onko tälläinen saunakihara seksikäs? Lisäksi muissa toimissani vältän äärimmäistä sliippaamista. Mielummin hieman nuhruinen ja kulunut vaatetus kuin äärimmilleen geelattu ja fiksattu pää + merkkivaatteet...
olenko eroottinen vai pitääkö pohtia itsensä kohentamista, jotta baarikulttuuri soisi menestyksen...
Mä en nyt kultaseni puhu susta, mutta kyllä, vähän "nuhjuisempi" olemus on mielestäni enemmän hot kuin geelihipsijät.
Siis retroseksuaali sen olla pitää. Ei kuitenkaan mikään haiseva äijänköriläs, joka ei pese hampaitaan ja kulkee rikkinäisissä verkkareissa tilaisuudessa kuin tilaisuudessa.
ninnithequeen kirjoitti:
Niin ja sulla on Slam ihanat hiukset
kosteat kiharat... xP kalju pitäisi leikata, että naisen saisi... rasvaisena ei ehkä kovin leppeet nämä karvat... hyvät löylyt oli... juu hetki sitten...
kutittaa silmiä, kun spedeen pyörällä... taas kohta olen sen ikuisuus kysymyksen äärellä, että jatkaakko kasvattamista ja laittaa pampulalla kiinni, vai lippaako lyhyeksi...