Hmm
Työt alkavat vasta yhdeltä ja täällä on yksi ylimääräinen amerikkailainen teini kylässä. Onneksi hän on porukoitteni kanssa lähdössä Lahteen ja voin teoriassa rämpyttää kitaraa koko aamupäivän. Käytännössä taas en, sillä tänne tulee siivooja pyyhkimään ja imuroimaan jo VALMIIKSI SIIVOTTUA taloa. Sitten kun alan ymmärtää vastaavaa logiikkaa, ampukaa minut.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Melkein joka paikkaan sattuu ja väsyttää aikalailla. Kyllä huomaa että on maanantai. Hierojalle olis käyttöä.
Tuhmasti sanottu!1 Kallis muttei hyvä, kuinka.. nousukasmaista Maanantai on ihan hyvä päivä, hierojalle tosin ois käyttöä täälläkin (hienovaraista vihjailua).
Yep. Toinen työkaveri palasi lomalta, ja jo alkaa töitä riittää. Toki osa on sitä, "Tässä on tämä taksikuitti, voisitko laittaa sen mappiin?".. mappihan on hänen käden ulottuvillaan, mutta homma delegoidaan mulle, koska olen nuorempi ja vuokratyöntekijä.
nowaysis kirjoitti:
Tuhmasti sanottu!1 Kallis muttei hyvä, kuinka.. nousukasmaista Maanantai on ihan hyvä päivä, hierojalle tosin ois käyttöä täälläkin (hienovaraista vihjailua).
Siis kallis ja hyvä, piti tietenkin sanoa...
Vaihtoehtona hierojalle kävis moukari/lihanuija.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti kirjoitti:
Vaikka sellainen löytyis, niin meinaatkos että alkasin siitä täällä hehkumaan? Joo en.
Niinhän sä nyt sanot, mutta miehet menee aina hiukan sekaisin kun ne tapaa oikein kivan tytön. Hyvinä esimerkkeinä käy jouska, jonka näppikseltä en ikinä olisi uskonut lukevani sitä määrää liirumlaarumia mikä liittyy sen skorpparitytsiin. Mustakikkeliä ja sen hehkutusta unohtamatta.
safi kirjoitti:Niinhän sä nyt sanot, mutta miehet menee aina hiukan sekaisin kun ne tapaa oikein kivan tytön. Hyvinä esimerkkeinä käy jouska, jonka näppikseltä en ikinä olisi uskonut lukevani sitä määrää liirumlaarumia mikä liittyy sen skorpparitytsiin. Mustakikkeliä ja sen hehkutusta unohtamatta.
Pusi pusi sullekin. Toivottavasti hehkutukseni ei ärsyttänyt? Sullahan näyttäisi nyt olevan tuon silsiksen kanssa jotain julkista palstaheruttelua, hmm?
Ps. Jostain syystä en ole enää viime aikoina juurikaan kirjoitellutkaan Ihastuksestani, vaikka viime viikolla taas tapasimme, ja mahdollisesti tänään taas. Tää teininä olo on niiiin ihkuliinia! Ei minua ainakaan pelota näyttää lämpimiä tunteitani ja laskea suojakilpeäni kohdatessani Mukavan Tytsän. Olkoon sitten vaikka kuinka ärsyttävä mielen heikkouden merkki joillekin.
mustakikkeli kirjoitti: Tää teininä olo on niiiin ihkuliinia! Ei minua ainakaan pelota näyttää lämpimiä tunteitani ja laskea suojakilpeäni kohdatessani Mukavan Tytsän.