Kyllä Riki tulee lähemmäksi Ron Woodin (Rolling Stones) maanläheistä habitusta kuin Rodin hintahtavaa diivapersoonaa...AarneAnkka kirjoitti: Riki Sorsaa luultiin Japanissa aina Rod Stewartiksi. Vaikka molemmat ovat ihan pökkelöitä.

Kyllä Riki tulee lähemmäksi Ron Woodin (Rolling Stones) maanläheistä habitusta kuin Rodin hintahtavaa diivapersoonaa...AarneAnkka kirjoitti: Riki Sorsaa luultiin Japanissa aina Rod Stewartiksi. Vaikka molemmat ovat ihan pökkelöitä.
Se on se iso nenä. Ainoa sovittava piirteesi.MarthaFocker kirjoitti:Italialaisesta ja ranskalaisesta saa välillä kuulla,
Periaatteessa joudun komppailemaan tätä kokemuksen pohjalta mutta nyt viimeeksi Kreikassa ollessa olin kovin yllättynyt kun siellä ei kertaakaan mennyt paikallisilla arvaukset oikein, sieltä tuli Espanjaa, Italiaa, Ranskaa ja sitten olivat yllättyneitä kun kuulivat, että ollaan Suomesta. No, ollaanhan me toki siskolikan kans hiukan tummempiverisiä mutta kyllä nyt joku on aina aiemmin arvannut oikeinkin.Suvinen kirjoitti:Ikävää jos romutan illuusiosi, mutta mitä itse on ulkomailla matkustellut ja oleillut, niin kyllä suomalaiset todellakin erottuvat kuin tikku paskasta. Yleensä kyllä jostain ihan muusta syystä kuin kuulaasta ihosta, tosin.
Tunnusta! Katsoit kuitenkin. Kukaan ei voi vastusta tissini vetovoimaa.Ann kirjoitti:En mä katso galleriatisuja. Ne ei tee tisuille oikeutta. Mylwin hoitaa meidän yhtiössä nää galleriatirkistelyt.
Nenäni on varsin normaalin kokoinen. Perseeni on iso. Ja egoni.Gattaca kirjoitti:
Se on se iso nenä. Ainoa sovittava piirteesi.
Uuuh, vastustamaton yhdistelmä.MarthaFocker kirjoitti:Perseeni on iso. Ja egoni.
Olet itse tunnustanut, että se on iso. Ainoa asia, joka tekee sinusta söpön.MarthaFocker kirjoitti:Nenäni on varsin normaalin kokoinen. .Gattaca kirjoitti:
Se on se iso nenä. Ainoa sovittava piirteesi.
Ja nelikulmainen. Tissit ei niin pahat.MarthaFocker kirjoitti: Perseeni on iso.
Mun on isoNpi.MarthaFocker kirjoitti: Ja egoni.
Hetkinen..MarthaFocker kirjoitti: Mieti sitä, niin saadaan nuo turhat kuvitelmat pois mielestäsi, niin voit liittää minut samaan listaan kuin Lolitan.
Mä voisin erehtyä pitämään sua brittinä silmiesi ja nenäsi takia.tonttu kirjoitti:Ei ole koskaan luultu ulkomaalaiseksi, koska olen ylläripylläri niin kamalan vaalea.
Pitkä, kapea nenä, linnunleuka/pieni leuka, kapeat kasvot, kapea suu?Dryad kirjoitti: korkeat poskipäät, hyvin hyvin vaalea iho ja kuitenkin punertava tukka saa aikaan väärän vaikutelman.
Ei... Tuosta kuvauksesta tulee jo mieleen jokin luihu noita-akka. Minulla on hyvin vahvat/terävät kasvonpiirteet.silsakenraali™ kirjoitti:Pitkä, kapea nenä, linnunleuka/pieni leuka, kapeat kasvot, kapea suu?Dryad kirjoitti: korkeat poskipäät, hyvin hyvin vaalea iho ja kuitenkin punertava tukka saa aikaan väärän vaikutelman.
Ei ole mitään tunnustettavaa. Mulla on liian hyvä tissipillupeppumuna-muisti ja liian vähän tilaa verkkokalvoilla. Odotellaan kiltisti sitä hääyötä..Lolita kirjoitti: Tunnusta! Katsoit kuitenkin. Kukaan ei voi vastusta tissini vetovoimaa.
Älä nyt jaksa Gattaca. Kyllähän sinä tiedät itsekin, että olet luuseri.Gattaca kirjoitti: Kostuuko?
Niin, mutta et vastannut kysymykseen. Sulla taitaa soida nyt parikin Nylon Beatin biisiä mielessä...MarthaFocker kirjoitti:Älä nyt jaksa Gattaca. Kyllähän sinä tiedät itsekin, että olet luuseri.Gattaca kirjoitti: Kostuuko?
Kaikki muut sen tietävät, minä tiedän ja sinä tiedät.