Aah. Se onkin uteliaisuus eikä moraali. Vittuilu tunnetulla nikillä ei ole ongelma, koska silloin on uteliaisuus tiessään.silsakenraali™ kirjoitti:
Mä en kestä, kerro heti!
Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?
Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?
Eiq nyt mä tajuunUusiopehmis kirjoitti:Ei kun kiveäkin kiinnostaa. Kiwi on aina hapan tai täysin kypsä, ei sitä kiinosta koskaan mikään.WanhaPervo kirjoitti:?

Minäkö hidas? Nyt en ymmärrä!
Joo ja mä kuulun kaikki-nyt-tänne-heti-sukupolveen.Rouva Pupu kirjoitti:Aah. Se onkin uteliaisuus eikä moraali. Vittuilu tunnetulla nikillä ei ole ongelma, koska silloin on uteliaisuus tiessään.silsakenraali™ kirjoitti:
Mä en kestä, kerro heti!
Mä kun luulin että on sukupuoli eikä sukupolvi?silsakenraali™ kirjoitti:Joo ja mä kuulun kaikki-nyt-tänne-heti-sukupolveen.
No tulihan se sieltä. Etkös sä välillä kovastikin väittänyt ettei tuo ole mikään tuplanikki? Paskapuheella on lyhyet jäljet, vaikka "puskasta" pupu huutelisikin.Vihernikki kirjoitti:Herätkää ne joita ihan helvetisti kiinnostaa kuka olen. Oikeesti. Täällä on edelleen 492 rekisteröitynyttä käyttäjää, eikä kenenkään juttuja muutenkaan moderoida.
Tapansa mukaan Tix on täydellisen väärässä. Zeb kiteytti oleellisen paremmin kuin minä, lue esim. tuosta jos vaikka aukeaisi sullekin. Nyt tiedän millaisia ihmisiä nimettömiä heippa-lappusia jättävät Kyttääjät ovat.Uusiopehmis kirjoitti:Luulen että tuo vierasnikkivittuilu-angsti liittyy ennenmuuta miitissäkävijöiden tarpeisiin - olis niin kiva spekuloida ja juoruta ja kyräillä zillee pokz zäp..
Sitä ihmettelen erityisesti että näitä "EVVK"-tyyppejä tämä tuntuu kuitenkin edelleen kiinnostavan varsin kovasti kovin monen viestin verran?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 10.08.2006 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Taisin ilmaista itseäni kikkelille puutteellisesti
Kaikki eivät tunne kaikkia, mutta 492 käyttäjää voi koko ajan lukea juttujasi. Ei auta kyylätä, ei.
Otas nyt jo vähän kevyemmin!

Kaikki eivät tunne kaikkia, mutta 492 käyttäjää voi koko ajan lukea juttujasi. Ei auta kyylätä, ei.
Otas nyt jo vähän kevyemmin!
Se ekologinen vaihtoehto!
Kuulinko oikein että tuplanikkiä käyttävä pelkuri käskee muita ottamaan "vähän kevyemmin", kun ensin on pidemmän aikaa stalkannut ja aloittanut meta-keskusteluja puskasta huudellen, kuinka inhoaa ihastuksensa kohdetta? Vaikka ei tietenkään koskaan lue ihastuksensa viestejä?
-
- Kitisijä
Sallinet, että lainaan tuosta allekirjoituksen ja tittelinUusiopehmis kirjoitti:Ei kun kiveäkin kiinnostaa. Kiwi on aina hapan tai täysin kypsä, ei sitä kiinosta koskaan mikään.

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
On melkoisen omavalintaista työstää luutunut maailmankuva. Vielä omavalintaisempaa on ilmaista sitä julkisesti kirjoittamalla toistuvasti samaa lausetta varioimatta sitä mitenkään. Se, että omat hartaat kauppalistakirjoitukset herättävät toisissa ihmisissä ajatuksia, on tietysti merkillistä, mutta vielä merkillisempää on suhtautua toisten ihmisten mielipiteisiin kuin ne olisivat omia.safi kirjoitti:Patz hei herää nyt jo! Sinä aloitit mustakikkelin nokittelun siinä ilmanpuhdistus ketjussa, joten aika turha parkua kun paskat on housuissa.Ilmanpuhdistus-ketju, Patz kirjoitti:Ei ku joo, kyllä mua nykysin vähän ärsyttää toi mustakikkeli, kun se tunkee noita helvetin pitkiä postauksiaan kaikista sen existä joka saaskutin ketjuun. Mut ei kuitenkaan vielä silleen pahasti, että voit jatkaa.
"Sä oot enemmän hyvä ku toi sanoon tosta tyypistä rumasti!" Näin kasvavan nuoren naisen näkökulmasta on joskus inspiroivaa nähdä, millaisia mahdollisuuksia elämässä onkaan.Mustakikkeli nyt vaan on sinua paljon taitavampi nokittelussa.
Mun silmissä Patzille menee ainoastaan isot itseironiapisteet. Onpa tälläkin palstalla edes yksi, joka ei suhtaudu itseensä kuin lapsi, joka uhkaa pidättää hengitystään jos ei äiti suostu ostamaan uutta lelua. Respect.Sen osuvuuden huomaan vaikkapa siitä sinkkumatin vonkaus jutskasta, joka sinua näyttää todella korpeavan. Sen verran usein jaksat siitä edelleen vaahdota, eikä se kyllä mielestäni kovin kaukana totuudesta ollut.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Apua. Anteeksi nyt, jos kilautin sut kunnolla. Muita?? Toivottavasti saat jotain apua tuohon vaivaasi. Ainoa stalkkeri täällä olet sinä. Lisäksi tuntuu olevan jokseenkin ylikorostunut miehinen itsetunto, kun luulet, että näkymättömään nettihenkilöön voisi ihastua. Sulla on oikeesti mun silmiin liian pitkät, liian tylsät, liian tyhmät jutut. Vähän heitin sua kivellä, niin kuin kaikki täällä ketä milloinkin ja sekosit totaalisesti. Niinhän se on, että kun koira tykkää kaluta just samalla lailla, samaan aikaan tiettyjä luita, niin hermostuuhan se, kun ei enää saakaan toteuttaa samaa tapaansa. Sori nyt, ettet mun kohdalla vaan onnistu.mustakikkeli kirjoitti:Kuulinko oikein että tuplanikkiä käyttävä pelkuri käskee muita ottamaan "vähän kevyemmin", kun ensin on pidemmän aikaa stalkannut ja aloittanut meta-keskusteluja puskasta huudellen, kuinka inhoaa ihastuksensa kohdetta? Vaikka ei tietenkään koskaan lue ihastuksensa viestejä?
Morjens.
Se ekologinen vaihtoehto!
Olikos tuo nyt se "katsokaa ma nauran, hahhahhaa! En ole yhtään ärsyyntynyt en."-kortti? Kovasti sinulla on kuitenkin ollut puhtia kommentoida tähänkin keskusteluun, vaikka niin olit aikaisemmin sitä mieltä että meidän pitäisi vältellä palstalla toisiamme, kun et kestänyt kommentointiani samaan viikonpäiväketjuun kuin sinä. Uskalsit tulla näykkimään kantapäitäni vasta kun oletit minun olevan altavastaajana? No, karkuun lähdit kuitenkin. "Viisaampi perääntyy"-kortti ei toimi, jos siihen yrittää liittää "Heitän viimeisen vittuilun ja ryntään pakoon"-kortin.Patz kirjoitti:Ja tosta nokittelusta. Mulla kun ei ole mitään tarvetta siihen, lähinnä nauran täällä duunissa miten naurettaviin mittasuhteisiin joku palstahenkilö kasvattaa jonkun toisen palstahenkilön tuplanikillä antaman kritiikin. "Henkilöllisyydet esiin, palstaminääni on loukattu verisesti jonkun toisen palstahenkilön toimesta!" Tsiisus. Ei ole typeryydellä rajaa.
Patzille, Vihernikki/Pupulle ja muillekin vähän tyhmemmille edelleen: tämähän oli vain gallup, jossa kartoitin yleisimmin tuntoja mitä tulee puskastahuuteluun, samalla vähän vittuillen yhdelle tuplanikille. Jos olisin halunnut paljastaa Vihernikin tuplatunnuksen, olisin ottanut suoraan yhteyttä admineihin. Keskusteluhan toimi, vihernikkikin tuli tänne ihan peloissaan kommentoimaan.
Mukava myös huomata että varsin monet pitävät multinikkailua kuitenkin aika epäterveenä ilmiönä, varsinkin kun kieltäjien joukosta karsii pois Patzin kaltaiset kilahtelijat jotka vastaavat vastaan vain kysyjää kohden kokemansa antipatian takia. Voi hitsi kun en sittenkin tajunnut laittaa tätä kyselyä Sateenkaarinikkinä, olisi voinut saada luotettavampia tuloksia.
Noin siis sanoo puskastahuutelija joka on jo pidemmän aikaa seurannut minua eri keskusteluihin, ainoina aseina "HÅMÅ!"- ja "Vittu sä olet tymempi kuin slämi, mä inhoan sua ja sun juttujasi vaikka en koskaan niitä luekaan!"-huutelut.Ainoa stalkkeri täällä olet sinä.
Miehet ovat tainneet kiusata sinua pienenä, pupuseni.Lisäksi tuntuu olevan jokseenkin ylikorostunut miehinen itsetunto
Tässä tapauksessa "vähän" = pitkähkö avautuminen metakeskustelun keinoin aivan muuhun liittyvässä keskustelussa siitä, kuinka inhoaa kyseistä henkilöä ja hänen juttujaan, vaikka ei siis koskaan tietenkään lue niitä. Plus ne muutamat aikaisemmat puskastahyökkäilyt. Eikö yhtään edes hävetä, pikku pelkuri?Vähän heitin sua kivellä, niin kuin kaikki täällä ketä milloinkin ja sekosit totaalisesti.
"Täydellinen sekoaminen" viiittasi ilmeisesti siihen kun sain jopa puskastahuutelijan hermostumaan tällä gallupilla?
Niinpä niin, my little stalker. Vaihda vaikka tunnusta välillä etten heti tunnista seuraavalla kerralla, kun päätät iskeä.Morjens.
Epäilen, että sama virus/riivaja, joka on pehmittänyt pari muutakin päätä täällä on levinnyt mustiksen nuppiin.Lolita kirjoitti:Kuka sä olet ja mitä sä olet tehnyt Mustakikkelille?mustakikkeli kirjoitti:...
Tautiin auttaa epärekisteröityminen ja Elämä. Tauti uusii väistämättä.
Pakko onnitella tuosta ensimmäisestä virkkeestä. Tuollaista besserwisserismiä ja toisen keskustelijan yläpuolelle asettumista näkee harvoin edes Manalaltamustakikkeli kirjoitti:Tapansa mukaan Tix on täydellisen väärässä. Zeb kiteytti oleellisen paremmin kuin minä, lue esim.

Zeb ei kitetyttänyt minun mielestäni mitään oleellista. Jos oletetaan, että tunnet ihmisen palstanikki "Nakkimakkara" ja hän kirjoittaa viesitin nimimerkillä "Puusilmä" jossa toteaa että nimi-erkki "Kurakikuli" on tymä ja lattea, niin mitä helvatun väliä sillä on sinun kannaltasi, jos a) et suutu viestistä niin paljon, että haluat aloittaa vendettan (esimerkiksi avaamalla asiaa koskevan ketjun jossa haluat kiinnittää huomiota tuohon käytökseen ja häväistä henkilön toisen nimimerkin) tai b) jos et halua varmistaa, että kyseessä onkin joku jonka tunnet irl-tapaamisesta? Nimittäin nimimerkit Nakkimakkara ja Puusilmä ovat ainakin minulle ihan yksi ja sama - ihmisiä joita en tunne ja joiden mielipiteillä minusta ei ole minkään valtakunnan merkitystä.
En ole koskaan ymmärtänyt sen spekuloimisen lisäarvoa, onko jollakulla multinikki vai ei, koska kaikilla nikeillä kirjoitettuja sääntöjenvastaisia viestejä pitää kohdella samalla tavalla. Eipä tuo Vihernikki minään puskahuutelunikkinä ole edes profiloitunut. Paljon olleellisempaa on se, että onko täällä sääntöjä ja noudatetaanko niitä ja sääntöjen vastaiset viestit poistetaan. En ole huomannut sinun kuuluttavan poliisitoimia milloinkaan muulloin kun nyt kun osui omalle kohdalle. Miksi sääntöjen valvominen ja julkiset paljastukset ovatkin nyt yhtäkkiä in?
Mitä lisäarvoa se sinulle tuo, jos joku vittuilee "omalla" nimimerkillä tai "vieraalla" jos et tunne henkilöä kuitenkaan, et ole tavannut häntä etkä koskaan tapaakaan? Senkö, että arvioit jatkossa hänen toisellakin nimimerkillään kirjoittamia viestejä sitä kautta, että tuo henkilö on (palsta)minuun ikävästi suhtautuva? Öh? Jos keksit tähän kysymykseen yhdenkin järkevän vastauksen, tarjoan sinulle oluen. Sitä miettiessä kannattaa varmaan laittaa se netti kiinni.
Edit: Naurattaa niin mahdottomasti ajatus siitä, että joku tulisi "peloissaan" kirjoittelemaan tänne jotain

Ainiinjoo, mutta eihän mua naurata koskaan. Damn.
-
- Kitisijä
Tiesittekö, että kives on johdettu kivi-sanasta? Okei, aika helppo, mutta annoin tuon joka tapauksessa esimerkkinä johdoksista (olikohan se termi nyt johdos vai mikä, kun on niin kauan aikaa siitä...) eräässä suomen kielen tentissäkin, kun en muuta keksinyt.WanhaPervo kirjoitti:Eiq nyt mä tajuunUusiopehmis kirjoitti:Ei kun kiveäkin kiinnostaa. Kiwi on aina hapan tai täysin kypsä, ei sitä kiinosta koskaan mikään.WanhaPervo kirjoitti:?
Minäkö hidas? Nyt en ymmärrä!
Kikkelis kokkelis.
Skenaario. Asut kerrostalossa, jonka vastapäätä on toinen kerrostalo. Saat puhulun, jossa soittaja kertoo olevansa vastakkaisen talon asukas, kiimainen ja himokas nainen, joka on jokainen ilta kiikareilla tuijottanut sinua iltapuuhissasi, runksuiluissasi ja harrastaessasi esiaviollisia tuhmuuksia.Uusiopehmis kirjoitti: Mitä lisäarvoa se sinulle tuo, jos joku vittuilee "omalla" nimimerkillä tai "vieraalla" jos et tunne henkilöä kuitenkaan, et ole tavannut häntä etkä koskaan tapaakaan?
Nyt tuo nainen haluaisi sovittaa kikulia ja pipulia yhteen kanssasi, mutta sinä et tiedä hänestä yhtään mitään. Eikö ole hieman hölmö olo. Sinulla on fani, josta et itse tiedä yhtikäs mitäään, ja panemaan pitäisi lähteä?
Sallin toki, mutta korjaa edes kirjoitusvirhe sanassa "kiinnostaa." Kurja nähdä sitä monistuneenaLolita kirjoitti:Sallinet, että lainaan tuosta allekirjoituksen ja tittelinUusiopehmis kirjoitti:Ei kun kiveäkin kiinnostaa. Kiwi on aina hapan tai täysin kypsä, ei sitä kiinosta koskaan mikään.

Eiköhän ne panemiset voi skipata jos ei saa mitään tuntumaa toisesta.Sinkkumatti kirjoitti:Sinulla on fani, josta et itse tiedä yhtikäs mitäään, ja panemaan pitäisi lähteä?
Huonosti yhteismitallinen skenaario. Koska tuossa siitä tietämisestä olisi jotain konkreettista etua - siis muuhunkin kuin palstakyräilyyn.Sinkkumatti kirjoitti:Skenaario. Asut kerrostalossa, jonka vastapäätä on toinen kerrostalo. Saat puhulun, jossa soittaja kertoo olevansa vastakkaisen talon asukas, kiimainen ja himokas nainen, joka on jokainen ilta kiikareilla tuijottanut sinua iltapuuhissasi, runksuiluissasi ja harrastaessasi esiaviollisia tuhmuuksia.Uusiopehmis kirjoitti: Mitä lisäarvoa se sinulle tuo, jos joku vittuilee "omalla" nimimerkillä tai "vieraalla" jos et tunne henkilöä kuitenkaan, et ole tavannut häntä etkä koskaan tapaakaan?
Nyt tuo nainen haluaisi sovittaa kikulia ja pipulia yhteen kanssasi, mutta sinä et tiedä hänestä yhtään mitään. Eikö ole hieman hölmö olo. Sinulla on fani, josta et itse tiedä yhtikäs mitäään, ja panemaan pitäisi lähteä?
mustakikkeli kirjoitti:Jos olisin halunnut paljastaa Vihernikin tuplatunnuksen, olisin ottanut suoraan yhteyttä admineihin.

Voi vitun peelo... Ja sinullehan se tunnus olisi lähetetty kolmena kappaleena postilla. Sinullahan on yhtä terve minäkuva kuin Opera_fuckin_Dudella.
Sanoo itse flipperi. Vitun muuli.Mukava myös huomata että varsin monet pitävät multinikkailua kuitenkin aika epäterveenä ilmiönä, varsinkin kun kieltäjien joukosta karsii pois Patzin kaltaiset kilahtelijat
No okei. Puhelinseksiä sitten. Vastapuoili tietää sinusta paljon, mutta sinä et vastapuolesta mitään?Uusiopehmis kirjoitti: Huonosti yhteismitallinen skenaario. .
Kuullostaa laatupuhelinseksiltäSinkkumatti kirjoitti:No okei. Puhelinseksiä sitten. Vastapuoili tietää sinusta paljon, mutta sinä et vastapuolesta mitään?Uusiopehmis kirjoitti: Huonosti yhteismitallinen skenaario. .

N: Moi.
M: No moi.
N: Puhelinsekstataanko?
M: Joo, tokikyllä! Kerro millanen oot.
N: Nainen. Mä tiedän et sä oot tumma ja karrvainen gorillan kokoinen uros.
M: Ookei. No mitäs sulla on ylläs.
N: Vaatteet. Eiks oo kuumaa? Joko sait?
Edelleenkin, tuossakin olis hyötyä - nimittäin se, että voisi visualisoida toisen kiihottaakseen itseään. Jos nyt oikein pinnistelen keksiäkseni hyödyttömyydessään yhtä yhteismitallisen skenaarion, niin se olisi seuraavanlainen:
JokuHeppuli saapuu työpaikan taukopaikalle, ja löytää nimikkokahvikuppinsa käytettynä tiskipöydältä. Hän nostaa helvetinmoisen metakan siitä, että kuka näin on tehnyt. Ihan yhtä hyvin hän voisi juoda kahvinsa niistä sadasta nimeämättömästä mukista. Pillastuneena hän kiertelee työpaikalla ja kyselee kaikilta "sinäkö oot juonu mun mukista? Häh?" ja estää kaikilta pääsyn kahvitilaan kunnes on selvillä kuka liero hänen mukiaan käytti. Kyse on periaatteesta, mitäs sitten että tarjolla olisi 100 muuta käyttökelpoista mukia ja tiskikone hoitaa kyllä mukin taas puhtaaksi.
Hyödyt syyllisen löytymisestä olisivat lähinnä se, että jatkossa JokuHeppuli voi urputtaa ja kyräille tuolle sikailijalle ja että tuo sikailija tietää jatkossa että tämä on JokuHeppulin muki ja siitä ei rankaisematta juoda. Toinen ratkaisu skenarioon olisi, että ylin johto puuttuu peliin ja sanoo että mukista joi joku työpaikalla käynyt vieras, keskity töihis, sun kahvitauko meni jo.
Yllättävän paljon tekstiä ja jopa kiivasta sellaista "EVVK"-osastomme edustajalta?
Besserwisserismiä ei sinulle ilmeisesti edusta se, että sinä väität tietäväsi paremmin kuin toiset itse miksi he ovat multinikkailua vastaan? Ja kun sanon sinun olevan luuloinesi väärässä, huudat "kattokaa, besserwisseri!!!" + "ma nauran"?
Miten mielesi nyt näin yllättäen muuttui, kun hieman aiemmin itse ojensit erästä mustanikkiä, kuinka raukkamaista häneltä oli haukkua toista puskasta huudellen?
Tässä ilmenee yksi aivan hyvä syy tietää kuka panettelee ja arvostelee: tuplastandardit. Kyllä, henkilön mielipiteitä tietystä asiasta voi kyseenalaistaa, jos tietää hänen palstahistoriaansa ja -käytöstä. Esimerkiksi kun Snapahead haukkui juuri etten mieti mitä kirjoitan vaan oksennan kaiken ajattelematta palstalle, en voinut mielessäni olla ihmettelemättä näkeekö hän oman kirjoittelunsa jotenkin erilaisena. Ainakaan jäljestä sitä ei erityisemmin havaitse. Tämä tietenkin asetti hänen arvostelunsa uuteen valoon.
Samaten kun Vihernikki-pupunen arvostelee toista kirjoittajaa kohtaan aloittamassaan panettelussa että tämä on masentava, huonompi kuin släm konsanaan, tosi tymä jne., niin on aivan inhimillistä haluta tietää, miten henkeviä, älykkäitä ja yleviä kirjoituksia hän onkaan mahtanut suoltaa, siis sillä yleisemmin käyttämällään tunnuksella. Onko hänellä yleensäkään mitään varaa arvostella toisten kirjoituksia ja palstapersoonaa. Toisin kuin sinä ja Elppa tunnutte jatkuvasti luulevan, kyseessä ei ole että joku haluaisi paljastaa toisen todellisen henkilöllisyyden.
Ja hei, jopa sinäkin käytit yllä ihan samaa tehokeinoa. Sanoit ettet muista nähneesi minun arvostelleen koskaan aiemmin kenenkään toisen multinikkailua. Ts. pyrit käyttämään (metsään menevää) muistikuvaasi viestihistoriastani todetaksesi sen, ettei minulla pitäisi olla mitään varaa arvostella toisten multinikkailua.
M.O.T.
"Katsokaa ma nauran"-kortti havaittu.Uusiopehmis kirjoitti:Pakko onnitella tuosta ensimmäisestä virkkeestä. Tuollaista besserwisserismiä ja toisen keskustelijan yläpuolelle asettumista näkee harvoin edes ManalaltaEi jeesus että repesin
Besserwisserismiä ei sinulle ilmeisesti edusta se, että sinä väität tietäväsi paremmin kuin toiset itse miksi he ovat multinikkailua vastaan? Ja kun sanon sinun olevan luuloinesi väärässä, huudat "kattokaa, besserwisseri!!!" + "ma nauran"?
Besserwisseriksikin haukkumisen uhasta huolimatta totean jälleen sinun olevan väärässä. Olen useassa muussakin tapauksessa aiemmin valittanut vastaavalla tavalla tupla- tai mustanikillä muita panetelleen toimista, tosin lähinnä komppaillen muita, koska muut ovat ehtineet ensin. Sinänsä on myös ihan inhimillistä että koen vielä sitäkin enemmän asiaa kohtaan mielenkiintoa, kun se kohdistuu minuun, nicht war?En ole huomannut sinun kuuluttavan poliisitoimia milloinkaan muulloin kun nyt kun osui omalle kohdalle. Miksi sääntöjen valvominen ja julkiset paljastukset ovatkin nyt yhtäkkiä in?
Miten mielesi nyt näin yllättäen muuttui, kun hieman aiemmin itse ojensit erästä mustanikkiä, kuinka raukkamaista häneltä oli haukkua toista puskasta huudellen?
Pitäisikö minun nauraa tässä kohtaa, koska itsekin teet jatkuvasti juuri noin? Muistuu mieleeni muistaakseni toissakertainen suurieleinen palstapoistumisesi, jonka jälkimainingeissa taisit haukkua minua "mieshuoraksi" ja kostoksi "Tervetuloa takaisin DramaQueen-tunnuksella"-läpästäni kirjauduit samantien palstalle minua parodioivalla ja panettelevalla tunnuksella, levitellen paskaa palstalle. Ihan hauska läppä sekin toki oli, ja tiesin koko ajan kuka sen takana oli, siitä sinulle kuitenkin puoli pistettä.Mitä lisäarvoa se sinulle tuo, jos joku vittuilee "omalla" nimimerkillä tai "vieraalla" jos et tunne henkilöä kuitenkaan, et ole tavannut häntä etkä koskaan tapaakaan? Senkö, että arvioit jatkossa hänen toisellakin nimimerkillään kirjoittamia viestejä sitä kautta, että tuo henkilö on (palsta)minuun ikävästi suhtautuva? Öh?
Tässä ilmenee yksi aivan hyvä syy tietää kuka panettelee ja arvostelee: tuplastandardit. Kyllä, henkilön mielipiteitä tietystä asiasta voi kyseenalaistaa, jos tietää hänen palstahistoriaansa ja -käytöstä. Esimerkiksi kun Snapahead haukkui juuri etten mieti mitä kirjoitan vaan oksennan kaiken ajattelematta palstalle, en voinut mielessäni olla ihmettelemättä näkeekö hän oman kirjoittelunsa jotenkin erilaisena. Ainakaan jäljestä sitä ei erityisemmin havaitse. Tämä tietenkin asetti hänen arvostelunsa uuteen valoon.
Samaten kun Vihernikki-pupunen arvostelee toista kirjoittajaa kohtaan aloittamassaan panettelussa että tämä on masentava, huonompi kuin släm konsanaan, tosi tymä jne., niin on aivan inhimillistä haluta tietää, miten henkeviä, älykkäitä ja yleviä kirjoituksia hän onkaan mahtanut suoltaa, siis sillä yleisemmin käyttämällään tunnuksella. Onko hänellä yleensäkään mitään varaa arvostella toisten kirjoituksia ja palstapersoonaa. Toisin kuin sinä ja Elppa tunnutte jatkuvasti luulevan, kyseessä ei ole että joku haluaisi paljastaa toisen todellisen henkilöllisyyden.
Ja hei, jopa sinäkin käytit yllä ihan samaa tehokeinoa. Sanoit ettet muista nähneesi minun arvostelleen koskaan aiemmin kenenkään toisen multinikkailua. Ts. pyrit käyttämään (metsään menevää) muistikuvaasi viestihistoriastani todetaksesi sen, ettei minulla pitäisi olla mitään varaa arvostella toisten multinikkailua.
M.O.T.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 10.08.2006 16:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Tai vaihtoehtoisesti puree siltä pään poikki?McJanne kirjoitti:Hyvä kenraali, jättää viholliselle mahdollisuuden - vetäytyä.
Haluaisin kyllä kovasti itsekin perääntyä, mutta minen saata! Annoin täällä aamulla niin juhlallisen lupauksen että pyrin vastaamaan kaikkiin tähän keskusteluun tuleviin kommentteihin. En halua että kukaan tuntee oloaan osattomaksi ja alkaisi mahdollisesti inhota minua sen takia. Olen niin riippuvainen kaikkien palstalaisten hyväksynnästä.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 10.08.2006 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.