RIPSIPIIRAKKA, maistuu nuollessa suolaselta?swirl kirjoitti:Mun äitee lupas ehkä tuoda jonkun suolaisen piiraan huomenna,.

RIPSIPIIRAKKA, maistuu nuollessa suolaselta?swirl kirjoitti:Mun äitee lupas ehkä tuoda jonkun suolaisen piiraan huomenna,.
Painu helvettiin tästä ketjusta!!! Tää oli vaan naisille ja tietääkseni sulla ei ole pillua etkä todennäkösesti tule saamaankaan.Gattaca kirjoitti:RIPSIPIIRAKKA, maistuu nuollessa suolaselta?swirl kirjoitti:Mun äitee lupas ehkä tuoda jonkun suolaisen piiraan huomenna,.
Poistun lämmittelemään.Kid kirjoitti:
Painu helvettiin tästä ketjusta!!! Tää oli vaan naisille ja tietääkseni sulla ei ole pillua etkä todennäkösesti tule saamaankaan.
Mä katon ehjät ja asialliset ja saat ne.Vaola kirjoitti:Barbin releet kyllä kelpais tänne!
Mä voin tuoda, kun en ole muutakaan syömistä/juomista tuomassa. Yksi pulloko vain? Tuon kaksi.swirl kirjoitti:Hey, voisko joku tuoda vaikka pullon Spriteä tms? Ei jaksettu kantaa kaupasta enempää tavaraa vaikka oli tuo muskelimieskin mukana
Elä vie kahta, me viiään ainakin toinen, kiitokseksi lipustaLolita kirjoitti:Mä voin tuoda, kun en ole muutakaan syömistä/juomista tuomassa. Yksi pulloko vain? Tuon kaksi.swirl kirjoitti:Hey, voisko joku tuoda vaikka pullon Spriteä tms? Ei jaksettu kantaa kaupasta enempää tavaraa vaikka oli tuo muskelimieskin mukana
Mutku se bussi lähtee vasta 14.36. Anyway, nyt lähden nostamaan säästöni tuhlattaviksi ja ostamaan sitä Spriteä.swirl kirjoitti:^Suap tulla jo, voit auttaa salaatin teossa
Nuo kaikki tittelit? uh.Vaola kirjoitti:Sinä.
Kyllä!Minkkusatti kirjoitti:Nuo kaikki tittelit? uh.
Kuka on tyynysodan ässä ja mitä vartaloöljyä te käytätte?Lolita kirjoitti: T: Kid, Swirl, Brona, Vaola ja Lolita!
Extra Virgin olive oil ja voittaja oli... no ei, taistelu jatkuu, Vaola poistui taltutettuna kähmittyään Lolitan penaalia. Shangria virtaa edelleen ja öljytyt vartalot.....Sinkkumatti kirjoitti: Kuka on tyynysodan ässä ja mitä vartaloöljyä te käytätte?
Ai sekö se oli se puhelu. Ja mä kun perhana luulin et se on hesarin myyjä, ja löin luurin sille korvaan. Nyt harmittaa ja isosti.Lolita kirjoitti:Me sit lopetettiin se miitti, kun tosta Sinkkumasasta ei ollut pitään meille seuraa. Ei tytöt jaksa kovin kauaa tyynysotaa ja painia pelkän Shangrijan voimin. Sit me mentiin yhdessä suihkuun, pukeuduttiin ja lähdettiin kotiin. Hik.