Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Keikaus
Kitisijä

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:Miten lasketaan vyötärö-lantio-suhde? :]
vyötärö sentteinä : lantio sentteinä = hot or not. No älkää ottako niin vakavasti, kunhan vitsailen. Olen jopa nähnyt ihan tasapaksuja naisia työntelemässä lapsiaan kärryissä. No, varastaneet ne tietenkin K-kaupan edestä, koska tuo vyötärö-lantiosuhde kertoo kaikesta ihan kaiken.
Kikkelis kokkelis.
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Minun maailmani on
..täyttä unta, haaveita ja pikkulapsen unelmia.

Herää nyt jo tähän ihan oikeaan ympäröivään maailmaan ja yritä päästä siihen mukaan.
Tiikeriankka

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Lolita kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Nainen, joka haluaa olla kaunis ajelee säärikarvansa, koska säärikarvat itsessään eivät ole kauniita eivätkä tunnu kivalta käsissä. Ei miehelläkään mutta miehen ei pidä olla kaunis.
Kyllä mä veikkaisin karvojen poistoa enemmän tottumukseen ja "niin vaan kuuluu tehdä" perustuvaksi. Kun jossain vaiheessa on keksitty, että karvat pitää poistaa ollakseen nätti, niin siihen se silmä ja käsi on tottunut, karvattomaan naiseen. Meneehän karvatrendi miesten kohdallakin koko ajan karvattomampaan suuntaan. 80-luvulla piti vielä olla pörheä rinta, nykyään ei taida kukaan kehdata sellaista ulkoiluttaa uimarannalla.

Että jospa sitä katsoisi sinne tottumuksen ja keksityn kauneusihanteen taakse ja miettisi, että onko siinä todellakin jotain vikaa, että naisella on karvaiset sääret. Kuinka usein niitä tulee siliteltyä ja tuntuuko ne karvat edes rakastellessa miehen karvaisia sääriä vasten. Ne on vain ihokarvoja ja voihan niitä sääriä silittää myötäkarvaan.
Jaa kyllä minä olen aina naisieni sääriä silitellyt, pieni karkeus ei haittaa mutta turkki kylläkin. Ihan sama se on siellä jalkojen välissäkin, käytännön juttu.
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

AarneAnkka kirjoitti: Ryhtini on parantunut, olen jopa peräti hieman skrodeentunut, ja yleiskuntoni on vallan hyvä, vaikken ihan sormiani varpaisiin saakaan. Viime aikoina olen huomannut oloni paljon energisemmäksi liikunnan ansiosta, ja olen edistynyt hyvin.
Hemmetin hyvä sulle, pidä toi! Joskus vaan tuntuu, että turhaan mollaat itseäsi ja sinänsä ansiokkaat kirjoituksesi alkavat joskus kuulostamaan vanhan toistamiselta, hieman katkeraan sävyyn.

Ehkä meillä on vaan hyvin erilainen tausta, ja ehkä tulkitsen sua väärin, mutta opi pitämään itsestäsi enemmän!!! Olen tainnut tämän sanoa sinulle ennenkin, mutta tarkoitukseni on pelkästään rohkaiseva.
OperaDuudson

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Hittolainen mä tunnen itseni tyhmäksi,tavannut niin paljon uusia mielenkiintoisia tuttavuuksia&ihmisiä tän kautta reilussa vuodessa että miksen ole mennyt tekemään lähempää tuttavuutta,syynä voi olla myös se että olen ollut a) jurrissa b)oksentamassa c)sammunut,enemmän juoneena musta tulee kai normaalia vilkkaampi,kun taas se harmaa ujo hiirulainen kiemurtelee esiin ollessani selvinpäin,taidan olla aika perustylsä ihminen
:?: :!: :idea:

Edit: Onks Kaakki sinkku ? *dementikko ei muista*
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 23.08.2006 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä

Tiikeriankka kirjoitti:Jaa kyllä minä olen aina naisieni sääriä silitellyt, pieni karkeus ei haittaa mutta turkki kylläkin. Ihan sama se on siellä jalkojen välissäkin, käytännön juttu.
Kummallista, että pistelevä sänki on parempi kuin sileät karvat... No, sulla voi olla joku piikkimattofetissi. Sellaistakin voi sattua näes.
Kikkelis kokkelis.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Edith kirjoitti:Mulla on tänään positiivisuuspäivä...
Mä haluaisin taas tässäkin yhteydessä kertoa, että tykkään Edithistä. Mut meidän juttu ei toimis, koska oon renttu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

silsakenraali™ kirjoitti:Joskus vaan tuntuu, että turhaan mollaat itseäsi
Se johtuu vain omasta luonneviastani. Pidän itseen kohdistuvaa positiivisuutta hyvin herkästi ällönä itsekehuna/korostuksena ja kuittailuna (paitsi Keikauksen koska hän tekee sen hauskasti), joten luonnollisesti koetan itse välttää mitään sellaiseen viittaavaa. Äitini? Suomalainen kulttuuri (kellä aarre on, se aarteen kätkeköön, jne)? Reikä päässä? Ei hajuakaan mikä tommoseen ajatteluun on syynä.

Tää olis kyl varmaan kuulunut tonne Shrinkiin.
kirjoituksesi alkavat joskus kuulostamaan vanhan toistamiselta, hieman katkeraan sävyyn.
Kaikki proosa on itseään toistavaa jos sitä tuottaa liikaa. Vähemmän kitinää voisi auttaa.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 23.08.2006 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä

silsakenraali™ kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Ryhtini on parantunut, olen jopa peräti hieman skrodeentunut, ja yleiskuntoni on vallan hyvä, vaikken ihan sormiani varpaisiin saakaan. Viime aikoina olen huomannut oloni paljon energisemmäksi liikunnan ansiosta, ja olen edistynyt hyvin.
Hemmetin hyvä sulle, pidä toi! Joskus vaan tuntuu, että turhaan mollaat itseäsi ja sinänsä ansiokkaat kirjoituksesi alkavat joskus kuulostamaan vanhan toistamiselta, hieman katkeraan sävyyn.

Ehkä meillä on vaan hyvin erilainen tausta, ja ehkä tulkitsen sua väärin, mutta opi pitämään itsestäsi enemmän!!! Olen tainnut tämän sanoa sinulle ennenkin, mutta tarkoitukseni on pelkästään rohkaiseva.
Ihanaa, yhdytään jumppasalilla! :wink:

Kun tuossa vähän aikaa sitten, kun en ollut ylityön kuormittama, harrastin joka toinen päivä suht rasittavaa liikuntaa, huomasin kyllä, että eipä sitä energiaa jäänyt kaikenmaailman säärikarvojen vihaajien murehtimiseen ja muuhun tyhjänpäiväiseen. Kun harrastan liikuntaa, mua ahdistaa ja pelottaa myös paljon vähemmän. Ah, työt loppuvat perjantaina ja sitten voin taas humpata ja jumpata mieleni mukaan akateemisten pyrintöjeni rinnalla.
Kikkelis kokkelis.
Sutenööri

gattaca kirjoitti: Minun kohderyhmäni on lisääntymisikäinen fiksu nainen

Ihan oikeastiko sä haaveilet ja kuvittelet että joku huolii epäsiistin, muikean, töykeän ja työttömän alkoholistin, joka asuu isin ja äidin luona, ja jolla ei ole mitään annettavaa yhdellekään naiselle?

Revi paitasi rikki. Siellä ala ei todellakaan ole Teräsmiehen asua. Sun kohderyhmäsi löytyy kyllä tasan tarkaan niistä eronneista ja punakoista bubiruusuista. Kaikki muu on unta.
Keikaus
Kitisijä

Geetsu varmaan pyysi miestään mittaamaan itseään ja sitten.. Geetsu ei enää palannutkaan ruudun ääreen.
Kikkelis kokkelis.
Tiikeriankka

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Keikaus kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Jaa kyllä minä olen aina naisieni sääriä silitellyt, pieni karkeus ei haittaa mutta turkki kylläkin. Ihan sama se on siellä jalkojen välissäkin, käytännön juttu.
Kummallista, että pistelevä sänki on parempi kuin sileät karvat... No, sulla voi olla joku piikkimattofetissi. Sellaistakin voi sattua näes.
Ei kun oikeaan suuntaan silittäessä ei haittaa. Karkean karvamaton huomaa turhan selkeästi. Minä olen joskus treenatessa tavannut naisia, joilla moinen on. Ei tuntunut yhtään seksikkäältä kämmenissä.
Keikaus
Kitisijä

Sutenööri kirjoitti:
gattaca kirjoitti: Minun kohderyhmäni on lisääntymisikäinen fiksu nainen

Ihan oikeastiko sä haaveilet ja kuvittelet että joku huolii epäsiistin, muikean, töykeän ja työttömän alkoholistin, joka asuu isin ja äidin luona, ja jolla ei ole mitään annettavaa yhdellekään naiselle?
Sulla on kuule Sutenööri taas hieman värittynyt kuva Gattacasta. Hän näyttää mielestäni aivan tavalliselta (okei, hieman älyköltä haiskahtava erikoinen katse ehkä) siistiltä suomalaiselta mieheltä, ei miltään turjakkeelta. Sitäpaitsi mun mielestä Gattacan vaatteet ovat ihan kivoja.

Muistelepa taas sitäkin, kun sinä olit sitä mieltä, että minä en pidä itsestäni huolta yms. ja sitten kun näit minut livenä (tähtihetkeni), olit sitä mieltä, että olen pantava.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä

Tiikeriankka kirjoitti:Ei kun oikeaan suuntaan silittäessä ei haittaa. Karkean karvamaton huomaa turhan selkeästi. Minä olen joskus treenatessa tavannut naisia, joilla moinen on. Ei tuntunut yhtään seksikkäältä kämmenissä.
Oih! Sattuu. Muakin sattuu sieluun, kun teidän miesten säärikarvat eivät tunnu seksikkään sileiltä, kun niitä silittää. Olenkin ajatellut karvattoman koiran hankkimista. Voisin silittää sitä yhdellä kädellä ja toisella miestä.
Kikkelis kokkelis.
Sutenööri

Keikaus kirjoitti:kun näit minut livenä (tähtihetkeni), olit sitä mieltä, että olen pantava.
Se oli vitsi.
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikaus kirjoitti: Ihanaa, yhdytään jumppasalilla! :wink:
Ryhmähali :D
Keikaus
Kitisijä

Sutenööri kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:kun näit minut livenä (tähtihetkeni), olit sitä mieltä, että olen pantava.
Se oli vitsi.
Hohhoijaa, niin varmaan.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

OperaDuudson kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Voi murunen, sä herätät mussa enemmän äidinvaistoja kuin mitään muita tuntemuksia. Ollaan vaan kavereita, jooko?
Jep tota samaa mä kelasin itekin,miksi uhrata hyvää kaveruutta :)
:rofl:

Anteeksi.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Allekirjoittaneen sänki ja karvoitus ovat aina haitanneet enemmän minua kuin kumppania. Taisipa se viimeksi, kun itseäni karvaturrikkaaksi haukuin, sanoa haivenista jopa tykkäilevänsä. ..mutta miehethän nyt tunnetusti sanoo mitä vaan saadakseen paukuttaa tampuriinia.
Rotan aivot valtasivat pääni.
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kreitsu kirjoitti:Tosin olen ymmärtänyt, että jos ei ole kertaakaan ajanut karvojaan, karvat ovat pehmeämmät.
Kyllä ne muuttuu taas pehmeän silkkisiksi, kunhan kasvavat tarpeeksi pitkäksi. Mun sääretkin on melkein kuin kissaa silittäisi. Karvat tuntuvat inhottavalta oikeastaan vain siinä sänkisessä kasvuvaiheessa (tiedän tämän ulkopuolisestakin kokemuksesta, koska entinen poikaystäväni ajeli säärensä, nätithän ne oli mutta mukavampi karvajalkaisten kanssa on nukkua koska sänki kyllä tuntuu jo ennenkuin näkyy).

Bodaamisesta, jotta saa naisen: Mä en oikein tajua mitä iloa mulle olisi kellekään MUUN (tässä tapauksessa miehen) lihaksista, ellen haluaisi että joku siirtelee puolestani vaikkapa kiviä, mutta harvemminpa arkielämässä tällaisia tarpeita on ja koneet tekevät joka tapauksessa senkin paremmin.

Sensijaan silloin kun olin ulkotöissä ja mulle kasvoi ITSELLE jonkinlaista lihaksenalkua, oli kivaa huomata tavallaan omalla vaikutuksellaan saaneensa aikaiseksi jonkinlaisen muutoksen: painavat ovet alkoivatkin aueta helposti ja raskaat tavarat tuntua kevyemmiltä. Tämmöiselle heiveröiselle rimpulalle pienikin harjoite aiheuttaa tosi nopeasti tuntuvaa muutosta. Vähän kuin taikaa, alkuaste kaikkivoipaisuudesta. Sehän on arvokasta, vain jos se sattuu omalle kohdalle (ellei sitten ole harvinaisen empaattinen ihminen)! Tavallaan ymmärrän vähän bodareita, samalla tavalla kun tunnen iloa siitä että saan huonekasvini kukoistamaan, nekin varmaan saavat voitonriemua kun lihas kasvaa, jolloin oikeastaan mielihyvää tuottaakin enemmän se prosessi, "liike" kuin lopputulos. Molemmat on sellaisia hitaita, kärsivällisyyttä vaativia juttuja. Vaikka keksittäisiin sivuvaikutukseton mutta kuitenkin keinotekoinen tapa saada maksimaalisen suuret lihakset yhdessä yössä, niin haluaisikohan ihan pohjimmiltaan sitä käyttää loppujenlopuksi monikaan? (vähän sama, kuin haluaako keräilijä oikeasti koskaan saada kokelmaansa täydelliseksi tai kulinaristi vatsaansa täpötäyteen tai tosimatkailija päästä perille)
AarneAnkka

hermine kirjoitti:Vaikka keksittäisiin sivuvaikutukseton mutta kuitenkin keinotekoinen tapa saada maksimaalisen suuret lihakset yhdessä yössä, niin haluaisikohan ihan pohjimmiltaan sitä käyttää loppujenlopuksi monikaan?
Paitsi päämäärä vs liike, tuossa painaisi myös halu erottua joukosta. Tuollaisessa lihasurpojen täyttämässä maailmassa löysäruipelous olisi rohkeaa oman linjan vetoa.

Nykyiset virtuaaliyhteisöt jossa ihmiset voivat vapaasti määrittää ulkonäkönsä, antavat tälle jo osviittaa. Niissä maailmoissa suurin osa on superkauniita / superlihaksikkaita superolentoja. Joukosta erottuvatkin ne rumat ja inhorealistiset.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

OperaDuudson kirjoitti:Edit: Onks Kaakki sinkku ? *dementikko ei muista*
:rofl:

Anteeksi.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mulla on tänään positiivisuuspäivä...
Mä haluaisin taas tässäkin yhteydessä kertoa, että tykkään Edithistä. Mut meidän juttu ei toimis, koska oon renttu.
Mä tykkään kans, mutta meidän juttu ei vois toimia, koska mä olen miehiin menevä lutka. Tai siis, tällä hetkellä olen enemmän jääkaappi-pakastin, mutta ei sellaistenkaan juttu voi toimia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Lolita kirjoitti:tällä hetkellä olen enemmän jääkaappi-pakastin, mutta ei sellaistenkaan juttu voi toimia.
Tehän olisitte vallan termodynaaminen duo. Kuvitelkaa sitä lämpöpumppauksen määrää. Ooh!

Insinöörihuumoria....
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keikaus kirjoitti:Geetsu varmaan pyysi miestään mittaamaan itseään ja sitten.. Geetsu ei enää palannutkaan ruudun ääreen.
Ei ku ihan muuta iski tielle. 8)
Oon kyllä suht "tasapaksu" ehkä. Hedelmällinen (mutta muuten asian suhteen ongelmainen) kyllä...
Paskat sun mittauksistas! x)