Gattaca kirjoitti:
Minun maailmani on se, jossa kaikki eivät ole urbaanijuppeja jotka pilkkaavat maaseutua.
Maaseutu hoitaa itse itsensä pilkkaamisen.
Gattaca kirjoitti:jossa ei nussita toisten nähden kuin kitinäläiset
On muuten guuminta hottia. Suosittelen joskus kokeilemaan esimerkiksi ystävättäriä joilla ei ole mitään mustasukkaisuutta ihastuksistaan - ja parhaassa tapauksessa pitävät vielä toisistaankin.
Gattaca kirjoitti:Minä saatoin vaikka miten innokkaasti selitää Kyypposilla kuulennoista tai Sikamikalle teoriastani eläinten tietoisuudesta, mutta ne vain haukottelee tai naureskelee.
Niin, se oli se miten miten puhuu.
Toiset ihmiset osaavat ottaa yleisönsä ja saada ihmiset kiinnostumaan vaikka hämähäkkien pariutumisrituaaleista. Ei se ole salatiedettä tai magiaa, se on taitoa jota voi kehittää... jos siis haluaa oikeasti kommunikoida, eikä vain itse puhua.
Gattaca kirjoitti:
Niin, tragediani on, että olen aina ollut liian NUOREN näköinen, ja sitten äkkiä liian vanha naimaikäisille naisille. Koska sitten olin aikuisen mutten vanhan näköinen? Kuusi kuukautta jossain välissä?
No hei niin olen minäkin nuoren näköinen! Hirveä tragedia.
Safi haukkuu vinkuheinäksi, enkä saa romanttista vastakaikua niiltä älykkäiltä, kultivoituneilta ja maailmaa nähneiltä oman ikäisiltäni nuorilta naisilta. Sen sijaan nuoren habitukseni takia seuraan pyrkii juuri ja juuri kaksikymppisiä pystytisuja joiden käsitys ihmissuhteista rakentuu seksin ympärille.
Kun haluaisi joskus keskustellakin!
No onneksi on Nowa ja Lilo.
Gattaca kirjoitti:Mutta kaikki vanhenevat. Miltähän teistä nyt 2-3 -kymppisistä sitten tuntuu nelikymppisinä (ihan kohta!) , kun myöhemmät "nuoret aikuiset" pitävät teitä vanhoina, sanovat että ette saa katsoakaan kuin menopaussin ohittaneita naisia.. ja silti teitä panettaa menopaussia nuoremmatkin naiset ja vaimoväkikin (exien jätettyä) olisi tarpeen?
No Vadim, Chappis ja Tix pystyvät nelikymppisinäkin skorettamaan halutessaan parikymppisiä tyttöjä tai poikia - sillä he pystyvät täyttämään ko. kohderyhmän jonkun tarpeen. Olkoonkin se sitten vaikka parikymppisen neidin tarve tuntea itsensä kypsemmäksi ja päästä nauttimaan erilaisesta elämästä sedän rinnalla.
Gattaca kirjoitti:Et sinäkään osaisi, jos olisit minun asemassani.
Itse olet oman asemasi rakentanut.
Gattaca kirjoitti:Kun katsoin AARNEANKAN Ahvenanmaakuvaa, niin enpä ilkeäisi olla missään sellaisessa villapaidassa ja niin ryppyisissä farkuissa. Mutta Aarnelle ei sanota mitään. Hänen villatakkinsa ja farkkujensa merkki ja rypyt vastaavat siis nykyvaatimuksia, niitä minulle aivan salatieteellisiä!
You are so clueless.
Aarne on livenä erittäin miellyttävä persoonallisuus, mukava henkilö ja monesti innostavaa seuraa. Se on tärkeämpi asia kuin vaatteet tai habitus sen jälkeen kun ihmiset ovat huomanneet että tuossa on hyvä tyyppi jonka kanssa hengata. Ja mitä tulee tuohon kuvaan, niin ainoa asia joka siinä kiinnitti huomion oli että siinä on tyytyväisen oloinen mies.
Vaatteet, habitus ja tyyli merkitsevät kun teet tuttavuutta ihmisen kanssa. Sinusta valitettavasti jo valokuvienkin välityksellä välittyy kylmä, kalsea ja epämiellyttävä fiilis - mikä varmaan toimii livenä vielä paremmin. Voisit hyvällä persoonallisuudella ja voittavalla supliikilla päästä helposti sen yli, mutta kuten olet täällä todistanut... et vain osaa.
Gattaca kirjoitti:
Minun kohderyhmäni on lisääntymisikäinen fiksu nainen, ei vanha maalaisjuntti jolla jo on lapsia. Miksi yrittää muita kuin kohderyhmääni? Ei vaimoväeksi eikä pelkän seksin takia, pelkkä reikä, yhtä hyvin voisin sitten panna sika-emakkoa kuin kuvailemaasi naista.
Elämä on.
Koeta vastata siihen mitä oikeaa annettavaa sinulla olisi parikolmekymppiselle pystytisulle, naiselle jolla olisi varmastikin vientiä muuallakin ja varmasti omia preferenssejä elämän suhteen. Tuo kohderyhmä on nykyaikana sivistynyttä, itsestään huolehtivaa ja usein myös maailmalla matkaavaa - joten erakoituminen Varkauteen isin ja äitin lähelle ei välttämättä ole mikään ideaalikuva monelle.
Ja runkkufantasioiden ylläpitämä illuusio omista rakastajankyvyistä ei ole vastaus. Kuudestilaukeava ei ole niinqu guuminta hottia jos se ei edes seiso.