QuarterDot kirjoitti:
Eli millä alalla olet?
Terveyden- tai pikemminkin sairaanhoitolalla.
QuarterDot kirjoitti:
Mikä työssä on kivaa?
Jokainen päivä on erilainen. Työstä saa välitöntä ja vilpitöntä positiivista palautetta, ihmiset ovat pääsääntöisesti niin kiitollisia että itseäkin itkettää. Tiedän tekeväni jokainen päivä tärkeää työtä jota ei voi ulkoistaa tai koneilla korvata, arvostan myös itse tehtävääni ja saan siitä voimia jos muuten tuntuu raskaalta. Ammatti on myös laajemmin arvostettu, mikä toimii hillittömänä klitoriksenjatkeena.
QuarterDot kirjoitti:
Mikä perseestä?
Edellämainittu arvostus ei ole siirtynyt palkkaan. Työtä pyrkivät julkisesti kehittämään ihmiset joilla ei ole minkäänlaista käsitystä työn sisällöstä tai toteutustavoista, yleensä koitetaan jäykästi siirtää jokin pakkaushihnaidea terveydenhuollon toteutettavaksi ja kun yritelmä kaatuu, syytetään niitä jotka sen joutuivat väkisin toteuttamaan ilman että vastalauseita kuunneltiin. Tämän lisäksi täysin lohduton ammattiliitto joka käyttää pääosan toimintavaroistaan pj:n eväisiin.
QuarterDot kirjoitti:
Oletko omalla alallasi?
Ihan lyhyesti, kyllä täysin.
QuarterDot kirjoitti:
Vakkari vai pätkätyö?
Vakituinen, jota olen vaihtamassa omasta halusta pätkätöiden autuuteen ettei iske ammatillinen putkinäköisyys.
QuarterDot kirjoitti:
Kerro jotain muuta..
Nään päivittäin paljaita elimiä ja saan kosketella niitä luvan kanssa. Minua on suudeltu ja koitettu iskeä duunissa ja olen saanut taltuttaa priapismia. Tjaah, tätä nyt tapahtunee joka virastossa.