Clay kirjoitti:Totta. Mutta voisin myös olla monen muun..
Ai, sä tykkäät että susta olis monexi? Vähänx khuulii!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
MadameDeMeloni kirjoitti:Parittaisin itseni Miehelle, jonka viestejä jaksaa lukea.
Ihan hyvä kriteeri. Ainakin jos aiotte pariuduttuannekin kommunikoida Kitinöitse.
Käsittääkseni juuri noin kaikki Kitinä-parit pääasiassa tekevätkin. Säästyy suuvärkkikin puhumiselta kaikkeen tähdellisempään kuten syömiseen ja suuseksiin.
Mä en oikein löydä kenestäkään mitään syytä miksi itseni kellekkään parittaisin, noin e-persoonia tarkastellessa. Lähimmäksi tullee kai Lapitii, jonka kaa ainakin poppimaku synkkaa ju nou.
Edit: PN, MR!!!11!!!2!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Sutenööri kirjoitti:
joten mieluusti sovittelisin pissivehkeitä yhteen.
..ja tämä sitten EI muuten ollut vitsi.
Eh heh tämä on kyllä ollut viihdyttävin ketju täällä hetkeen.
SM miten tahansa sinä naisia yleensä pokaat, mutta tuota yllä olevaa repliikkiä en kyllä suosittele käyttämään normaaliin hameväkeen. Saatat saada vielä korvillesi, niin että paukkuu
OperaDuudson kirjoitti:mulle ja slamille pimppaa,ei me niin kamalia olla
Ei sitten mieleesi pälkähtänyt että tämänkin olisit voinut jättää kirjoittamatta?
Leikittelin ajatuksella että eräänä päivänä heräisit ja huomaisit olevasi aivan normaali. Katseltuasi/miettiessäsi entistä elämääsi olisiko reaktiosi: A) Ranteet auki B) 7. kerroksen ikkunasta sukellus vai C) Syöksy junanalle.
OperaDuudson kirjoitti:mulle ja slamille pimppaa,ei me niin kamalia olla
Ei sitten mieleesi pälkähtänyt että tämänkin olisit voinut jättää kirjoittamatta?
Leikittelin ajatuksella että eräänä päivänä heräisit ja huomaisit olevasi aivan normaali. Katseltuasi/miettiessäsi entistä elämääsi olisiko reaktiosi: A) Ranteet auki B) 7. kerroksen ikkunasta sukellus vai C) Syöksy junanalle.
Harkitsin hetken aikaa olla kirjoittamatta,mutta en voinut vastustaa kiusausta olla ärsyttämättä sinua,olenhan mä tavallaan normaali,eihän ongelmiani huomaa ellen niistä itse avaudu,kaikkiin viimeisiin kolmeen vaihtoehtoon vastaan,ei mikään noista,joskus jotain epämääräisiä itsetuhoisia ajatuksia käynyt mielessä mutta ne eivät mitään ratkaise,aiheuttaa paljon tuskaa läheisille&sukulaisille,puhumattakaan ystävistä,joita harvemmin näkee mutta tietää olevan olemassa