Salmiakki kyllä nostaa verenpainetta, mutta en ole moista efektiä kuullut silti tulevan. Mahdollisesti.AarneAnkka kirjoitti:Söin just askin salmiakkeja. Oliskohan se?
Kerro vaivasta
Re: Kerro vaivasta
-
- Kitisijä
Ilman kahvia väsyttää ja kahvin kanssa tärisyttää.
Kiimattaa mut ei mitenkään häiritsevästi.
Vatsaa potkii ja reisiä vihloo, pylly on aika puutunu.
Mut hitto äitin työkaverilla sentään todettiin tänään jonkun osan syöpä, huh.
Kiimattaa mut ei mitenkään häiritsevästi.
Vatsaa potkii ja reisiä vihloo, pylly on aika puutunu.
Mut hitto äitin työkaverilla sentään todettiin tänään jonkun osan syöpä, huh.
Voihan se olla niin, että olet saanut niin pahan altistuksen, ettei oireet nopeasti poistu vaikka itse aiheuttaja esim. savu, siitepöly katoisivat.AarneAnkka kirjoitti:No ainakin toi keskimmäinen voisi pitää paikkansa noiden metsäpaljon myötä, mutta eikö sade ole puhdistanut ilmaa? Olen viimeiset yöni nukkunut Elixair päällä sen lisäksi. Ja mennyt ajoissa nukkumaan. Enkä tietääkseni hinkkaa silmiäni kauheasti. Kuiva ilma? Sekään ei voi olla se juttu, koska toimistomme ilmastointi on rikki ja täällä on kuumaa ja kosteaa.Flipperix kirjoitti:Valvominen, pienhiukkasten tuoma ärsytys + silmien hierominen, noin yleensä?
Samat vaivat jatkuvat edelleen; päänsärky, paineen tunteminen, hampaihin säteily, onteloiden sykkiminen ja kosketus herkkyys, lämpöily, heikko olo.
Jep, eikä apua ole tiedossa erikoislääkärin taholta. On vain niin pahaksi muuttunut pölyallergia (mahdolliset homealtistukset myös mahdollisuus), että aiheuttaa näinkin suuret ja vaikeat oireet. Ei auta lääkkeet, ei auta sairaslomat, joten ilmeisesti pienikin huoneessa oleva hiukkanen aiheuttaa pään räjähtämisen.
Omistan kyllä kaksi erilaista diagnoosia joten ehkä pitää mennä yksityiselle saamaan kolmas diagnoosi ja toimia sen mukaan ja mahdollisesti oppia elämään sen kanssa ettei missään ole hyvä olla fyysisesti. En mie edes jaksa ennää tätä samaa tuubaa valitella, ajan tuhlausta.
Tämä iänikuinen kosteus ilmassa saa luut kolottaan, kuten vanha kansa sanoo. *auts*
-
- Kitisijä
Vasta ehdin toisaaalla kertomaan miten ei pitkään aikaan ole ollut mitään vaivoja, eiköhän hetipian joku vatsaflunssakurkkukipusekasikiö alkoi vaivaamaan. Juonpa lisää teetä. Hunajalla.
Tai ehkä oikeamminkin kuumaa hunajavettä teellä maustettuna.
Tai ehkä oikeamminkin kuumaa hunajavettä teellä maustettuna.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Pieni kuume ja kurkku vähän arka. Tää on aina tätä, mä en sairastu kunnon flunssaan vaan kidun muutaman päivän siinä kinthaalla ja sitten paranen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Issiashermon kipu säteilee oikealle puolella, selästä nilkkaan asti. Maha on kans kipeänä... Matkakuumetta?
Vasen hartia ja niska on kipee. Nukuinkohan huonossa asennossa? Itse oman hartian hierominen on hankalaa eikä oikein tunnu auttavan. Oispa täällä joku fysioterapeutti...
Mun polvi on taas vaikeena. Nykyisissä olosuhteissa alan jo pelätä nivelpsoriasiksen mahdollisuutta. Mutta ei se voi olla sitä, ei se voi, ei se saa olla sitä!
-
- Kitisijä
Kurkkaapa tuolta Yleiskeskustelun luontaistuote-ketjusta, miten Tiikeriankka on saanut apua polviinsa jostakin hainrusto-mitä-ne-nyt-oli-kapseleista. Mun työkaverinikin söi niitä, mutta en tiedä auttoivatko. Ei haittaa kokeilla.Edith kirjoitti:Mun polvi on taas vaikeena. Nykyisissä olosuhteissa alan jo pelätä nivelpsoriasiksen mahdollisuutta. Mutta ei se voi olla sitä, ei se voi, ei se saa olla sitä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Anna sille polvelle liikuntaa, niin se tokenee. Kävelylenkkejä vaan rutkasti.Edith kirjoitti:Mun polvi on taas vaikeena.
Mun omia polvi alkaa heti kolottamaan, jos ei viikkoon käy lenkillä. Muuten ne vaan tykkää, mitä enemmän niitä rasittaa.
-
- Kitisijä
No toi on kyllä hiukan riskaabeli neuvo, polvet on kuitenkin aika monimutkaisia kapineita. Jos liikunta sitten onkin se joka saa polven leviämään lopullisesti käsiin, niin ei paljon naurata. Kyllä mä ainakin tutkituttaisin polveni ja mieluiten urheilulääkärillä ennen kuin lähtisin niiden kanssa pelleilemään.Sutenööri kirjoitti:Anna sille polvelle liikuntaa, niin se tokenee. Kävelylenkkejä vaan rutkasti.Edith kirjoitti:Mun polvi on taas vaikeena.
Mun omia polvi alkaa heti kolottamaan, jos ei viikkoon käy lenkillä. Muuten ne vaan tykkää, mitä enemmän niitä rasittaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
No jos siellä ei ole aiemmin mennyt mitään rikki, niin veikkaan kyllä että jänteet siellä vaan vaatii käyttöä. Jänteet saa sen tarvitsemansa juuri liikunnasta, mitä muut lihakset saavat veren mukana. Tai näin mulle ainakin fysioterapeutti asian selvitti. Eri asia on toki, jos siellä on jotain oikeasti hajonnut.Lilo kirjoitti:No toi on kyllä hiukan riskaabeli neuvo, polvet on kuitenkin aika monimutkaisia kapineita.
Mulla on oikea polvi leikattu nyt kahteen kertaan. Eka kerta meni vituiks, mutta molemmilla kerroilla lekurit ja fysioterapeutit on sanoneet, että liikuntaa niin paljon, kuin kipukynnys kestää.
-
- Kitisijä
Niskat ja oikeestaan koko yläselkä jo kolmatta päivää aivan lukossa.. Auts ja nyyh!
*tahtoo uuden patjan tai vähintäänkin paremman tyynyn*

*tahtoo uuden patjan tai vähintäänkin paremman tyynyn*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Niin muakin!Riemumieli kirjoitti:Paskattaa.
Lisäksi mulla on menkat ja sen takia aika epämukava olo.
Töissä alkoi nestehukasta johtuva pääkipu. Vittu että vihloo. Järki lähtee jos tämä ei lopu. Tai sitten henki. 

-
- Kitisijä
Voiko päänsärky johtua nestehukasta? Juon tosi harvoin enemmän kuin lasillisen vettä päivässä, siksikö olen niin päänsärkyaltis?MadameDeMeloni kirjoitti:nestehukasta johtuva pääkipu
nimim. 4 päivää peräjälkeen päänsärkyä
Auts, aika ikävältä kuulostaa. Kyllä, nestehukasta voi tulla aika jysäri, varsinkin jos harrastaa vähänkään rankempaa liikuntaa juomatta tarpeeksi. Silloin ei särkylääkkeetkään auta. Tosin päänsäryn syyt on aika kirjavia, sehän voi johtua myös stressistä, univelasta, kipeytyneestä niskasta tai herratiäsmistä.Xiberia kirjoitti:Voiko päänsärky johtua nestehukasta? Juon tosi harvoin enemmän kuin lasillisen vettä päivässä, siksikö olen niin päänsärkyaltis? nimim. 4 päivää peräjälkeen päänsärkyä