Lomalomalomalomalomalomalomalomalomaalomaa!
Oon mä sitä miettinyt, pitää kysyä taas. Se olis kyllä maksullinen tilojen puolesta, siksipä en ole vienyt asiaa juurikaan eteenpäin. Siellä olis kyllä hyvä heilua, tosin baarijatkot voi kyllä unohtaa eli kiinnostuneita ei taida juurikaan olla...Pikku-Akka kirjoitti: Mitenkäs se hepostelu onnistuis?
Plop. Oon paikalla ens viikonlopusta eteenpäin aika pitkälti. Tietty alkusyksyn opiskelijariennot vähän haittaa tahtia, mutta nehän on yleensä torstaina, voin sitten tulla krapulassa teitä katselemaan. <3bedlam kirjoitti:Nii! Haloo! Mikä viikonloppu on koko porukka koossa? Häh! Nytkö? Ei? Viikon päästä? Häh? Kahden viikon päästä? Kö? Eikö?
Hei! Miten toi on mahdollista? Sehän on upeeta! Lähetkö silti mun kanssa viikonloppuna syömään? Vaikka se la ilta?irmelianneli kirjoitti:Ei nyt ens. Tai no jaaaa.. ehhhhkä lauantai, 130% varma en oo vielä. Seur ainakin oon täälä, ja ehkä sitä seuraavakin.
Lähden!Georgina kirjoitti:Hei! Miten toi on mahdollista? Sehän on upeeta! Lähetkö silti mun kanssa viikonloppuna syömään? Vaikka se la ilta?irmelianneli kirjoitti:Ei nyt ens. Tai no jaaaa.. ehhhhkä lauantai, 130% varma en oo vielä. Seur ainakin oon täälä, ja ehkä sitä seuraavakin.
Tai edes maanantaina.... vanhuus ei tule yksin.aasi kirjoitti:Perjantai parempi, jos repsahtaakin niin olisi ainakin sunnuntaina urheilukunnossa.
No eikös se riitä!? Rankkaa hommaa. Ihan puhki ollaan kaikki sen jälkeen. Äimistelyn ja juomisen.segma kirjoitti:Looginen jatkokysymys. Missä ja mitä tehdään? (Paitsi äimistellään toisiamme ja juodaan kali-aa)
Mä en oikeesti ymmärtänyt kysymystä. Miiteissä istutaan ja juodaan kaljaa. Ai mitä muuta sitten vois tehdä?irmelianneli kirjoitti:No eikös se riitä!? Rankkaa hommaa. Ihan puhki ollaan kaikki sen jälkeen. Äimistelyn ja juomisen.segma kirjoitti:Looginen jatkokysymys. Missä ja mitä tehdään? (Paitsi äimistellään toisiamme ja juodaan kali-aa)